Добавить в избранное

В стадии разработки

«ԿԻՆՈՌԵԵՍՏՐԸ ՎԱՐԵԼՈՒ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՖԻԼՄԻ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԸ ՄՇՏԱԿԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՁՆԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»

ՆԱԽԱԳԻԾ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ Ո Ւ Մ

 

«      » _____________ 2023 թվականի

 

N       - Ն

 

 

ԿԻՆՈՌԵԵՍՏՐԸ ՎԱՐԵԼՈՒ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՖԻԼՄԻ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԸ ՄՇՏԱԿԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՁՆԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Հիմք ընդունելով «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի 8)-րդ կետը՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

  1. Հաստատել կինոռեեստրը վարելու և ազգային ֆիլմի փաստաթղթերը մշտական պահպանության հանձնելու կարգը՝ համաձայն հավելվածի:
  2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվանից 2 ամիս հետո:

 

 

Հայաստանի Հանրապետության

                   վարչապետ                                                 Ն. ՓԱՇԻՆՅԱՆ                                             

Հավելված

ՀՀ կառավարության 2023 թվականի

____________  ___-ի N ___-Ն որոշման

 

 

ԿԱՐԳ

ԿԻՆՈՌԵԵՍՏՐԸ ՎԱՐԵԼՈՒ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՖԻԼՄԻ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԸ ՄՇՏԱԿԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՁՆԵԼՈՒ

 

 

  1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

  1. Սույն կարգը սահմանում է կինոռեեստրը վարելու և ազգային ֆիլմի փաստաթղթերը մշտական պահպանության հանձնելու ընթացակարգերն ու պայմանները:

                                                                            

  1. ԿԻՆՈՌԵԵՍՏՐ

 

  1. Կինոռեեստրը ազգային ֆիլմերի վիճակագրական հաշվառումը կազմակերպելու նպատակով ստեղծված տվյալների հիմնապահոց է:
  2. Կինոռեեստրը ստեղծում և դրա հետագա վարումն իրականացնում է մշակութային հիմնադրամը (այսուհետ՝ Ազգային մարմին)՝ էլեկտրոնային եղանակով։
  3. Կինոռեեստրում գրանցվում են ազգային ֆիլմերի, դրանց ստեղծագործական խմբի անդամների ու ֆիլմարտադրողների մասին տվյալները:
  4. Կինոռեեստրը բաղկացած է չորս բաժիններից՝
  • Խաղարկային.
  • Վավերագրական.
  • Անիմացիոն.
  • Այլ:
  1. Կինոռեեստրի բաժիններից յուրաքանչյուրը բաղկացած է երկու ենթաբաժնից՝
  • Լիամետրաժ.
  • Կարճամետրաժ:
  1. Կինոռեեստրի բովանդակությունը ներառում է՝
  • Ֆիլմի անվանումը.
  • Ժանրը.
  • Ֆիլմի տեսակը (ֆիլմ/տեսանյութ).
  • Արտադրության երկիր.
  • Արտադրող ընկերություն (ներ).
  • Համարտադրող ընկերություն (ներ).
  • Արտադրության տարի.
  • Կրկնօրինակում (ստուդիա, երկիր, որտեղ կրկնօրինակվել է).
  • Ռեժիսոր (ներ).
  • Սցենարիստ (ներ).
  • Կոմպոզիտոր (ներ).
  • Օպերատոր (ներ).
  • Նկարիչ (ներ).
  • Արտադրող (ներ).
  • Գլխավոր դերակատար (ներ).
  • Ֆորմատը (35 մմ; լայնաֆորմատ, թվային և այլն).
  • Դրվագների քանակը (եթե կիրառելի է).
  • Մասերի քանակը (գլանափաթեթներ) (կինոժապավենների համար).
  • Թվային կրիչի ծավալը (MB կամ GB).
  • Գունավոր / սև ու սպիտակ.
  • Մետրաժ (կինոժապավենի դեպքում).
  • Տևողությունը.
  • Հակիրճ բովանդակությունը (սինոփսիս).
  • Հանդիսատեսի տարիքային կատեգորիա.
  • Ցուցադրություններ, մրցանակներ (պրեմիերա, կինոփառատոներ, այլ).
  • Վերարտադրման, տարածման, հրապարակային ցուցադրման, ներմուծման, վարձույթի, հրապարակային կատարման, եթեր հեռարձակելու, մալուխով հաղորդակցելու, հանրությանն իրազեկելու իրավունք ունեցող իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձի անվանումը.
  • Վարձութային վկայականի համարը.
  • Վարձութային վկայականի ամսաթիվը, ժամկետները.
  • Հաշվառման քարտի լրացման ամսաթիվը.
  • Վարձույթի իրավունքների ավարտի ամսաթիվը.
  • Վարձույթի իրավունքի կատեգորիան.
  • Այլ նշումներ և տեղեկատվություններ:
  1. Կինոռեեստրում տվյալների մուտքագրումն իրականացվում է ազգային ֆիլմի կարգավիճակ տալու, վարձութային վկայական տալու կամ վկայականը հետ կանչելու մասին որոշում կայացնելու օրվանից ոչ ուշ, քան 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
  2. Ֆիլմի վերաբերյալ կինոռեեստրում մուտքագրված սխալ տվյալների հայտնաբերման, ինչպես նաև մշակույթի ոլորտում լիազորված պետական մարմնի կամ ազգային մարմնի մասնագետի կողմից իրավատիրոջ, իրավունքների կատեգորիայի, ֆիլմի նկատմամբ իրավունքների օգտագործման ժամկետների կամ այլ նոր տեղեկություններ ստանալու դեպքում, կինոռեեստրում կատարվում են փոփոխություններ կամ լրացումներ ոչ ուշ, քան 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
  3. Կինոռեեստրում առկա տեղեկատվությունը բաց է և հասանելի ցանկացած շահագրգիռ անձի համար:
  4. Կինոռեեստրում առկա տեղեկատվության հասանելիությունն ապահովվում է Ազգային մարմնի պաշտոնական ինտերնետային կայքում այդ տեղեկատվության տեղադրման միջոցով:
  5. Վարույթում գտնվող գործերի վերաբերյալ պետական մարմինների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, իրավապահ մարմինների և դատարանների հարցմամբ, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և այլ նորմատիվ իրավական ակտերով սահմանված այլ անձանց հարցմամբ՝ կինոռեեստրում առկա տեղեկատվությունը Ազգային մարմինը ներկայացնում է գրանցամատյանից քաղվածքի տեսքով կամ պահանջվող տեղեկատվության բացակայության մասին տեղեկանքի տեսքով՝ հարցման օրվանից ոչ ուշ, քան 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

