Add to favourites

«Տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյունքով տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի մանկավարժական աշխատողներին հավելավճարի տրամադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգը հաստատելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագիծ

  • Discussed

    24.11.2023 - 09.12.2023

  • Type

    Order Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 2765

Print

Suggestions

Անուշ Հովհաննիսյան

02.12.2023

Առաջարկում եմ ընդհանրապես մասնագետնեին չտարանջատել դպրոցի և տարածքայինի,այլ բոլորին տալ նման հնարավորություն, կամ դպրոցի հոգեբանների վրայից հանել ԿԱՊԿ ունեցող աշակերտների հետ աշխատելու պատասխանատվությունը,քանի որ ստացվում է նույն աշխատանքի համար նույն մասնագետը վճարվում է չափից դուրս անարդար ձևով։

Վարդուհի Շարոյան

02.12.2023

Դպրոցի հոգեբանին ընդգրկելն նույնպես ճիշտ կլինի, քանի որ նա` իր ուսուցչի որակավորմամբ, նույն մասնագետը լինելով, կարող է աշխատել ՏՄԱԿ֊ներում։ ԲՈՒՀ֊ում ավարտել են նույն ֆակուլտետը տվյալ աշխատանքներին անցնելու համար։

Վարդուհի Շարոյան

02.12.2023

Առաջարկում եմ ընդգրկել դպրոցի հոգեբանին, քանի որ նա դպրոցից միակ աջակցող մասնագետն է, որը ՏՄԱԿԻ մյուս մասնագետների հետ աշխատանքներ է տանում ԿԱՊԿՈԻ սովորողի հետ և հաստիքի բացակայության դեպքում նոր արդեն աջակցում է ՏՄԱԿԻ հոգեբանը։ Ինչպես նաև ամբողջ դպրոցի հոգեբանն է։

See more