Добавить в избранное

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 19-Ի N 596-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ

Շինարարական ծրագրերի իրագործման արդյունավետություն, ընթացակարգերի պարզեցում։

  • Обсуждалось

    26.06.2024 - 11.07.2024

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Градостроителство

  • Министерство

    Комитет по градостроительству

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 1084

Принт

Предложения

Դավիթ Սողոմոնյան

26.06.2024

Հարգելի գործընկերներ Ներկայացվող առաջարկությունը չի առընչվում այս դրույթի հետ, սակայն հրատապ է և շատ կարևոր․ ինչի մասին բազմիցս բանավոր կերպով խոսել եմ իրավասու պաշտոնյաների հետ, սակայն մինչ օրս սայլը տեղից չի շարվել։ Խոսքը գնում է ավարտական հանձնաժողովի 3․2․1 ակտում չափագրման ծածկագրի նշելու հետ։ Խնդիրը կայանում է նրանում, որ օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պատճառներով պայմանավորված կադաստրի կոմիտե մուտքագրվող չափագրման փաթեթում նույնիսկ տառի, կետի կամ ցանկացած տեխնիկական վրիպակի հիմքով կասեցման պարագայում տնտեսվարողը ընկնում է մի շարք բյուրակրատական քաշքշուկների մեջ և ստիպված է լինում կրկին անգամ թակելու հանձնաժողովի անդամ հանդիսացող կոմունիկացիա սպասարկող ընկերությունների դռները (վերջիններս բացարձակապես կապ չունեն այդ կասեցման դրույթների վերացման հետ), որը տևում է ավելի քան 1-2,5 ամիս ժամանակ։ Առաջարկում եմ․ եթե կասեցման պատճառը հանդիսանում է կադաստրի կոմիտեի ղեկավարի 75-Ն հրամանի պահանջների խախտումը, այդ պարագայում 3․2․1 ձևի փոփոխության և ավարտական ակտի փոփոխության անհրաժեշտությունը վերացնել։ Ի հավելումն այս ամենի ասեմ, որ վերը նշված հրամանով սահմանվում է հողամասի և շինությունների հատակագծերի ձևերը և դրանց ներկայացվող պարտադիր պահանջները։ անհրաժեշտության դեպքում որակավորված մասնագետները ինչպես միշտ պատրաստակամ են հարցը քննարկել։ Վերը նշված բարդությունների պատճառով տնտեսվարողները մինչև ավարտական ակտի հանձնաժողով ձևավորելը ստիպված են լինում կրկնակի իրավունքի պետական գրանցում կատարել։

Узнать больше