 

  1. ԱԶԳԱՅԻՆ ՖԻԼՄԻ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՄՇՏԱԿԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

 

  1. Ազգային ֆիլմի պահպանությունը, հեղինակային իրավունքի ու հարակից իրավունքների պաշտպանությունը և կինոժառանգության հանրային օգտագործումը կազմակերպելու նպատակով ազգային ֆիլմի փաստաթղթերը, այդ թվում՝ ֆիլմի հիմնանյութերն ու ֆիլմի բնօրինակը հանձնվում են մշտական պահպանության՝ Ազգային մարմին և Հայաստանի Հանրապետության Ազգային Արխիվ (Հանձնման ենթակա նյութերի ցանկը սահմանում է Ազգային մարմինը):
  2. Ազգային ֆիլմ է համարվում կինոթատրոնում ցուցադրելու համար նախատեսված այն ֆիլմը, որը բավարարում է հետևյալ պայմանները.
  • ֆիլմի ստեղծագործական խմբի մեծամասնությունը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի է.
  • ֆիլմի սցենարի հեղինակը և (կամ) բեմադրող ռեժիսորը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի է.
  • ֆիլմարտադրությանը մասնակցում է Հայաստանի Հանրապետությունում պետական գրանցում ստացած ֆիլմարտադրողը։
  1. Ազգային ֆիլմեր են համարվում նաև այն ֆիլմերը, որոնց գույքային իրավունքները ժառանգաբար համապարփակ իրավահաջորդության կարգով փոխանցվել են Հայաստանի Հանրապետությանը:
  2. Ազգային ֆիլմ հանդիսացող խաղարկային, վավերագրական, անիմացիոն ֆիլմերի և կինոտարեգրության հիմնանյութերն ու բնօրինակը դրանց արտադրության ամբողջական պետական ֆինանսավորման դեպքում ֆիլմարտադրողի կողմից հանձնվում են մշտական պահպանության Ազգային մարմին և Հայաստանի Հանրապետության Ազգային արխիվի կինո-ֆոտո-ֆոնո փաստաթղթերի մասնաճյուղ:
  3. Պետական մասնակի ֆինանսավորում ստացած ազգային ֆիլմերի հիմնանյութերի և բնօրինակի պահպանման ձևաչափը սահմանվում է ազգային մարմնի և ֆիլմարտադրողի միջև պայմանագրով՝ հաշվի առնելով նախորդ կետի պահանջը։
  4. Ազգային ֆիլմերի և կինոտարեգրության հիմնանյութերի և բնօրինակի պահպանման ընթացքում Ազգային մարմինն ապահովում է հեղինակային և հարակից իրավունքների պահպանումը:
  5. Ազգային մարմինն ապահովում է ֆիլմարտադրողների կողմից ստեղծված ազգային ֆիլմերի հիմնանյութերի և բնօրինակի ազատ և անվճար հասանելիություն:
  6. Մինչև ազգային ֆիլմերի հիմնանյութերն ու բնօրինակը Ազգային մարմին և Հայաստանի Հանրապետության Ազգային արխիվ պահպանության հանձնելը՝ ֆիլմարտադրողն ապահովում է դրանց պահպանությունը:
  • Обсуждалось

