ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2018 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 13-Ի № 1467-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
-
3 - Կողմ
-
0 - Դեմ
ՆԱԽԱԳԻԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
N -Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2018 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 13-Ի № 1467-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 34-րդ հոդվածի 1-ին մասը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
- Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018 թվականի դեկտեմբերի 13-ի «Հարկման բազայի որոշման նպատակով համախառն եկամտից նվազեցվող գույքի բնական կորուստների չափերը սահմանելու մասին» № 1467-Ն որոշման 1-ին կետի 11-րդ ենթակետով սահմանված № 11 հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն Հավելվածի։
- Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
Հավելված
ՀՀ կառավարության 2021 թվականի
_______________ №____-Ն որոշման
«Հավելված 11
ՀՀ կառավարության 2018 թվականի
դեկտեմբերի 13-ի № 1467-Ն որոշման
Չ Ա Փ Ե Ր
ՀԱՐԿՄԱՆ ԲԱԶԱՅԻ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՀԱՄԱԽԱՌՆ ԵԿԱՄՏԻՑ ՆՎԱԶԵՑՎՈՂ ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ ՏԵՂԱՓՈԽՄԱՆ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ ԱՌԱՋԱՑՈՂ ԲՆԱԿԱՆ ԿՈՐՈՒՍՏՆԵՐԻ
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
- Նավթամթերքի բնական կորուստը բեռնափոխադրման, բեռնաթափման, բեռնաբարձման և պահպանման ժամանակ վառելիքի զանգվածի բնականոն նվազումն է որակի պահպանմամբ, ինչը ֆիզիկաքիմիական, մեխանիկական, բնակլիմայական գործոնների ազդեցության հետևանք է:
- Սույն հավելվածի կիրառության իմաստով բնական կորուստներին չեն դասվում տնտեսավարող սուբյեկտի կողմից սահմանված պահանջների և տեխնիկական շահագործման կանոնների խախտման, բնական աղետների, տարողությունների և խողովակաշարերի մաքրման և վերանորոգման ցանկացած տեսակի աշխատանքների, վթարի, հափշտակության, ինչպես նաև ներպահեստային պոմպային մղումների հետևանքով առաջացած վառելիքի կորուստները։
- Բնական կորուստներ չեն այն կորուստները, որոնք առաջացել են տարողությունների և խողովակաշարերի մաքրման և վերանորոգման ցանկացած տեսակի աշխատանքների հետևանքով, վթարային կորուստները, ինչպես նաև բնական աղետներից և ներպահեստային պոմպային մղումներից:
- Բնական կորուստների հաշվարկն իրականացվում է սույն հավելվածով սահմանված չափերին համապատասխան՝ դրանք համադրելով նավթամթերքի փաստացի մնացորդային զանգվածի հետ: Այն դեպքում, երբ փաստացի մնացորդային զանգվածն ավելի մեծ է, քան սույն հավելվածով սահմանված բնական կորստի չափերով հաշվարկված զանգվածը, հիմք է ընդունվում փաստացի մնացորդային զանգվածը: Այն դեպքում, երբ փաստացի մնացորդային զանգվածն ավելի փոքր է, քան սույն հավելվածով սահմանված բնական կորստի չափերով հաշվարկված զանգվածը, հիմք է ընդունվում սույն հավելվածով սահմանված բնական կորստի չափերով հաշվարկված զանգվածը:
