Add to favourites

The draft has been accepted

«Երևանի զարգացման 2023 թվականի ծրագրի իրականացման հաշվետվությունը հաստատելու մասին» Երևան քաղաքի ավագանու որոշման նախագիծ

ՏԵՂԵԿԱՆՔ-ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

 

«ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ ՈՐՈՇՄԱՆ  ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

Համաձայն «Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքի 83-րդ հոդվածի 3-րդ մասի՝ Երևանի զարգացման ծրագրի իրականացման վերաբերյալ քաղաքապետը հաշվետվություն է ներկայացնում Երևան քաղաքի ավագանուն:

Երևանի զարգացման 2023 թվականի ծրագրի իրականացման հաշվետվությունը կազմվել է Երևանի քաղաքապետի 2023թ. մարտի 31-ի h. 716-Ա որոշմամբ ընդունված ձևաչափով։

Երևանի զարգացման 2023 թվականի ծրագրի իրականացման հաշվետվությունը հիմնականում բաղկացած է հետևյալ ենթաբաժիններից՝ «Ծրագրի կամ միջոցառման անվանում», «Նախատեսված աշխատանքների նկարագիր», «Աշխատանքների իրականացման գործընթաց», «Իրականացնող կազմակերպություն, կատարման ժամկետ» և «Նշումեր»։ Հաշվետվության կառուցվածքում առանձին ներկայացված են քաղաքային տնտեսության ոլորտները և Երևանի վարչական շրջանները։

Հաշվետվության մեջ մանրամասն ներկայացված են Երևանի զարգացման 2023 թվականի ծրագրով նախատեսված և իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ ծավալային և քանակական տվյալներ։

Տրանսպորտի ոլորտում 2023 թվականին շահագործման են հանձնվել մայրաքաղաք ներկրված նոր, թվով 87 «ՄԱՆ» մակնիշի մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսներ, որով սպասարկվում է թվով 8 երթուղի: Շահագործման են հանձնվել նոր, թվով 150 «ԺՈՆԳ ԹՈՆԳ» մակնիշի միջին տեղատարողության ավտոբուսներ: Ընդհանուր առմամբ նշված մակնիշի ավտոբուսներով (361 հատ) սպասարկվում է թվով 31 երթուղի:

Վերգետնյա էլեկտրատրանսպորտով ուղևորների սպասարկման որակի և անվտանգության բարձրացմանն ուղղված միջոցառումների իրականացմամբ պայմանավորված՝ ձեռք են բերվել թվով 15 չինական «ՅՈՒԹՈՆԳ» մակնիշի նոր տրոլեյբուսներ:

Միասնական տոմսային համակարգի ներդրման գործընթացի շրջանակում հասարակական տրանսպորտի շարժակազմերը և մետրոպոլիտենի անցարգելները համալրվել են վալիդատորներով և գործարկվել է էլեկտրոնային և թղթային տեսքով QR կոդ կրիչը: Աշխատանքները դեռևս շարունակվում:

Կոմունալ տնտեսության ոլորտում 2023 թվականին փաստացի փոխարինվել է 510 վերելակ, վերանորոգվել է 69754 քմ հարթ և 47922.64 քմ թեք տանիք, վերանորոգվել է բազմաբնակարան շենքերի 447 մուտք, կառուցվել և վերակառուցվել են նոր ջրագծեր: Ներկայումս շարունակվում է «ԵԱՍՄ» համայնքային հիմնարկի համար հատուկ նշանակության մեքենա մեխանիզմների ձեռքբերման գործընթացը:

Արտաքին լուսավորության ոլորտում 2023թ. ընթացքում իրականացվել է Երևան քաղաքի 2816 օբյեկտների 1792.07 կմ ընդհանուր երկարությամբ արտաքին լուսավորության ցանցի շահագործման, պահպանման և ընթացիկ նորոգման աշխատանքներ: Մասնավորապես՝ մի շարք փողոցներում, բակային տարածքներում և այգիներում իրականացվել են արդիականացման աշխատանքներ, գործող նատրիումական լուսատուները փոխարինվել են ԼԵԴ լուսատուներուվ, մոնտաժվել է 10733 հատ ԼԵԴ լուսատու, որի արդյունքում ապահովվում է ավելի որակյալ լուսավորություն և էլեկտրաէներգիայի խնայողություն: 1 ժամով ավելացվել է նաև արտաքին լուսավորության ցանցի միացման ռեժիմը:

ՄԱԿ-ի զարգացման Հայաստանյան գրասենյակի հետ համատեղ իրականացվող «Աջակցություն Հայաստանի համայնքներին կլիմայական «Խելացի» լուծումների ներդրման և իրականացման հարցում» ծրագրի շրջանակում 2023թ. ընթացքում արդիականացվել է Արցախի պողոտայի, Վաղարշյան, Հրաչյա Քոչար, Նաիրի Զարյան, Օրբելի փողոցների արտաքին լուսավորության ցանցը, գործող նատրիումական լուսատուները փոխարինվել են ԼԵԴ լուսատուներուվ, մոնտաժվել է 830 հատ ԼԵԴ լուսատու, որի արդյունքում ապահովվում է ավելի որակյալ լուսավորություն և էլեկտրաէներգիայի խնայողություն:

Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի աջակցությամբ իրականացվող Երևանի քաղաքային լուսավորություն վարկային ծրագրերի շրջանակում 28 փողոցներից Թումանյան, Վարդանանց, Աճառյան, Խորենացի, Ամիրյան փողոցներում, Մյասնիկյան պողոտայում իրականացվել են աշխատանքներ: Աշխատանքները շարունակվում են իրականացվել:

Բնապահպանության ոլորտում իրականացվել է Երևանյան լճի և Հրազդանի կիրճի մաքրում վնասակար բուսականությունից, տարատեսակ աղբից ու թափոններից, հավաքվել և աղբավայր է տեղափոխվել է շուրջ 9900 խմ աղբ։ Աշխատանքների կատարման առաջին փուլն ավարտվել է, ընթացքի մեջ են երկրորդ փուլով նախատեսված աշխատանքները: Յուրաքանչյուր բնակչին բաժին ընկնող կանաչ մակերեսն ավելացել է 19,1145 հա-ով, որից ուրբան անտառ 16,6 հա, սիզամարգ 0,8991 հա, այգի 1,05 հա, պուրակ 0,5654 հա։ Իրականացված աշխատանքների արդյունքում Երևան քաղաքում ծաղկանոցների թիվը կրկնապատկվել է, որոշ վարչական շրջաններում եռապատկվել։ Ընդհանուր առմամբ նախագծվել է 17 ֆիտոնախագիծ, որից 2023թ. ընթացքում իրագործվել է 13-ը: 2023թ. ընթացքում ավարտվել են Արաբկիր վարչական շրջանում կանաչ տարածքների քարտեզագրման և գույքագրման աշխատանքները։

Վերամշակվող թափոնների տեսակավորման մասով հավաքագրվել է պլաստիկ մոտ 28 տոննա, ապակի մոտ 30 տոննա և ստվարաթուղթ 580 տոննա։ «Երևան, Վարշավա, Տիրանա մայրաքաղաքների համագործակցությունը վտանգավոր թափոնների կառավարման ընդհանուր մարտահրավերների շուրջ» ծրագրի շրջանակում նվիրաբերվել են շուրջ 1000 թափոնամաններ:

Վերանորոգման աշխատանքներ են իրականացվել թվով 22 կրթական, նախադպրոցական, արտադպրոցական, մարզական և մշակութային հաստատությունների շենքերում և բակային տարածքներում:

Վերանորոգվել են թվով 3 առողջապահական հիմնարկներ: Տեղադրվել են 9 գետնանցումների մոտ հաշմանդամներին հարմարեցված վերելակներ:

2023 թվականին կարևոր քայլեր են ձեռնարկվել «Կլիմայի փոփոխության ազդեցության մեղմանն ու հարմարվողականությանն ուղղված ծրագրերի» իրականացման գործընթացում: Տեղադրվել են արևային ֆոտովոլտային կայաններ Երևանի քաղաքապետարանի 2 վարչական շենքերի տանիքներին, Շենգավիթ վարչական շրջանի Եղիշե Թադևոսյան 11 հասցեում գտնվող համալիր մարզաձևերի մանկապատանեկան մարզադպրոցի տանիքին: «Շենքերի էներգաարդյունավետ արդիականացմանն ուղղված ներդրումների ռիսկերի նվազեցում» ՄԱԶԾ-ԿԿՀ ծրագրի շրջանակում իրականացվել է Երևան համայնքի ենթակայության 6 մանկապարտեզների տանիքների վերակառուցման աշխատանքներ:

Կարևորագույն աշխատանքներից է «Տեղական բաց կառավարման գործընկերություն» նախաձեռնության Երևանի 2023-2024թթ. գործողությունների ծրագրի իրականացումը, որի շրջանակում 2023 թվականի սեպտեմբերի 6-7-ը Էստոնիայի մայրաքաղաք Տալլինում տեղի ունեցած «Բաց կառավարման գործընկերություն» գլոբալ գագաթնաժողովում «Ոգեշնչող բարեփոխումներ» մրցանակաբաշխությանը Երևանի քաղաքապետարանն ավելի քան 100 տեղական իշխանություններից Ասիա-Խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի մասնակիցների շարքում ճանաչվեց հաղթող:

  

ԵՐԵՎԱՆԻ ՔԱՂԱՔԱՊԵՏ                                      ՏԻԳՐԱՆ ԱՎԻՆՅԱՆ

  • Discussed

    13.02.2024 - 28.02.2024

  • Type

    Decision

  • Area

    Territorial administration and development

  • Ministry

    Yerevan Municipality

Public discussion

28.02.2024 09:42

During public discussions on February 28 at 11:00 in the briefing hall on the 5th floor of the administrative building of the Yerevan City Hall, located at 1 Argishti Street, open public hearings will be held.