    13.06.2023 - 30.06.2023

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Культура

  • Министерство

    Министерство образования, науки, культуры и спорта

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 2273

Принт

Предложения

Armine Anda

29.06.2023

Առաջարկ 2․ Հոդված 3, Կետ 19-ի առնչությամբ․ Հաշվի առնելով Կինեմատոգրաֆիայի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ կետը, բնօրինակի կամ կրկնօրինակի ազատ և անվճար հասանելիությունը պետք է ապահովվի միայն ֆիլմի իրավատիրոջը։ Իսկ այլ հասանելիություն պետք է ունենա իրավատիրոջ գրավոր համաձայնություն։ Գրավոր համաձայնությունը կարող է ուղարկվել էլեկտրոնային ճանապարհով։ Առաջարկ 2-ի հիմնավորում․ Եթե կազմակերպությունը, որին պահպանության է հանձնված ֆիլմը, այյն հասանելի դարձնի, ինչպե՞ս է իրավատերը այն տարածելու կամ տարածման, օրինակ, բացառիկ լիցենզիաների պայմանագրեր կնքելու, և ինչպե՞ս կարող է իրավատիրոջից բացի, որևէ մեկը ֆիլմը հասանելի դարձնելու իրավունք ունենալ։ Սա կբերի ֆիլմի տարածման իրավուքների քաոսի։ Լուրջ միջազգային պայմանագրեր ունեցող ֆիլմարտադրողները կհրաժարվեն Ազգային ֆիլմի կարգավիճակ ստանալ։ Նաև կխախտվեն Կինեմատոգրաֆիայի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ կետը՝ ֆիլմարտադրողի հեղինակային և սեփականության իրավունքների մասին և 10-րդ հոդվածի 2-րդ կետը՝ աջակցության մասին։ Նորից հիշեցնում ենք, որ Ազգային ֆիլմերի մի ստվար հատված պետական աջակցություն ընդհանրապես ստացած չի լինելու։ Հետևաբար, պահպանող կողմը ֆիլմը հասանելի դարձնելու իրավունք ունի միայն ֆիլմարտադրողին / իրավատիրոջը։ Արմինե Անդա Պրոդյուսեր, Ռեժիսոր, Սցենարիստ, Դերասանուհի Հոշկի ֆիլմ սպը-ի հիմնադիր ՀՀ կինեմատոգրաֆիայի օրենքի նախաձեռնող armineaa@yahoo.com, hoshkeefilm@gmail.com 37491505266hoshkeefilm@gmail.com 37491505266

Armine Anda

29.06.2023

Հոդված 3, կետ 16 և 17-ի վերաբերյալ, տես Առաջարկ 1--ն ու նրա հիմնավորումը։ Արմինե Անդա Պրոդյուսեր, Ռեժիսոր, Սցենարիստ, Դերասանուհի Հոշկի ֆիլմ սպը-ի հիմնադիր ՀՀ կինեմատոգրաֆիայի օրենքի նախաձեռնող armineaa@yahoo.com, hoshkeefilm@gmail.com 37491505266hoshkeefilm@gmail.com 37491505266

