Հիշել նախագիծը

«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 28-ի N 596-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագիծ

73%27%
  • Քննարկվել է

    25.02.2025 - 12.03.2025

  • Տեսակ

    Հրաման Որոշում

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 2961

Տպել

Առաջարկներ`

Էլմիրա Հարությունյան

12.03.2025

Շնորհակալություն նախորդ առաջարկս դիտարկելու համար։ Ուզում եմ անդրադառնալ որոշման 15-րդ կետին ( 79-րդ կետը լրացնել նոր նախադասությամբ՝ հետևյալ բովանդակությամբ. «Նույն առարկայից հաջորդ ատեստավորմանը չդիմելու դեպքում ուսուցիչը չի կարող դասավանդել այդ առարկան այնքան ժամանակ, քանի դեռ տվյալ առարկայից կամավոր ատեստավորման դրական արդյունք չի ապահովել:»)։ Առաջաչկում եմ ավելի պարզաբանել և լրացնել․ ուսուցիչը չի կարող դասավանդել այդ առարկան, բայց հնարավորության դեպքում՝ կարող է շարունակել դպրոցում աշխատել, օրինակ, որպես ուսուցչի օգնական, կամ ուրիշ բան մտածել։ Դպրոցից դուրս մնալը անասելի ծանր է ուսուցչի համար։ Հնարավոր է, որ դրանից հետո ընդհանրապես չշարունակի դիմել կամավոր ատեստավորման։ Իսկ դպրոցում սովորողների կողքին լինելը գուցե ավելի պարտավորեցնի դիմել այնքան, մինչև դրական արդյունք գրանցի։ Շնորհակալություն։

Կարինե Քոչոյան

12.03.2025

2․Առաջարկում եմ ատեստացիան անցկացնել աշնանային արձակուրդների օրերին՝հնարավորություն տալով ուսուցիչներին խուսափել ծանրաբեռնվածությունից։

Կարինե Քոչոյան

12.03.2025

Կամավոր առեստավորումը գնահատում եմ լավ հնարավորություն ուսուցիչների համար՝մասնագիտական որոկավորումն ու վարձատրությունը բարձրացնելու համար։Էլեկտրոնային տարբերակով ատեստավորումը անհամեմատ արդյունավետ եմ գնահատում։Առաջարկում եմ ՝1․ստեղծել առաջադրանքների բազա յուրաքանչյուր առարկայից։Քանի որ նոր չափորոշիչների ներմուծմանը զուգահեռ դպրոց մուտք են գործում նոր դասագրքեր, հին դասագրքերը ամբողջ ծավալով կիրառելի են միայն կրկնուսույցների մոտ՝ստեղծելով անհավասար պայմաններ։

Տեսնել ավելին