- Փաստացի (բնական) կորուստների չափերը ներկայացված են ըստ սեզոնայնության, տարվա երկու ժամանակահատվածի համար՝ աշուն-ձմեռ (հոկտեմբերի 1-ից մարտի 31-ը) և գարուն-ամառ (ապրիլի 1-ից սեպտեմբերի 30-ը):
- Այն դեպքերում, երբ տրանսպորտային գործողությունների իրականացման տեխնոլոգիային համապատասխան նավթամթերքը պետք է տաքացվի, ապա, անկախ տարվա եղանակից և սեզոնից, կիրառվում է գարուն-ամառ սեզոնի նորմը, որը բազմապատկվում է՝ կախված տաքացման ջերմաստիճանից՝
ա. 21-30 °C ջերմաստիճանի դեպքում՝ 1,5 գործակցով,
բ. 31-50°C ջերմաստիճանի դեպքում՝ 2 գործակցով,
գ. 51°C-ից ավելի ջերմաստիճանի դեպքում՝ 3 գործակցով:
դ․11-20°C ջերմաստիճանի տաքացման դեպքում աշնան-ձմռան սեզոնի համապատասխան նորմն աշնան-ձմռան սեզոնում բազմապատկվում է 1.5 գործակցով:
- Նավթամթերքի ըստ տեսակների դասերը ներկայացված են սույն հավելվածի N 10 աղյուսակում:
ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ ՏԵՂԱՓՈԽՄԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ ԲՆԱԿԱՆ ԿՈՐՈՒՍՏՆԵՐԻ ՉԱՓԵՐԸ
- Նավթամթերքի տեղափոխման դեպքում բնական կորստի չափերը, ըստ տրանսպորտային միջոցների (տեսակների) տեղափոխման, հաշվարկվում է ապրանքաուղեկից փաստաթղթերով տեղափոխման համար հայտարարագրված և փաստացի բարձված բեռի ընդհանուր զանգվածը բազմապատկելով N 1 աղյուսակում ներկայացված կորստի չափերով:
- Եթե նավթամթերքը տեղափոխվում է տարբեր տեսակի տրանսպորտային միջոցներով, ապա նավթամթերքի բնական կորստի հաշվարկման չափն ընդունվում է N 1 աղյուսակում ներկայացված տրանսպորտային միջոցների տեսակների համար սահմանված կորստի չափերի հանրագումարի չափով:
Աղյուսակ N 1
(կգ-ներով՝ 1 տոննա նավթամթերքի յուրաքանչյուր տեղափոխման
(բեռնափոխադրման) ժամանակ)
Նավթա-մթերքի դասը |
Նավթամթերքի տեղափոխման ժամանակ բնական կորուստների չափերը, ըստ՝ |
|||||
Ավտոմոբիլային |
Երկաթուղային |
Ջրային |
||||
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
|
1, 2 |
0,141 |
0,168 |
0,30 |
2,30 |
4,50 |
|
3, 4 |
0,013 |
0,019 |
0,20 |
1,30 |
2,50 |
|
5 |
0,003 |
0,005 |
0,10 |
1,10 |
2,20 |
|
6 |
0,015 |
0,015 |
0,10 |
1,70 |
1,70 |
|
- 1-ին և 2-րդ դասի նավթամթերքի բնական կորստի չափը տարողություններում ընդունման (բեռնաբարձման) դեպքում ներկայացված է N 2 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 2
(կգ-ներով՝ 1 տոննա նավթամթերքի ընդունման ժամանակ)
Տարողության տեսակը |
Նավթամթեր-քի դասը |
Նավթամթերքի բնական կորստի չափերը |
|
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Վերգետնյա մետաղական. |
|
||
մինչև 700մ3 տարողությամբ |
1 |
0,35 |
0,59 |
2 |
0,31 |
0,59 |
|
700-1000մ3 տարողությամբ |
1 |
0,34 |
0,57 |
2 |
0,31 |
0,54 |
|
1000-2000մ3 և ավելի տարողությամբ |
1 |
0,19 |
0,36 |
2 |
0,19 |
0,36 |
|
Վերգետնյա մետաղական պոնտոններով. |
|
||
մինչև 700մ3 տարողությամբ |
1 |
0,22 |
0,43 |
2 |
0,21 |
0,43 |
|
700-1000մ3 տարողությամբ |
1 |
0,21 |
0,42 |
2 |
0,20 |
0,41 |
|
1000-2000մ3 և ավելի տարողությամբ |
1 |
0,06 |
0,18 |
2 |
0,06 |
0,16 |
|
Ստորգետնյա
|
1 |
0,15 |
0,28 |
2 |
0,13 |
0,23 |
