Add to favourites

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 19-Ի N 596-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ

Շինարարական ծրագրերի իրագործման արդյունավետություն, ընթացակարգերի պարզեցում։

  • Discussed

    26.06.2024 - 11.07.2024

  • Type

    Decision

  • Area

    Urban planning

  • Ministry

    Urban Development Committee

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 1082

Print

Suggestions

Դավիթ Սողոմոնյան

26.06.2024

Հարգելի գործընկերներ Ներկայացվող առաջարկությունը չի առընչվում այս դրույթի հետ, սակայն հրատապ է և շատ կարևոր․ ինչի մասին բազմիցս բանավոր կերպով խոսել եմ իրավասու պաշտոնյաների հետ, սակայն մինչ օրս սայլը տեղից չի շարվել։ Խոսքը գնում է ավարտական հանձնաժողովի 3․2․1 ակտում չափագրման ծածկագրի նշելու հետ։ Խնդիրը կայանում է նրանում, որ օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պատճառներով պայմանավորված կադաստրի կոմիտե մուտքագրվող չափագրման փաթեթում նույնիսկ տառի, կետի կամ ցանկացած տեխնիկական վրիպակի հիմքով կասեցման պարագայում տնտեսվարողը ընկնում է մի շարք բյուրակրատական քաշքշուկների մեջ և ստիպված է լինում կրկին անգամ թակելու հանձնաժողովի անդամ հանդիսացող կոմունիկացիա սպասարկող ընկերությունների դռները (վերջիններս բացարձակապես կապ չունեն այդ կասեցման դրույթների վերացման հետ), որը տևում է ավելի քան 1-2,5 ամիս ժամանակ։ Առաջարկում եմ․ եթե կասեցման պատճառը հանդիսանում է կադաստրի կոմիտեի ղեկավարի 75-Ն հրամանի պահանջների խախտումը, այդ պարագայում 3․2․1 ձևի փոփոխության և ավարտական ակտի փոփոխության անհրաժեշտությունը վերացնել։ Ի հավելումն այս ամենի ասեմ, որ վերը նշված հրամանով սահմանվում է հողամասի և շինությունների հատակագծերի ձևերը և դրանց ներկայացվող պարտադիր պահանջները։ անհրաժեշտության դեպքում որակավորված մասնագետները ինչպես միշտ պատրաստակամ են հարցը քննարկել։ Վերը նշված բարդությունների պատճառով տնտեսվարողները մինչև ավարտական ակտի հանձնաժողով ձևավորելը ստիպված են լինում կրկնակի իրավունքի պետական գրանցում կատարել։

See more