Add to favourites

«Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» և «Ռազմական դրության իրավական ռեժիմի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթ

The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days

project.digest.no Suggesion author, date of receipt Suggestion content Conclusion Changes made
1 2 3 4
1 Կարեն Առաքելյան 31.05.2024 18:34:34 Ամեն ինչի համար տարատեսակ գանձումները բերում է ուղղակի և անուղակի գնաճի։ Նման հատվածքներում կարելի սահմանել որոշ այլ պահանջներ, որոնք կբերեն միջպետական և հանրապետական ճանապարհների տեսանելիության լավացման կան ոչ վատթարացման։ Միանշանակ նման կառուցապատմանը պետք է խրախուսել և միաժամանակ չպետք է թույլատրվի որևէ կառուցապատում միջպետական կամ տեղական նշանակության ճանապարհների կարմիր գծերի սահմաններու։ ՀՀ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների պաշտպանական գոտիներում և բնակավայրերի սահմանների միջով անցնող տարանցիկ հատվածներում կառուցապատվող օբյեկտները ավտոմոբիլային ճանապարհներին միացնելու համար Նախագծով նախատեսվող վճարի սահմանումը նպատակ ունի նշված հատվածներում ճանապարհի պետական ճանապարհային մարմնի կողմից կառուցապատվող օբյեկտների թույլտվությունների տրամադրամն գործընթացում լուծել ընդհանուր օգտագործաման ավտոմոբիլային ճանապարհներին միացող ճանապարհները շինարարական նորմերին և ստանդարտներին համապատասխան կառուցելու խնդիրները և կանխարգելել ինքնակամ ճանապարհին միացնող ուղիներ, իջատեղեր, մուտքեր և ելքեր կառուցելը։ Նախագծի ընդունումը չի կարող նպաստել ուղղակի և անուղակի գնաճին, քանի որ նշված գործընթացտշը հանդիսանալու է կառուցապատվող օբյեկտների շինարարության և թույլտվությունների տրամադրման գոծընթացի մաս և չի կարող ազդեցություն ունենալ տնտեսական գործունեության իրականացման արդյունքում ապրանքի, ծառայության, աշխատանքի գների աճի վրա
2 Կարեն Առաքելյան 31.05.2024 19:12:21 Նման առաջարկություններ իրականացնելուց առաջ ցանկալի կլինի տեղադրել հին օրենքը և դրան զուգահեռ նոր օրենքը։ Իսկ ինչ վերաբեվում է առաջարկվածին, ապա այն թույլ է տալիս կառուցապատման հնարավորություն ունեցող կոնտինգենտի տարանջատում։ «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» օրենքի 13-րդ հոդվածում սահմանումները հստակեցված են և դրանք պետք է ուղղակի խստինս պահպանվի։ Հետագայում չնախատեսված խնդիրներից զերծ մնալում համար անրաժեշտ է իրականացնել գոյություն ունեցող և նոր կաֆուցվող ճանապարհների համար հստակ կառուցապատման գոտու սահման և անկախ կառուցվող օբյեկտի նշանակությունից չի կարող թույլատրվոլ որևէ կառուցապատում։ Համաձայն Հհգործող նորմատիվային պահանջների միացումները պետք է իրականացնել առանձին արագացման և դանդաղեցման գոտիներով՝ կախված տվյալ օբյեկտ մուտք գործող ավոմոբիլների քանակից։ Առաջարկվող փոփոխությունը կարելի է դիտարկել կոմպլեքս միջոցներ, անհատական միջոցներ և խմբակային միջոցներով։ Միացումների համար նախատեսվող հավելյալ գումարները կհանգեցնի սեփական սեկտորի կամ կառուցապատողների կողմից լիրացուցիչ դժգոհությունների և ուղղակի կարող է հարվածել գոյություն ունեցող բիզնեսին; Ձեր կողմից նախատեսվող առաջարկություններով հնարավոր է ստիպել գործող բիզնեսին բարելավել մոտեցման ճանապարհի պարամետրները՝ լավացնելով անվտանգության միջոցառումները; Ներկայացված նորմատիվատեխնիկական պահանջները արդեն իսկ սահմանված