Добавить в избранное

«Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» և «Ռազմական դրության իրավական ռեժիմի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթ

Все рекомендации по содержанию проекта включаются в кратком содержании,онлайн письма - в течении 2 рабочих дней, эл. письма - в течении 10 рабочих дней

project.digest.no Автор предложения, дата получения Содержание предложения Заключение Сделанные изменения
1 2 3 4
1 Կարեն Առաքելյան 31.05.2024 18:34:34 Ամեն ինչի համար տարատեսակ գանձումները բերում է ուղղակի և անուղակի գնաճի։ Նման հատվածքներում կարելի սահմանել որոշ այլ պահանջներ, որոնք կբերեն միջպետական և հանրապետական ճանապարհների տեսանելիության լավացման կան ոչ վատթարացման։ Միանշանակ նման կառուցապատմանը պետք է խրախուսել և միաժամանակ չպետք է թույլատրվի որևէ կառուցապատում միջպետական կամ տեղական նշանակության ճանապարհների կարմիր գծերի սահմաններու։
2 Կարեն Առաքելյան 31.05.2024 19:12:21 Նման առաջարկություններ իրականացնելուց առաջ ցանկալի կլինի տեղադրել հին օրենքը և դրան զուգահեռ նոր օրենքը։ Իսկ ինչ վերաբեվում է առաջարկվածին, ապա այն թույլ է տալիս կառուցապատման հնարավորություն ունեցող կոնտինգենտի տարանջատում։ «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» օրենքի 13-րդ հոդվածում սահմանումները հստակեցված են և դրանք պետք է ուղղակի խստինս պահպանվի։ Հետագայում չնախատեսված խնդիրներից զերծ մնալում համար անրաժեշտ է իրականացնել գոյություն ունեցող և նոր կաֆուցվող ճանապարհների համար հստակ կառուցապատման գոտու սահման և անկախ կառուցվող օբյեկտի նշանակությունից չի կարող թույլատրվոլ որևէ կառուցապատում։ Համաձայն Հհգործող նորմատիվային պահանջների միացումները պետք է իրականացնել առանձին արագացման և դանդաղեցման գոտիներով՝ կախված տվյալ օբյեկտ մուտք գործող ավոմոբիլների քանակից։ Առաջարկվող փոփոխությունը կարելի է դիտարկել կոմպլեքս միջոցներ, անհատական միջոցներ և խմբակային միջոցներով։ Միացումների համար նախատեսվող հավելյալ գումարները կհանգեցնի սեփական սեկտորի կամ կառուցապատողների կողմից լիրացուցիչ դժգոհությունների և ուղղակի կարող է հարվածել գոյություն ունեցող բիզնեսին; Ձեր կողմից նախատեսվող առաջարկություններով հնարավոր է ստիպել գործող բիզնեսին բարելավել մոտեցման ճանապարհի պարամետրները՝ լավացնելով անվտանգության միջոցառումները;
3 Կարեն Առաքելյան 31.05.2024 19:12:21 Նման առաջարկություններ իրականացնելուց առաջ ցանկալի կլինի տեղադրել հին օրենքը և դրան զուգահեռ նոր օրենքը։ Իսկ ինչ վերաբեվում է առաջարկվածին, ապա այն թույլ է տալիս կառուցապատման հնարավորություն ունեցող կոնտինգենտի տարանջատում։ «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» օրենքի 13-րդ հոդվածում սահմանումները հստակեցված են և դրանք պետք է ուղղակի խստինս պահպանվի։ Հետագայում չնախատեսված խնդիրներից զերծ մնալում համար անրաժեշտ է իրականացնել գոյություն ունեցող և նոր կաֆուցվող ճանապարհների համար հստակ կառուցապատման գոտու սահման և անկախ կառուցվող օբյեկտի նշանակությունից չի կարող թույլատրվոլ որևէ կառուցապատում։ Համաձայն Հհգործող նորմատիվային պահանջների միացումները պետք է իրականացնել առանձին արագացման և դանդաղեցման գոտիներով՝ կախված տվյալ օբյեկտ մուտք գործող ավոմոբիլների քանակից։ Առաջարկվող փոփոխությունը կարելի է դիտարկել կոմպլեքս միջոցներ, անհատական միջոցներ և խմբակային միջոցներով։ Միացումների համար նախատեսվող հավելյալ գումարները կհանգեցնի սեփական սեկտորի կամ կառուցապատողների կողմից լիրացուցիչ դժգոհությունների և ուղղակի կարող է հարվածել գոյություն ունեցող բիզնեսին; Ձեր կողմից նախատեսվող առաջարկություններով հնարավոր է ստիպել գործող բիզնեսին բարելավել մոտեցման ճանապարհի պարամետրները՝ լավացնելով անվտանգության միջոցառումները;
4 Գեղամ Վլասյան 08.06.2024 21:05:33 Ձեր յուրաքանչյուր մշակած օրենք տրամաբանությունից զուրկ է , նույնիսկ օրենքներ ունեք որի հետ առնչվող անձը հայտնվում է փակուղում։ Նմանօրինակ օրենքի հետ որպես անձամբ բախված անձ դիմել եմ համապատասխան նախարարությանը , ԱԺ մի շարք իշխող ուժի պատգամավորների , և անպատասխան։ Նրանք իրենց օրենքների պես են ` ոչ գործունյա։ Եթե խելքը գլխին մի մասնագետ ունեք , որը կապ կհաստատի ինձ հետ, պատրաստ եմ փոխանցել կառավարության կողմից մշակած մի շարք հիմար օրենքներ , որոնք մեր կյանքը դժոխքի են վերածում։