Добавить в избранное
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 5-Ի N 280-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ
-
7 - За
-
1 - Против
Все рекомендации по содержанию проекта включаются в кратком содержании,онлайн письма - в течении 2 рабочих дней, эл. письма - в течении 10 рабочих дней
project.digest.no | Автор предложения, дата получения | Содержание предложения | Заключение | Сделанные изменения |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1 | Հասմիկ Եսայան 27.10.2024 15:17:36 | Համաձայն 5-ի 9-րդ կետի՝ 9) ուսումնական տարվա վերջում քննարկում և վերլուծում է Օլիմպիադաների արդյունքները, տալիս է համապատասխան գնահատական և առաջարկություններ, խրախուսման է ներկայացնում առարկայական հանձնաժողովների նախագահներին և անդամներին, առաջարկում եմ Օլիմպիադայի հանրապետական փուլում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած սովորողների ուսուցիչներին, ովքեր ցանկանում են տարակարգ ստանալ, խրախուսել միավորներով, համապատասխանաբար 1 տարվա արդյունքի համար՝ 1 միավոր, մի քանի տարիների հաստատուն հաջողությունների համար՝ 2 միավոր։ | Առաջարկը նախագծին չի վերաբերում։ Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչի տարակարգի շնորհման ընթացակարգն այլ տրամաբանությամբ է իրականացվում։ | |
2 | Հասմիկ Եսայան 27.10.2024 15:29:29 | Լեզուների՝ մայրենի, օտար, Օլիմպիադաների դպրոցական փուլը առաջարկում եմ անցկացնել օնլայն, բնագիտական առարկաներից անցկացվող Օլիմպիադաների նմանությամբ, ինչը հնարավորություն կտա սովորողին դպրոցական փուլը հաղթահարելուց անմիջապես հետո մասնակցելու մարզային փուլին։ | Օլիմպիադաներն անցկացվելու են առաջարկությամբ ներկայացված տրամաբանությամբ։ | |
3 | Հովհաննես Ստեփանյան 28.10.2024 10:10:01 | Առաջարկում եմ ընդհանուր դրույթների 5-րդ կետում ավելացնել «Հասարակագիտություն »առարկան | Առաջարկը լրացուցիչ կքննարկվի։ | |
4 | Դավիթ Մինասյան 28.10.2024 18:19:05 | <1. Ընդհանուր դրույթներ> բաժնի 2․ կետում "հանրապետական" բառը կարծում եմ ավելորդ է։ | <<Հանրապետական>> բառն ավելորդ չէ, քանի որ պետական նշանակություն ունի հենց օլիմպիադաների հանրապետական փուլը, որին հասնելու համար կազմակերպվում են դպրոցական և մարզային փուլերը։ | |
5 | Դավիթ Մինասյան 28.10.2024 18:19:05 | <7․ Մարզային առարկայական հանձնաժողովների գործառույթները> բաժնի 30․-րդ կետի 3)-րդ ենթակետի վերջում ավելացնել "և ցուցակներն՝ ըստ քվոտաների (թվաքանակ) " բառերով։ | Քվոտաներ սահմանվում են միայն օլիմպիադաների հանրապետական փուլի համար։ | |
6 | Դավիթ Մինասյան 28.10.2024 18:19:05 | <9. Հանրապետական օլիմպիադաների երեք փուլերի կազմակերպումը> բաժնի՝ - 32․-րդ կետում ջնջել <՝ դեկտեմբեր-հունվար ամիսներին> բառերը։ - 34․-րդ կետում ջնջել <կողմից ներկայացված 7-12-րդ դասարանների> բառերը, քանի որ այն նշված է 33․-րդ կետում։ - 36․-րդ կետում ջնջել <9-12-րդ դասարանների> բառերը նույն տրամաբանությամբ և այն սահմանել նաև 7-րդ ու 8-րդ դասարանների համար։ | 32-րդ կետի վերաբերյալ առաջարկն ընդունելի է։ մյուս 2 կետերի վերաբերյալ առաջարկները լրացուցիչ քննարկման կարիք ունեն։ | |
