Добавить в избранное

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 5-Ի N 280-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ

ՆԱԽԱՐԱՐԻ  2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 5-Ի N 280-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ

  • Обсуждалось

    22.10.2024 - 06.11.2024

  • Тип

    Приказ решение

  • Область

    Образование и наука

  • Министерство

    Министерство образования, науки, культуры и спорта

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 1083

Принт

Предложения

Լաուրա Ավետիսյան

06.11.2024

Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ այսօր աշակերտները հանրակրթական հիմնական ծրագիրն ավարտելուց հետո ավագ դպրոց են գալիս շատ հաճախ թերի պատկերացումներ ունենալով սեփական նախասիրությունների և որոշակի առարկաներից իրենց՝ ընդգծված ունակությունների մասին, հետևաբար հիմնական դպրոցում օլիմպիադաների անցկացումը հնարավորություն կտա վերը նշված խնդիրներն առավելագունս չեզոքացնելու և մասնագիտական կողմնորոշումը համեմատաբար տեսանելի, շոշափելի դարձնելու համար։

Մկրտիչ Երիցյան

05.11.2024

34․Երկրորդ՝ մարզային փուլին մասնակցում են տվյալ մարզում (Երևանում քաղաքում) գտնվող բոլոր Հաստատությունների (անկախ կազմակերպաիրավական ձևից) կողմից ներկայացված 7-12-րդ դասարանների այն սովորողները, որոնք առաջին փուլում հաղթահարել են համապատասխան առարկայական հանձնաժողովի կողմից հաղթողների համար սահմանված անցողիկ շեմը։--(անցողիկ շեմի չափանիշը ներկայացնել է պետք, կարծում եմ հավելվածի միջոցով)

Նաիրա Ասլանյան

04.11.2024

Կարծում եմ, 7֊րդ և 8֊րդ դասարանցիների մասնակցությունը օլիմպիադաներին անհրաժեշտություն է, քանզի հիմնական դպրոցում է ձևավորվում երեխայի արժեհամակարգը կրթության վերաբերյալ և համեմատաբար վաղ տարիքից ներգրավումը նման մրցույթներին հնարավորություն է տալիս աշակերտներին առավել խորությամբ և մոտիվացիայով ուսումնասիրել որոշակի առարկաներ և կարևորել որակյալ կրթության դերը անձի կայացման գործում։

Узнать больше