Հիշել նախագիծը

Նախագիծը ընդունվել է

«Սնանկության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի և հարակից օրենքների նախագծեր

Նախագծերով նախատեսվում է ներդնել սնակության վարույթում ծախսերի, ժամկետների, կառավարիչների հաշվետվողականության, ապահովված իրավունքի առարկայի իրացման և ֆինանսական առողջացման գործուն կարգավորումներ, ինչպես նաև վերացնել Օրենքում առկա բազմաթիվ անհստակություններ:

  • Քննարկվել է

    15.02.2019 - 02.03.2019

  • Տեսակ

    Օրենք

  • Ոլորտ

    Արդարադատություն, Սնանկություն

  • Նախարարություն

    Արդարադատության նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 16027

Տպել

Առաջարկներ`

<<ՍԳԿԿ>> ԻԿԿ

01.03.2019

<<ՍԳԿԿ>> ԻԿԿ Նախագծի 67-րդ հոդվածով, որը իրենից ներկայացնում է անցումային դրույթներ սահմանվել են օրենքի առանձին դրույթների ուժի մեջ մտնելու ժամկետներ, մասնավորապես 9-րդ մասով սահմանվել է՝ «Մինչև սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելը բավարարված պահանջներով վճարման ենթակա կառավարչի վարձատրությունը ենթակա է վճարման մինչև սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելը գործող կարգով։» Գտնում եմ, որ նման իրավակարգավորումը հակասում է ՀՀ Սահմանադրության 73-րդ հոդվածին, համաձայն որի՝ «Անձի իրավական վիճակը վատթարացնող օրենքները և այլ իրավական ակտերը հետադարձ ուժ չունեն:», քանի որ նախագծի 37-րդ հոդվածով նվազեցվել է կառավարչի վարձատրության չափը և այն միանշանակ հանդիսանում է անձի իրավական վիճակը վատթարացնող նորմ: Նման պայմաններում՝ սահմանադրական նորմի պահանջը չխախտելու նպատակով, առաջարկում եմ նշված դրույթը ձևակերպել հետևյալ կերպ՝ «Մինչև սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելը հարուցված սնանկության վարույթներով կառավարչի վարձատրությունը ենթակա է վճարման մինչև սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելը գործող կարգով։», քանի որ պահանջները բավարարվելու հետ միաժամանակ, հաշվարկվում է նաև կառավարչի վարձատրությունը և բնականաբար, մինչև օրենքի ուժի մեջ մտնելը բավարարված պահանջներով կառավարչին վճարման ենթակա վարձատրությունը պետք է հաշվարկվի մինչև սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելը գործող կարգով: Այսինքն՝ նախագծի այդ դրույթը կրում է զուտ ձևական բնույթ, իսկ սնանկության գործով կառավարիչը նշանակվելիս ակնկալում է որոշակի վարձատրություն, որը գոյանում է այդ վարույթի շրջանակներում բոլոր պահանջների բավարարման արդյունքում և դրա նվազեցումը վատթարացնում է վերջինիս իրավական վիճակը:

<<ՍԳԿԿ>> ԻԿԿ

27.02.2019

<<ՍԳԿԿ>> ԻԿԿ Մեր կողմից արդեն իսկ ներկայացվել է ընդհանրացված կարծիք քննարկվող օրենքի վերաբերյալ և առանձին անդրադարձ է կատարվել նաև նախագծի 20-րդ և 23-րդ հոդվածներին, սակայն նշված հոդվածներին ցանկանում ենք անդրադառնալ «Արտբյուջետային հաշիվ» երևույթի իմաստով: Հայաստանի Հանրապետությունում նոր կառավարության հաստատվելու առաջին իսկ օրերից, կառավարության հիմնական և առանցքային նպատակներից մեկը հանդիսացել է արտաբյուջետային հաշիվների գործողության դադարեցումը, ինչը նպատակ է ունեցել համախմբելու բոլոր պետական միջոցները և դրանք ուղղելու երկրի առջև ծառացած կարևորագույն խնդիրների լուծմանը: Բոլորովին վերջերս, ՀՀ ֆինանսների նախարար Ատոմ Ջանջուղազյանը լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հայտնել է, որ արտաբյուջետային հաշիվների գործողությունը դադարեցնելու նախագծերի փաթեթը շրջանառվում է և կառավարության առաջիկա նիստերից մեկում այն կընդունվի և կուղարկվի ԱԺ, այսինքն նախատեսվում է, որ շուտով ՀՀ կառավարության որոշմամբ պետական գերատեսչությունների բոլոր արտաբյուջետային հաշիվները կդադարեն գործել: Ի դեպ նշենք, որ նախարարը նման հայտարարությամբ հանդես է եկել այդ մասին Ազգային ժողովում «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավորների հետ հանդիպումից հետո: ՀՀ ֆինանսների նախարարը նաև պարզաբանել է, թե ինչ նպատակով է դա արվում, մեջբերում եմ. «Կան մարմիններ, որոնք ունեն արտաբյուջեներ, կային մարմիններ, որոնք չունեն: Հիմա նպատակն է, որպեսզի ունենանք միասնական մոտեցում: Շրջանառության մեջ է դրվել օրենսդրական փաթեթ, որով կդադարեցվի արտաբյուջետային հաշիվներով շրջանառությունը, ինչը նշանակում է, որ մենք գնում ենք եղած միջոցների համախմբման, ոչ միայն ֆինանսական, այլև այլ ռեսուրսների»: Նման պայմաններում, նախագծի հեղինակները գործող օրենքներում և իրավական ակտերում «Արտբյուջետային հաշիվ» երևույթը վերացնելու հետ կապված օրենսդրական նախաձեռնությամբ հանդես գալու փոխարեն, հեղինակել են մի օրենքի նախագիծ, որը իրենից ենթադրում է նոր արտբյուջետային հաշիվների ստեղծում և ֆինանսական հոսքերի ապահովում դեպի այդ հաշիվները, ինչ անթույլատրելի է:

Էդուարդ Կարապետյան

27.02.2019

Նախագծի 55 հոդվածում Օրենքի 56-րդ հոդվածի 1-ին կետում «պարտապանի համապատասխան աշխատակիցները» բառերը փոխարինել «պարտապանը կամ նրա լիազորված անձը և/կամ աշխատակիցը» բառերով:

Տեսնել ավելին