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 1735

Print

Suggestions

"Տնտեսական իրավունքի կենտրոն" Հասարակական կազմակերպություն

16.02.2024

Մովսես Արիստակեսյան 7. Մեզ անհասկանալի են թվում Ծրագրով նախատեսված Ինքնակամ կառույցների քանդում ծրագրով նախատեսված ծախսերը: Հարց է առաջանում, միթե չի կարելի այդ ծախսերն իրականացնել իրավախախտ կառուցապատողների հաշվին: Ինչու նրանց փոխարեն պետք է վճարեն Երևանի պարտաճանաչ հարկատուները: Կարծում ենք, որ այդ խնդրի լուծման ուղղությամբ պետք է համապատասխան պատասխանատվության միջոցներ նախատեսվեն գործող օրենսդրության մեջ և այդ ծախսերը հանել Բյուջեի նախագծից: Այդ գումարները կարելի է օգտագործել ավելի նպատակային, օրինակի համար մեր կողմից վերոհիշյալ կետերում նշված առաջարկությունների իրականացման համար: Հետևապես առաջարկում են այդ ծախսային հոդվածը հանել Բյուջեի նախագծից 8. Մեզ խիստ խնդրահարույց են թվում Աղբամուղերի սպասարկման և շինարարական աղբի տեղափոխման ծառայություններ ծրագրով նախատեսված և իրականացված ծախսերը՝ այն դեպքում, երբ Երևանի բազմաթիվ բազմահարկ բնակելի շենքերում արդեն փակվել են աղբամուղները և այդտեղ կուտակված ր լքված աղբ վաղուց չկա: Ընդ որում, Բյուջեում նախատեսվել են ևս 2 ծախսային ծրագրեր՝ ուղղված աղբահանությանը և սանիտարական մաքրմանը:

"Տնտեսական իրավունքի կենտրոն" Հասարակական կազմակերպություն

16.02.2024

Մովսես Արիստակեսյան 5. Շարունակում են մեզ անհասկանալի մնալ Ծրագրով նախատեսված Իրավախախտ շրջիկ առևտրի կետը կամ տրանսպորտային միջոցը հատուկ տարածք տեղափոխման և պահպանման ծառայություն ծրագրի շրջանակներում ծախսերը: Հարց է առաջանում, թե ինչու Երևանի քաղաքացիները պետք է վճարեն իրավախախտ անձանց փոխարեն: Կարծում ենք, որ այդ խնդրի լուծման ուղղությամբ պետք է համապատասխան պատասխանատվության միջոցներ նախատեսվեն գործող օրենսդրության մեջ և այդ ծախսերը հանել Բյուջեի նախագծից: Այդ գումարները կարելի է օգտագործել ավելի նպատակային, օրինակի համար մեր կողմից առաջարկված Երևանի Ե.Չարենցի անվան թիվ 67 դպրոցի հիմնանորոգման համար: 6. Նույն կարգով մեզ կրկին անհասկանալի են թվում Ծրագրով նախատեսված Ինքնակամ տեղադրված առևտրի, ծառայությունների մառուցման օբյեկտների ապամոնտաժման, տեղափոխման և պահպանման ծառայություններ ծրագրի շրջանակներում ծախսը: Կրկին հարց է առաջանում, թե ինչու Երևանի քաղաքացիները պետք է վճարեն իրավախախտ անձանց փոխարեն: Կարծում ենք, որ այդ խնդրի լուծման ուղղությամբ պետք է համապատասխան պատասխանատվության միջոցներ նախատեսվեն գործող օրենսդրության մեջ և այդ ծախսերը հանել Բյուջեի նախագծից: Այդ գումարները կարելի է օգտագործել ավելի նպատակային, օրինակի համար մեր կողմից առաջարկված Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանի 89-99 շենքերի, դրանց տարածքում կառուցված մարզադաշտի և շրջապատող տարածքի վերանորոգման համար:

"Տնտեսական իրավունքի կենտրոն" Հասարակական կազմակերպություն

16.02.2024

Մովսես Արիստակեսյան 4. Անհասկանալի ու անվերահսկելի են հետևյալ միջոցառումների իրականացումը.  Երևանի մետրոպոլիտենի նոր կայարանի կառուցում` «Սասուցի Դավիթ» և «Զորավար Անդրանիկ» մետրոյի կայարանների միջև՝ (Քրիստափորի փողոցի մոտակայքում)  Խելացի Երևան ծրագրի միջոցառումները,  Բազմաբնակարան շենքերի կառավարման ոլորտում ուսուցումների կազմակերպում և խորհրդատվության տրամադրում  Ֆինանասական աջակցություն ստացած կազմակերպությունների աշխատանքները ուսումնասիրելու նպատակով մշտադիտարկում:  մեթոդական աջակցություն վարչական շրջանների ղեկավարների աշխատակազ-մերի երեխաների և սոցիալական պաշտ-պանության բաժիններին:  համագործակցությունների շրջանակում քաղաքապետարանի կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների աշխատակիցների կարողությունների բարձրացում  և այլն:

See more