Armine Anda

29.06.2023

Առաջարկ 1․ - Հոդված 3, ԱԶԳԱՅԻՆ ՖԻԼՄԻ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՄՇՏԱԿԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, Կետ 13-ի առնչությամբ. Կինեմատոգրաֆիայի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ կետի կարգը սահմանելիս, հաշվի առնելով նույն օրենքի 3-րդ կետը, ֆիլմարտադրողը ժապավենի վրա ստեղծված ֆիլմի հիմնանյութերն ու բնօրինակը, իսկ թվային ստեղծված ֆիլմի կրկնօրինակը, պահպանման է հանձնում այն կազմակերպությանը, որի տեխնիկական ու պայմանագրային պայմանաններն իրեն բավարարում են։ Առաջարկ 1-ի հիմնավորում․ Կինեմատոգրաֆիայի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ կետով Ազգային ֆիլմի հեղինակային և գույքային իրավունքները, նույնիսկ պետական աջակցություն ստանալու դեպքում, պատկանում է ֆիլմարտադրողին։ Կինեմատոգրաֆիայի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 13-րդ կետով Ազգային ֆիլմի կարգավիճակ կարող են ստանալ նաև պետական աջակցություն չստացած ֆիլմերը, որտեղ բնականաբար հեղինակային և գույքային իրավունքները պատկանում են ֆիլմարտադրողին։ Այսինքն, Ազգային ֆիլմի հեղինակային և գույքային իրավունքները պատկանում եմ ֆիլմարտադրողին և Կառավարության ցանկացած որոշում պետք է ելնի դրանից։ Կինեմատոգրաֆիայի մասին օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ կետը առավելություն է տալիս Ազգային ֆիլմի կարգավիճակ ունեցող ֆիլմերին պահպանվելու տեղ ունենալու, ոչ թե նրանց սեփականությունը վերցնելու և պահպանելու պարտադրված կազմակերպություններում կամ առավել ևս հասանելի դարձնելու մասնավոր սեփականությունը՝ ի դեպ, վնասելով նրա տարածմանը։ Խնդրում ենք նաև հաշվի առնել, որ պետական աջակցություն ստանալու դեպքում, Ազգային մարմինը և ֆիլմարտադրողը ունենալու են ֆիլմի կրկնօրինակի տրամադրման պայմանագիր։ Կառավարության այս որոշումը այն տեսքով որով առաջարակված է, ստեղծելու է հնարավորություն, որ Ազգային մարմինը պահանջի ժապավենով նկարված ֆիլմերի բնօրինակն ու հիմնանյութերը, որը դարձյալ խախտելու է 14-րդ հոդվածի 3-րդ կետը, նաև դարձյալ ստեղծելու է մենաշնորհ, ինչը խանգարել է զարգացմանը տասնամյակների ընթացքում։ Իսկ կառավարության այս որոշման 19-րդ կետի շնորհիվ՝ Ազգային ֆիլմի կարգավիճակը դառնում է ոչ թե առավելություն, այլ ֆիլմի բնօրինակը սեփականատերից վերցնելու և դարձյալ մենաշնորհային քաղաքականություն ստեղծելու միջոց, խախտելուվ կինեմատոգրաֆիայի պետական ֆինանսավորումը որպես աջակցություն սահմանելու Կինեմատոգրաֆիայի օրենքի կետերը։ Իրավատերը պետք է իրավունք ունենա ինքը որոշելու, թե որտեղ պահպանի իր սեփականությունը, և պահպանության պայմանները պետք է իրեն բավարարեն։ Եվ իրենից բացի ոչ մեկը չպետք է իրավունք ունենա այն ահսանելի դարձնելու հանրությանը։ Արմինե Անդա Պրոդյուսեր, Ռեժիսոր, Սցենարիստ, Դերասանուհի Հոշկի ֆիլմ սպը-ի հիմնադիր ՀՀ կինեմատոգրաֆիայի օրենքի նախաձեռնող armineaa@yahoo.com, hoshkeefilm@gmail.com 37491505266

Узнать больше