ԾԱՆՈԹՈւԹՅՈւՆ. Ստորգետնյա տարողություններ են համարվում այն երկաթբետոնե և պողպատե տարողությունները, որոնք գետնի մակերևութից 0.2 մ և ավելի խորությամբ են ծածկված:
Նավթամթերքի ընդունման ժամանակ բնական կորստի չափը սահմանված է նավթամթերքի մինչև 30°C ջերմաստիճանը: Եթե նավթամթերքի ջերմաստիճանը ընդունման պահին գերազանցում է 30°C-ը, ապա, անկախ տարվա եղանակից և սեզոնից, կիրառվում է գարուն-ամառ սեզոնի նորմը՝ մեծացնելով 1,5 անգամ (բազմապատկելով 1,5 գործակցով):
- 3-րդ, 4-րդ, 5-րդ և 6-րդ դասի նավթամթերքի բնական կորստի չափը տարողություններում ընդունման (բեռնաբարձման) դեպքում ներկայացված է N 3 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 3
(կգ-ներով՝ 1 տոննա նավթամթերքի ընդունման ժամանակ)
Տարողության տեսակը |
Նավթամթերքի դասը |
Նավթամթերքի բնական կորստի չափերը |
|
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Վերգետնյա մետաղական |
3 |
0,16 |
0,23 |
4 |
0,12 |
0,14 |
|
5 |
0,07 |
0,07 |
|
6 |
0,12 |
0,12 |
|
Ստորգետնյա |
3 |
|
0,15 |
4 |
0,07 |
0,08 |
|
5 |
0,02 |
0,02 |
|
6 |
0,12 |
0,12 |
12․ Նավթամթերքի բնական կորստի չափը ներբազային վերամղման ժամանակ ներկայացված է N 4 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 4
(կգ-ներով՝ 1 տոննա նավթամթերքի վերամղման ժամանակ)
Տարողության տեսակը |
Նավթա-մթերքի դասը |
Նավթամթերքի բնական կորստի չափերը |
|
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Վերգետնյա մետաղական տարա |
1 |
0,12 |
0,22 |
2 |
0,08 |
0,15 |
|
3 |
0,03 |
0,05 |
|
4 |
0,03 |
0,04 |
|
5 |
0,01 |
0,01 |
|
6 |
0,03 |
0,03 |
|
Ստորգետնյա մետաղական տարա
|
1 |
0,08 |
0,14 |
2 |
0,06 |
0,11 |
|
3 |
0,03 |
0,04 |
|
4 |
0,02 |
0,03 |
|
5 |
0,01 |
0,01 |
|
6 |
0,03 |
0,03 |
- Բնական կորստի չափը մազութի համար՝ բաց հորային ամբարներում պահպանման, ընդունման (բեռնաբարձման) և դատարկման (բեռնաթափման) դեպքում կգ-ներով 1 տոննա մազութի համար կազմում է 2.36 կգ:
- Նավթամթերքի բնական կորստի չափը տարողություններից տրանսպորտային միջոցների (բացառությամբ ջրային տրանսպորտից բեռնաթափման ժամանակ) համապատասխան տարողություններ ընդունման (բեռնաբարձման) դեպքում ներկայացվում է N 5 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 5
(կգ-ներով՝ 1 տոննա նավթամթերքի բացթողման (բեռնաթափման, բեռնաբարձման) ժամանակ*)
Տրանսպորտային միջոցի տեսակը
|
Նավթա-մթերքի դասը |
Նավթամթերքի բնական կորստի չափերը |
|
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Երկաթուղային գլանատակառներ |
1 |
0,14 |
0,22 |
2 |
0,10 |
0,19 |
|
3 |
0,02 |
0,04 |
|
4 |
0,02 |
0,03 |
|
5 |
0,02 |
0,03 |
|
6 |
0,05 |
0,05 |
|
Ավտոցիստեռներ
|
1 |
0,11 |
0,20 |
2 |
0,08 |
0,19 |
|
3 |
0,02 |
0,03 |
|
4 |
0,02 |
0,03 |
|
5 |
0,02 |
0,03 |
|
6 |
0,05 |
0,05 |
|
Ջրային տրանսպորտ |
1 |
0,13 |
0,21 |
2 |
0,10 |
0,19 |
|
3 |
0,02 |
0,04 |
|
4 |
0,02 |
0,03 |
|
5 |
0,02 |
0,03 |
|
6 |
0,05 |
0,05 |
*ԾԱՆՈԹՈւԹՅՈւՆ 1. Նավթամթերքի բնական կորուստը բացթողման (բեռնաթափման, բեռնաբարձման) ժամանակ հաշվում է բեռնառաքում իրականացնող կազմակերպությունը, եթե մատակարարված նավթամթերքի զանգվածը որոշվել է տրանսպորտային միջոցներում (ավտոմոբիլային, երկաթուղային գլանատակառներում և ջրային տրանսպորտում) առկա ծավալով:
- Նավթամթերքի բնական կորուստը հաշվում է ստացողը, եթե մատակարարված նավթամթերքի զանգվածը որոշվել է ըստ մատակարար կազմակերպության ռեզերվուարների կամ հաշվիչների:
- Նավթամթերքի բնական կորստի չափը ծովային լցանավերից (տանկերներից) տարողություններ բեռնաթափման ժամանակ ներկայացվում է N 6 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 6
(կգ-ներով՝ 1 տոննա նավթամթերքի բացթողման ժամանակ)
Տարողության տեսակը |
Նավթա-մթերքի դասը |
Նավթամթերքի բնական կորստի չափերը |
|
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Մետաղական |
1,2 |
0,26 |
0,45 |
3,4 |
0,06 |
0,06 |
|
5 |
0,02 |
0,02 |
|
6 |
2,27 |
2,01 |
|
Ստորգետնյա |
1,2 |
0,17 |
0,33 |
3,4 |
0,04 |
0,05 |
|
5 |
0,01 |
0,01 |
|
6 |
2,19 |
1,94 |
|
Մետաղական պոնտոններով |
1,2 |
0,08 |
0,16 |
6 |
0,84 |
0,74 |
|
Մետաղական լողացող տանիքով |
1,2 |
0,08 |
0,16 |
6 |
0,68 |
0,60 |
III. ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ ՏԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ԲՆԱԿԱՆ ԿՈՐՈՒՍՏՆԵՐԻ ՉԱՓԵՐԸ
- 16. Նավթամթերքի տարողություններում պահպանման դեպքում բնական կորստի չափը հաշվարկվում է փաստաթղթերով ձևակերպված պահուստավորման ընդունված ու տարողություններում պահվող նավթամթերքի միջին ամսական փաստացի զանգվածը բազմապատկելով N 7 և N 8 աղյուսակներում ներկայացված կորստի չափերով:
- 17. Պահվող նավթամթերքի միջին ամսական փաստացի զանգվածը հաշվարկվում է որպես ամսվա ընթացքում յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա ավարտին տարողություններում պահվող նավթամթերքի զանգվածների միջին թվաբանական մեծություն:
- 18. Կորստի չափերը սահմանվում են՝ ելնելով նավթամթերքի դասից, հաշվի առնելով նաև բեռնաբարձման և բեռնաթափման հետևանքով նավթամթերքի բնական կորուստների առաջացումը:
- 19. 1-ին և 2-րդ դասի նավթամթերքի բնական կորստի չափը տարողություններում պահման մինչև 1 ամիս պահպանման ժամանակ ներկայացվում է N 7 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 7
(կգ-ներով՝ 1 տոննա պահվող նավթամթերքի քանակի համար)
Տարողության տեսակը |
Նավթա- մթերքի դասը |
Բնական կորստի չափը |
|||||
Տարողությունների ծավալը (մ3) |
|||||||
մինչև 700 (մ3) |
700-1000 (մ3) |
1000-2000 և ավելի (մ3) |
|||||
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Վերգետնյա մետաղական |
1 |
0,50 |
1,49 |
0,39 |
1,34 |
0,16 |
0,56 |
2 |
0,48 |
1,22 |
0,32 |
0,91 |
0,16 |
0,56 |
|
Վերգետնյա մետաղական պոնտոններով |
1 |
0,08 |
0,37 |
0,07 |
0,33 |
0,05 |
0,16 |
2 |
0,08 |
0,33 |
0,07 |
0,29 |
0,05 |
0,16 |
|
Ստորգետնյա |
1 |
0,06 |
0,25 |
0,06 |
0,25 |
0,06 |
0,25 |
2 |
- |
0,05 |
- |
0,05 |
- |
0,05 |
- 3-րդ, 4-րդ, 5-րդ և 6-րդ դասի նավթամթերքի բնական կորստի չափը տարողություններում պահման մինչև 1 ամիս պահպանման ժամանակ ներկայացվում է N 8 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 8
