Թամարա Մկրտչյան
03.06.2024
Կարծում եմ` սա հերթական ապացույցն է, որ ավագ դպրոցի ինստիտուտը չեք կարող զարգացնել, իսկ վարժարանները կորցրել են նախկին հնչեղությունն ու բարձր վարկանիշը: Ինչ է նշանակում վարժարան ընդունել ցանկացած աշակերտի, անկախ գիտելիքի մակարդակից: Այսօր այդ նույն վարժարաններում սովորող աշակերտների մեծամասնությունը չափորոշչային նվազագույն պահանջներին չի բավարարում, արդյունքում անտեսվում են ավելի թույլ կարողություններ ունեցողները, ուսուցիչները հիմնվում են փոքրամասնություն կազմող ուժեղ կարողություններ ունեցող աշակերտների վրա, որպեսզի բարձր արդյունք ցույց տան, և ստվերում է մնում մեծամասնությունը: Մինչդեռ վարժարաններին ավելի քիչ սահմանային տեղ տալով` կնպաստեիք որակի բարելավմանը: