Добавить в избранное

В стадии разработки

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2020 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3-Ի N 1994-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

                                                                                     ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2020 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3-Ի N 1994-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

  1. Իրավական ակտերի անհրաժեշտությունը (նպատակը).

            Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2020 թվականի դեկտեմբերի 3-ի N 1994-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագծի (ստորև՝ նախագիծ) մշակումը պայմանավորված է մրցույթ անցկացնելու ժամանակ ի հայտ եկած խոչընդոտները վերացնելու անհրաժեշտությամբ:

  1. Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները՝

          Ներկայումս մրցույթներին հնարավոր է մասնակցել նաև հայտ-պարտավորագրերի առկայությամբ, որի համար անհրաժեշտ է երթուղային ցանցը կազմակերպող մարմին  ներկայացնել սեփականության իրավունքով ձեռք բերվող ավտոբուսների ընդհանուր արժեքի 100 տոկոս գումարի չափով երաշխիք և ձեռք բերվող ավտոբուսի ընդհանուր արժեքի 15 տոկոսի չափով գումար, որը, օրինակ միասնական երթուղիների համար հայտարարված մրցույթների դեպքում բավականին մեծ գումար է և լրացուցիչ խոչընդոտ մրցույթների մասնակցության հայտեր ներկայացնել պատրաստվողների համար: Արդյունքում հայտարարված բազմաթիվ մրցույթներ հայտարարվում են չկայացած, իսկ երթուղիները շարունակվում են սպասարկվել արդեն հնացած և մաշված ավտոտրանսպորտային միջոցներով:

  1.   Տվյալ բնագավառում իրականացվող քաղաքականությունը.

Իրականացվող քաղաքականության ուսումնասիրության արդյունքում անհրաժեշտություն է առաջացել լրամշակել առկա կարգավորումները:

  1. Կարգավորման նպատակը և բնույթը.

             Նախագծով առաջարկվում է հստակեցնել մրցույթներին հայտ-պարտավորությամբ ներկայացվող փաստաթղթերի ցանկը և մրցույթ անցկացնելու գործընթացը:

  1.         Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք.

         Նախագիծը մշակել է Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության ավտոմոբիլային տրանսպորտի քաղաքականության, լիցենզավորման և թույլտվությունների վարչությունը:

  1. Ակնկալվող արդյունքը.

       Ուղևորափոխադրումների բնագավառում մրցակցության աստիճանի բարձրացման և ներդրումների խթանումը:

 

 

Տ Ե Ղ Ե Կ Ա Ն Ք

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2020 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3-Ի N 1994-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

     Նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ իրավական ակտերում փոփոխություններ կամ լրացումներ կատարելու անհրաժեշտություն չի առաջանում:

 Տ Ե Ղ Ե Կ Ա Ն Ք

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2020 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3-Ի N 1994-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

    Նախագծի ընդունման կապակցությամբ պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի բյուջեում եկամուտների  և ծախսերի ավելացում կամ նվազեցում չի նախատեսվում:

  • Обсуждалось

    28.07.2021 - 12.08.2021

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Транспорт, Территориальное управление и развитие

  • Министерство

    Министерство территориального управления и инфраструктур

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 4782

Принт

Предложения

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

31.07.2021

Ընդհանրապես կարծում ենք, որ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2020 թվականի դեկտեմբերի 3-ի N 1994-Ն որոշմամբ սահմանված կարգը չի կարող ապահովել Հայաստանի Հանրապետությունում ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային տրանսպորտով ուղևորների միջմարզային, ներմարզային և ներհամայնքային կանոնավոր փոխադրումներ իրականացնող տնտեսվարող սուբյեկտների ընտրության արդյունավետ գործընթացը: Միջմարզային, ներմարզային և ներհամայնքային կանոնավոր փոխադրումներին ներկայացվող մոտեցումները ուղևորահոսքի մեծությունից, աշխարագրությունից և կանոնավոր փոխադրումների ձևավորման մյուս անհրաժեշտ պայմաններից ելնելով պետք է լինեն տարբեր, ինչը չի ապահովում վերը նշված մրցութային կարգը: Նման մրցութային կարգով փոխադրողի ընտրությունը կարող է հաջորդ 10 տարվա ընթացքում կանոնավոր փոխադրումների ձախողման պատճառ հանդիսանալ:

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

31.07.2021

Մրցութային կարգով ոչ բոլոր հնարավոր սցենարներն են հաշվի առնված, օրինակ դիտարկենք դեպք երբ նույն երթուղու կամ երթուղիների համախմբի սպասարկման համար դիմել են երկու տնտեսվարող՝ մեկը մրցույթին մասնակցում է հայտ-պարտավորությամբ, իսկ մյուսը՝ հանձնաժողովի փաստացի գնահատմանն է ներկայացնում տրանսպորտային միջոցներ, երկու տնտեսվարողներն էլ հավաքում են հավասար միավորներ, հարց է առաջանում արդյոք փաստացի տրանսպորտային միջոցները գնահատմանը ներկայացրած փոխադրողը չպետք է ունենա առավելություն, թե կարող է վիճակահանությամբ հաղթի այն մասնակիցը, որը հանդես է գալիս հայտ-պարտավորությամբ: Արդյունքում ուղևորները ամիսներ շարունակ պետք է սպասեն տրանսպորտային միջոցների ներկրմանը, իսկ մյուս փոխադրողի տրանսպորտային միջոցները ենթարկվեն պարապուրդի:

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

31.07.2021

Միաժամանակ առաջարկում ենք սահմանել ավտոկայարանային ծառայություն մատուցող կազմակերպության հետ կնքվող սպասարկման, իսկ ներհամայնքային փոխադրումների դեպքում երթակարգավարական ծառայություններ մատուցող կազմակերպության հետ կնքվող ծառայություններ մատուցելու պայմանագրերի օրինակելի ձևը, պայմանները և պայմանագրի արժեքը՝ հիմք ընդունելով մատուցվող ծառայությունների ծավալը:

Узнать больше