Add to favourites

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2025/2026 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ՝ ՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ՈՒՍԱՆՈՂԱԿԱՆ ՆՊԱՍՏՆԵՐԻ ՁԵՎՈՎ ՈՒՍՄԱՆ ՎԱՐՁԻ ԼՐԻՎ ՓՈԽՀԱՏՈՒՑՄԱՄԲ, ԱՌԿԱ ՈՒՍՈՒՑՄԱՄԲ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐՈՎ ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՏԵՂԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

100%0%

Հանրային քննարկման է ներկայացվել «Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 2025/2026 ուսումնական տարվա՝ պետության կողմից ուսանողական նպաստների ձևով ուսման վարձի լրիվ փոխհատուցմամբ, առկա ուսուցմամբ մագիստրոսի կրթական ծրագրով ընդունելության տեղերը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը:

  • Discussed

    20.02.2025 - 07.03.2025

  • Type

    Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 777

Print

Suggestions

Արարատ Մովսեսյան

27.02.2025

Առաջարկ-դիտարկում «Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 2025/2026 ուսումնական տարվա՝ պետության կողմից ուսանողական նպաստների ձևով ուսման վարձի լրիվ փոխհատուցմամբ, առկա ուսուցմամբ մագիստրոսի կրթական ծրագրով ընդունելության տեղերը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի վերաբերյալ Դրական կողմեր. Կրթության հասանելիության ապահովում – Որոշումը հնարավորություն է տալիս առավել լայն թվով ուսանողների օգտվելու պետության կողմից ֆինանսավորվող ուսուցման հնարավորությունից, ինչը կնպաստի կրթության մատչելիությանը: Կրթական առաջընթացի խթանում – Մագիստրոսական կրթության համար լրիվ ֆինանսավորում տրամադրելով՝ պետությունը խթանում է գիտելիքահեն տնտեսության զարգացումը և բարձրակարգ մասնագետների պատրաստումը: Մրցունակության բարձրացում – Ազատ վարձավճարով կրթություն ստանալու հնարավորությունը կարող է խրախուսել ուսանողներին ավելի լավ առաջադիմելու և բարձրակարգ կրթություն ստանալու: Սոցիալական արդարության ապահովում – Ֆինանսական աջակցությունն առավել կարիքավոր ուսանողների համար կարող է նվազեցնել սոցիալական անհավասարությունը և մեծացնել մագիստրոսական կրթություն ստանալու հնարավորությունները: Բացասական կողմեր և հնարավոր ռիսկեր. Պետական բյուջեի ծանրաբեռնվածություն – Ֆինանսավորման մեծ ծավալները կարող են լրացուցիչ բեռ դառնալ պետական բյուջեի համար, եթե համապատասխան աղբյուրները կայուն չեն: Հնարավոր անհավասար բաշխում – Պետական ֆինանսավորմամբ տեղերի բաշխման գործընթացը կարող է առաջացնել անհավասար մրցակցային պայմաններ, եթե թափանցիկության և արդարության մեխանիզմները լիարժեք չեն ապահովվում: Կրթական որակի հարցեր – Որոշումը կարող է հանգեցնել ավելի մեծ թվով դիմորդների ընդունելությանը, ինչը կարող է ճնշում գործադրել բուհերի ուսումնական ծրագրերի որակի վրա: Աշխատաշուկայի պահանջների անհամապատասխանություն – Հնարավոր է, որ ֆինանսավորվող ծրագրերը չհամապատասխանեն աշխատաշուկայի իրական կարիքներին, ինչը հետագայում կարող է խնդիրներ առաջացնել շրջանավարտների զբաղվածության հարցում: Առաջարկներ. Հստակ չափանիշների սահմանում – Պետական ֆինանսավորմամբ տեղերը բաշխելիս անհրաժեշտ է հաշվի առնել ինչպես ուսանողների ակադեմիական առաջադիմությունը, այնպես էլ սոցիալական կարիքները: Թափանցիկության ապահովում – Ընդունելության և ֆինանսավորման տրամադրման գործընթացները պետք է լինեն բաց և թափանցիկ՝ խուսափելով հնարավոր չարաշահումներից: Կրթական ծրագրերի համապատասխանեցում աշխատաշուկային – Պետությունը պետք է համադրել մագիստրոսական կրթական ծրագրերը տնտեսության և աշխատաշուկայի կարիքների հետ՝ ապահովելով շրջանավարտների պահանջվածություն: Մշտադիտարկման համակարգի ներդրում – Ֆինանսավորման արդյունավետությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ է մշակել մշտադիտարկման մեխանիզմ, որը կգնահատի ծրագրի ազդեցությունը կրթության որակի և շրջանավարտների մասնագիտական զբաղվածության վրա: Այս որոշումը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ բարձրագույն կրթության համակարգի վրա, սակայն դրա իրականացումը պետք է լինի մանրակրկիտ և հիմնված հավասարակշռված մոտեցման վրա՝ ապահովելով թե՛ կրթական որակի բարձրացում, թե՛ ֆինանսական կայունություն:

Գեղեցիկ Վարդանյան

25.02.2025

Նախագիծը կարևոր քայլ է բարձրագույն կրթության հասանելիությունն ապահովելու համար , սակայն անհրաժեշտ է հստակեցնել ուսման վարձի լրիվ փոխհատուցման չափորոշիչները։Կարևոր է, որ աջակցությունն ուղղվի ոչ միայն բարձր առաջադիմություն ունեցող ուսանողներին, այլև սոցիալապես խոցելի խմբերին և ռազմավարական մասնագիտություններին՝ խթանելով կրթության որակի բարձրացումը և աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան մասնագետների պատրաստումը։

Քրիստինե Մուշեղյան

24.02.2025

Առաջարկում եմ պետական ֆինանսավորմամբ ուսման դիմաց ուսանողների հնարավոր պարտավորությունների հստակեցում լինի։ Պետական ֆինանսավորմամբ ընդունված ուսանողներից ակնկալվող պարտավորություններ լինեն (օրինակ՝ աշխատել որոշակի ոլորտում, չլքել երկիրը որոշ ժամանակահատվածում և այլն)։ Մագիստրատուրայից հետո աշխատանքի ուղղորդման կամ պարտադիր աշխատանքի պահանջի հստակեցում նաև լինի։ Նաև ինչպե՞ս է որոշվելու՝ ով է ստանում պահուստային տեղերը։ Արդյո՞ք մրցութային շեմը լրացրած բոլոր դիմորդները կարող են հավակնել այդ տեղերին։ Շնորհակալություն

See more