17.11.2017
2-րդ բաժնի 15-րդ կետի «հատուկ մանկավարժների» բառերից հետո լրացնել «թիրախային խմբի, այդ թվում՝ հաշմանդամություն ունեցող սովորողների»։ Տեղակայումը՝ ըստ .pdf տարբերակի։
Սույն նախագծի նպատակն է՝ մշակել Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների դասագրքերին և ուսումնաօժանդակ նյութերին ներկայացվող պահանջներ, բարելավել չափորոշչային պահանջների կատարումը վերահսկելու մեխանիզմները որակյալ ուսումնական նյութերի միջոցով սովորողների ուսուցման/ ուսումնառության գործընթացը դարձնել ավելի գրավիչ, դասագրքաստեղծ հեղինակային խմբերին ապահովել դասագրքերի համար մշակված ավելի հստակ չափանիշներով և գործիքակազմով:
Обсуждалось
03.11.2017 - 18.11.2017
Тип
Протокольное решение
Область
Образование и наука
Министерство
Министерство образования, науки, культуры и спорта
Test
Просмотры 17191
Принт17.11.2017
2-րդ բաժնի 15-րդ կետի «հատուկ մանկավարժների» բառերից հետո լրացնել «թիրախային խմբի, այդ թվում՝ հաշմանդամություն ունեցող սովորողների»։ Տեղակայումը՝ ըստ .pdf տարբերակի։
17.11.2017
2-րդ բաժնի 30-րդ կետի «երեխայի իրավունքների համընդհանուր հռչակագրին» բառերը փոխարինել «Երեխայի իրավունքների մասին կոնվենցիային»։
17.11.2017
2-րդ բաժնի 30-րդ կետի «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին հռչակագրին» բառերը փոխարինել «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին կոնվենցիային» բառերով։