7 | Նինա Պողոսյան 29.10.2024 14:28:15 | Առաջարկում եմ բնագիտական առարկաներից /ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն/ օլիմպիադաներին մասնակցեն 8-րդ դասարանից սկսած։ | Առաջարկը լրացուցիչ քննարկման կարիք ունի։ | |
8 | Վիկտորյա Դեմիրճյան 31.10.2024 13:13:33 | 34․Երկրորդ՝ մարզային փուլին մասնակցում են տվյալ մարզում (Երևանում քաղաքում) գտնվող բոլոր Հաստատությունների (անկախ կազմակերպաիրավական ձևից) կողմից ներկայացված 7-12-րդ դասարանների այն սովորողները, որոնք առաջին փուլում հաղթահարել են համապատասխան առարկայական հանձնաժողովի կողմից հաղթողների համար սահմանված անցողիկ շեմը։ 35․ Երկրորդ փուլի անցկացման վայրերը հաստատում է մարզպետը (Երևանի քաղաքապետը), կազմակերպման բոլոր ծախսերը հոգում են մարզպետարանները (Երևանի քաղաքապետարանը): 36․Երրորդ փուլին մասնակցում են հանրապետության Հաստատությունների 9-12-րդ դասարանների այն սովորողները, որոնք երկրորդ փուլում հաղթահարել են համապատասխան առարկայական հանձնաժողովի կողմից հաղթողների համար սահմանված անցողիկ շեմը։ 7-րդ և 8-րդ դասարանցիներին հնարավորություն տալ մասնակցելու երրորդ փուլին։ | Առաջարկը լրացուցիչ քննարկման կարիք ունի։ | |
9 | Նաիրա Ասլանյան 04.11.2024 09:51:00 | Կարծում եմ, 7֊րդ և 8֊րդ դասարանցիների մասնակցությունը օլիմպիադաներին անհրաժեշտություն է, քանզի հիմնական դպրոցում է ձևավորվում երեխայի արժեհամակարգը կրթության վերաբերյալ և համեմատաբար վաղ տարիքից ներգրավումը նման մրցույթներին հնարավորություն է տալիս աշակերտներին առավել խորությամբ և մոտիվացիայով ուսումնասիրել որոշակի առարկաներ և կարևորել որակյալ կրթության դերը անձի կայացման գործում։ | 7-րդ և 8-րդ դասարանների սովորողները մասնակցում են օլիմպիադաների դպրոցական և մարզային փուլերին։ Հանրապետական փուլի մասով առաջարկը լրացուցիչ քննարկման կարիք ունի։ | |
10 | Մկրտիչ Երիցյան 05.11.2024 01:07:25 | 34․Երկրորդ՝ մարզային փուլին մասնակցում են տվյալ մարզում (Երևանում քաղաքում) գտնվող բոլոր Հաստատությունների (անկախ կազմակերպաիրավական ձևից) կողմից ներկայացված 7-12-րդ դասարանների այն սովորողները, որոնք առաջին փուլում հաղթահարել են համապատասխան առարկայական հանձնաժողովի կողմից հաղթողների համար սահմանված անցողիկ շեմը։--(անցողիկ շեմի չափանիշը ներկայացնել է պետք, կարծում եմ հավելվածի միջոցով) | Առաջարկը լրացուցիչ քննարկման կարիք ունի։ | |
11 | Լաուրա Ավետիսյան 06.11.2024 22:42:16 | Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ այսօր աշակերտները հանրակրթական հիմնական ծրագիրն ավարտելուց հետո ավագ դպրոց են գալիս շատ հաճախ թերի պատկերացումներ ունենալով սեփական նախասիրությունների և որոշակի առարկաներից իրենց՝ ընդգծված ունակությունների մասին, հետևաբար հիմնական դպրոցում օլիմպիադաների անցկացումը հնարավորություն կտա վերը նշված խնդիրներն առավելագունս չեզոքացնելու և մասնագիտական կողմնորոշումը համեմատաբար տեսանելի, շոշափելի դարձնելու համար։ | Հիմնական դպրոցում իրականացվում են առարկայական օլիմպիադաներ՝ դպրոցական և մարզային փուլերում։ |