են ՀՀՇՆ 32-01-2022 "Ավտոմոբիլային ճանապարհներ" շինարարական նորմերով։ Միաժամանակ նշենք, որ ճանապարհնրին միացնող ուղիներ, իջատեղեր, մուտքեր և ելքեր կառուցելու համար վճարների գանձման մեխանիզմի սահմանումը նպատակ ունի նվազեցնել ընդհանուր օգտագործման ավտաոմոբիլային ճանապարհների հետ փոխհատումների թիվը, և կառուցապատողների կողմից դեպի կառուցապատող օբյեկտներ տրանսպորտային միջոցների մուտքն ու ելքը գործող ավտոմոբիլային ճանապարհներով իրականացնելու համար՝ նվազեցնելով ճանապարհային երթևեկությանը սպառնացող ռիսկերը և ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը
3 Կարեն Առաքելյան 31.05.2024 19:12:21 Նման առաջարկություններ իրականացնելուց առաջ ցանկալի կլինի տեղադրել հին օրենքը և դրան զուգահեռ նոր օրենքը։ Իսկ ինչ վերաբեվում է առաջարկվածին, ապա այն թույլ է տալիս կառուցապատման հնարավորություն ունեցող կոնտինգենտի տարանջատում։ «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» օրենքի 13-րդ հոդվածում սահմանումները հստակեցված են և դրանք պետք է ուղղակի խստինս պահպանվի։ Հետագայում չնախատեսված խնդիրներից զերծ մնալում համար անրաժեշտ է իրականացնել գոյություն ունեցող և նոր կաֆուցվող ճանապարհների համար հստակ կառուցապատման գոտու սահման և անկախ կառուցվող օբյեկտի նշանակությունից չի կարող թույլատրվոլ որևէ կառուցապատում։ Համաձայն Հհգործող նորմատիվային պահանջների միացումները պետք է իրականացնել առանձին արագացման և դանդաղեցման գոտիներով՝ կախված տվյալ օբյեկտ մուտք գործող ավոմոբիլների քանակից։ Առաջարկվող փոփոխությունը կարելի է դիտարկել կոմպլեքս միջոցներ, անհատական միջոցներ և խմբակային միջոցներով։ Միացումների համար նախատեսվող հավելյալ գումարները կհանգեցնի սեփական սեկտորի կամ կառուցապատողների կողմից լիրացուցիչ դժգոհությունների և ուղղակի կարող է հարվածել գոյություն ունեցող բիզնեսին; Ձեր կողմից նախատեսվող առաջարկություններով հնարավոր է ստիպել գործող բիզնեսին բարելավել մոտեցման ճանապարհի պարամետրները՝ լավացնելով անվտանգության միջոցառումները; Ներկայացված նորմատիվատեխնիկական պահանջները արդեն իսկ սահմանված են ՀՀՇՆ 32-01-2022 "Ավտոմոբիլային ճանապարհներ" շինարարական նորմերով։ Միաժամանակ նշենք, որ ճանապարհնրին միացնող ուղիներ, իջատեղեր, մուտքեր և ելքեր կառուցելու համար վճարների գանձման մեխանիզմի սահմանումը նպատակ ունի նվազեցնել ընդհանուր օգտագործման ավտաոմոբիլային ճանապարհների հետ փոխհատումների թիվը, և կառուցապատողների կողմից դեպի կառուցապատող օբյեկտներ տրանսպորտային միջոցների մուտքն ու ելքը գործող ավտոմոբիլային ճանապարհներով իրականացնելու համար՝ նվազեցնելով ճանապարհային երթևեկությանը սպառնացող ռիսկերը և ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը
4 Գեղամ Վլասյան 08.06.2024 21:05:33 Ձեր յուրաքանչյուր մշակած օրենք տրամաբանությունից զուրկ է , նույնիսկ օրենքներ ունեք որի հետ առնչվող անձը հայտնվում է փակուղում։ Նմանօրինակ օրենքի հետ որպես անձամբ բախված անձ դիմել եմ համապատասխան նախարարությանը , ԱԺ մի շարք իշխող ուժի պատգամավորների , և անպատասխան։ Նրանք իրենց օրենքների պես են ` ոչ գործունյա։ Եթե խելքը գլխին մի մասնագետ ունեք , որը կապ կհաստատի ինձ հետ, պատրաստ եմ փոխանցել կառավարության կողմից մշակած մի շարք հիմար օրենքներ , որոնք մեր կյանքը դժոխքի են վերածում։ Ներկայացված առաջարկությունը Նախագծի բովանդակության հետ առնչությւոն չունի