Добавить в избранное

Находится в правительстве РА

Ռազմական կարիքների համար փորձանմուշների, լրամասերի և բաղադրիչների ֆինանսավորման կարգը հաստատելու մասին

43%57%

Նախագծով առաջարկվում է իրավական հիմքեր ստեղծել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ռազմարդյունաբերության ոլորտում պետական լիազոր մարմնի և ռազմական կամ երկակի նշանակության ապրանք արտադրողների կողմից փորձանմուշների արտադրման գործընթացի ձևավորման, ֆինանսավորման և իրավահարաբերությունների կանոնակարգման համար:

  • Обсуждалось

    28.02.2025 - 15.03.2025

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Индустрия высоких технологий

  • Министерство

    Министерство индустрии высоких технологий

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 486

Принт

Предложения

Ստեփան Պետրոսյան

01.03.2025

1. Պետք է սահմանել թե ինչպիսին է լինլելու կանխավճարի կարգը: Կարծում եմ, որ այն պետք է լինի 100 տոկոս: 2. Կարծում եմ ճիշտ կլինի ՓՊԱ ազատել ԱԱՀ-ից: 3. Քանի որ ՓՊԱ կատարումը շահույթ չի նախատեսում, ապա պետք է գնահաշվարկում նախատեսվի մինչև 20 տոկոս չնախատեսված ծախսեր: 4. Պետք է նախատեսել ՓՊԱ կատարմանը կազմակերպությունների մասնակցության շահագռգռման համակարգ: Կարծում եմ, որ հետագայում հնարավոր սերիական արտադրության պատվիրակման մշուշոտ հեռանկարը բավարար չէ: Որպես քայլ գուցե պետք է լավ աշխատանքի համար նախատեսել պարգևավճարների համակարգ: 5. Եթե պայմանգիրը կնքվում է գնումների մասին օրենքի ստանդարտ պահանջներին համապատասխան և էապես հաշվի չեն առնվում ռազմական արտադրանքի ստեղծման առանձնահատկությունները, ապա կարծում եմ գործը շատ դժվարությունների հետ կառընչվի և գործին շատ թե քիչ տեղյակ սուբյեկտները չեն ցանկանա մասնակցել ՓՊԱ կատարմանը: 6. Պետք է հստակցվի փորձարկումների ծրագիր-մեթոդների համաձայնեցման և հաստատման ժամկետները և կարգը: Այդ գործընթացում պետք է ներգրաված լինեն միայն շահագռգիռ և մասնագիտացված օղակները: Միայն այդպիսի օղակները կցուցաբերեն գործին իսկապես օգնելու և աջակցելու վարք, ինչը շատ կարևոր է: Այդ օղակների թերացումների համար պետք է սահմանվեն սակցիաներ, ինչպես նաև նրանց աշխատանքը գնահատելիս պետք է որպես ցուցանիշներից մեկը վերցնել ՓՊԱ կատարման իրենց մասնակցությունը և դրական ելքերը: 7. Պետք է հստակ սահմանվի ՓՊԱ կատարման համար այլ պետական կառույցների կողմից հատկացվող անհրաժեշտ միջոցների տրամա-դրման կարգը և ժամկետները: Եթե առանց դրանց տրամադրման ՓՊԱ հնարավոր չէ սկսել, ապա ՓՊԱ սկիզբը համարել տվյալ միջոցի տրամադրան օրը: Պետք է ամեն դեպքում քննարկել նման թերացումների պատճառը և սահմանել պատասխանատվություն: 8. Եթե ՓՊԱ կատարվել է բարեխղճորեն և ժամանակին, սակայն փորձարկման արդյունքում այն ինչ-որ պատճառով չի ընդունվել, ապա պայմանագրում պետք է հստակ սահմանվի թե ինչ է դրան հետևում: Եթե հնարավոր է որոշ թերություններ վերացնել և աշխատանքը ավարտել, ապա պետք է լրացուցիչ Համաձայնագրով ամրագրել կատարվող աշխատանքների ծավալը, ժամկետները և լրացուցիչ ֆինանսավորել դրանք ավարտին հասցնելու համար: Դրանից հետո, բացասական ելքի դեպքում միայն համարել, որ տվյալ ՓՊԱ իրականացման համար առկա են չնախատեսված և անհաղթահարելի խոչնդոտներ / դրանք ռիսկեր են , որոնք չէին նախատեսվել նաև Հայտերի փորձաքննության ժամանակ/ , և պետք է այն համարել ավարտված, ընդ որում առանց կանխավճարի ետ վերադարձի պահանջի և կատարողի վրա առանց որևե տույժի հաշվարկման: Այս առումով էլ պետք է նաև հնարավորինս խստացնել և մեծացնել Հայտերի գնահատման փուլի դերը: 9. Շատ դեպքերում ՓՊԱ հիմքում ընկած է մշակում, որի համար կատարողն ունի ՀՀ Արտոնագիր: Ինչպես են հաշվի առնվելու կատարողի իրավունքները ՓՊԱ կատարման և հետագա սերիական արտադրության կազմակերման ժամանակ: Պետք է պայմանա-գրում այդ մասին հստակ նշվի: 10. ՓՊԱ կատարման ամբողջ գործընթացը սկսած Հայտերի ձևակերպումից և վերջացված փորձարկումների կազմակերպումով և աշխատանքների ընդունումով իրենից ներկայացնում է մի մեծ բյուրոկրատական գործողությունների շարան, որին շատ քիչ սուբյեկտներ ցանկություն կունենան մասնակցելու: Անհրաժեշտ է էապես այս կարգը պարզեցնել:

Узнать больше