(կգ-ներով՝ 1 տոննա պահվող նավթամթերքի քանակի համար)
Տարողության տեսակը |
Նավթա- մթերքի դասը |
Բնական կորստի չափը |
|
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Վերգետնյա մետաղական |
3 |
0,09 |
0,12 |
4 |
0,07 |
0,08 |
|
5 |
0,05 |
0,07 |
|
6 |
0,12 |
0,12 |
|
Ստորգետնյա
|
3 |
0,04 |
0,08 |
4 |
0,04 |
0,04 |
|
5 |
0,01 |
0,01 |
|
6 |
0,12 |
0,12 |
- Նավթամթերքի բնական կորստի չափը տարողություններում 1 ամիս և ավելի պահման պահպանման ժամանակ ներկայացվում է N 9 աղյուսակում:
Աղյուսակ N 9
(կգ-ներով՝ 1 տոննա պահվող նավթամթերքի քանակի համար, ամսական հաշվարկով)
Տարողության տեսակը |
Նավթա- մթերքի դասը |
Բնական կորստի չափը |
|||||
Մինչև 700 (մ3) |
700- 1000 (մ3) |
1000-2000 և ավելի (մ3) |
|||||
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
աշուն-ձմեռ |
գարուն-ամառ |
||
Վերգետնյա մետաղական |
1 |
0,29 |
0,86 |
0,28 |
0,82 |
0,14 |
0,52 |
2 |
0,18 |
0,63 |
0,17 |
0,61 |
0,09 |
0,40 |
|
3 |
0,01 |
0,10 |
0,01 |
0,10 |
0,01 |
0,05 |
|
4 |
0,01 |
0,05 |
0,01 |
0,05 |
0,01 |
0,05 |
|
Վերգետնյա մետաղական պոնտոններով |
1 |
0,05 |
0,20 |
0,05 |
0,20 |
0,05 |
0,20 |
2 |
0,05 |
0,14 |
0,05 |
0,14 |
0,05 |
0,14 |
|
Ստորգետնյա
|
1 |
0,10 |
0,10 |
0,10 |
0,10 |
0,10 |
0,10 |
2 |
0,05 |
0,10 |
0,05 |
0,10 |
0,05 |
0,10 |
|
3 |
0,01 |
0,05 |
0,01 |
0,05 |
0,01 |
0,05 |
|
4 |
0,01 |
0,03 |
0,01 |
0,03 |
0,01 |
0,03 |
Աղյուսակ N 10
Նավթամթերքի դասը |
Նավթամթերքի տեսակները |
1 |
Ավտոմոբիլային բենզիններ բոլոր տեսակների. Ուղղակի թորված բենզին. Գազի կայուն կոնդենսատ. Բենզին գազային կայուն (գազային կոնդենսատից). |
2 |
Նավթային լուծիչներ բոլոր տեսակների՝ +500 C-ից մինչև +1000 C եռման ջերմաստիճանով Ավիացիոն բենզիններ բոլոր տեսակների Տեխնիկական իզոoկտան Նորմալ հեպտան Նավթային բենզոլ Օգտագործված նավթամթերքներ CHO մակնիշի Ռեակտիվ շարժիչների վառելիք T-2 |
3 |
Նավթային լուծիչներ բոլոր տեսակների +1000 C-ից բարձր եռման ջերմաստիճանով Ռեակտիվ շարժիչների վառելիք + 1000 C-ից մինչև +1500 C եռման ջերմաստիճանով, բացառությամբ T-2 Նավթային սոլվենտ Տեխնիկական կերոսին Լիգրոյին Նավթային քսիլոլ Նավթային տոլուոլ Էթիլբենզոլ՝ տեխնիկական |
4 |
Կեռոսին լուսավորման համար բոլոր տեսակների Դիզելային և նավային վառելիքներ մինուս 100 C-ից ցածր պղտորման (սառեցման) կամ զտման սահմանային ջերմաստիճանով Ռեակտիվ շարժիչներ վառելիք, +1500 C-ից բարձր եռման ջերմաստիճանով Իզոպռոպիլբենզոլ տեխնիկական |
5 |
Դիզելային և նավային վառելիքներ մինուս 100 C-ից բարձր պղտորման (սառեցման) կամ զտման սահմանային ջերմաստիճանով Վառարանային վառելիք՝ կենցաղային Միջին և ցածր պտույտով դիզելային շարժիչային վառելիք |
6 |
Բոլոր տեսակի մազութներ Քսայուղեր բոլոր տեսակի Այլ հեղուկ նավթամթերքներ, որոնք պահանջում են տաքացում Օգտագործված նավթամթերքներ բացառությամբ CHO մակնիշի |
»
-
Քննարկվել է
14.05.2021 - 30.05.2021
-
Տեսակ
Որոշում
-
Ոլորտ
Էկոնոմիկա, Տնտեսական
-
Նախարարություն
Էկոնոմիկայի նախարարություն
Դիտումներ` 7076
Տպել