Add to favourites

«ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱUԻՆ

The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days

project.digest.no Suggesion author, date of receipt Suggestion content Conclusion Changes made
1 2 3 4
1 Վահե Բաբայան 28.03.2022 17:14:18 1) Առաջարկում ենք 2-րդ հոդվածի 10 և 11 կետերից մեկը հանել, քանի որ նույնն են՝ 10) hաստատում է արհեստագործական և (կամ) միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող պետական ուսումնական հաստատություններում ուսանողական նպաստ հատկացնելու, ուսման վարձը փոխհատուցելու և կրթաթոշակ սահմանելու կարգը, 11) հաստատում է արհեստագործական և (կամ) միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող պետական ուսումնական հաստատություններում ուսանողական նպաստ հատկացնելու, ուսման վարձը փոխհատուցելու և կրթաթոշակ սահմանելու կարգը, 2) Կրթության զարգացման ռազմավարության մեջ հստակ շեշտադրված է՝ և՛ պետական, և՛ ոչ պետական ուսումնական հաստատությունները պետք է գտնվեն նույն մրցակցային դաշտում և որևէ առավելություն չունենան մեկը մյուսի նկատմամբ: Պետությունը պետք է տարանջատում չմտցնի այդ հարցում և որակյալ կրթության տրամադրման համար, կարծում եմ, պետք է ուսանողական նպաստ հատկացնի, ուսման վարձը փոխհատուցի և կրթաթոշակ սահմանի ոչ միայն պետական, այլ նաև հավատարմագրված ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների համար: Այսպիսով, հնարավոր կլինի անվճար տեղեր սահմանել նաև ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների ուսանողների համար, ինչը իր հերթին կնպաստի կրթական որակի բարձրացմանը նաև մասնավոր հատվածում, քանի որ բացի պետականի և ոչ պետականի միջև հավասար պայմանների ապահովմանը, նաև առաջադիմության հարցում առողջ մրցակցություն կլինի կոնկրետ ուսումնական հաստատության ուսանողների շրջանակում: 3) 5-րդ հոդվածի վերջին պարբերության համաձայն՝ “Ոչ պետական արհեստագործական կամ միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր իրականացնող ուսումնական հաստատության կամ կազմակերպության մասնագիտական կրթական ծրագիր իրականացնող ստորաբաժանման մանկավարժը կամ արտադրական ուսուցման վարպետը կարող է կրթության պետական կառավարման լիազոր մարմնի սահմանած կարգով մասնակցել տարակարգի շնորհման գործընթացին՝ հիմնադրի ֆինանսական միջոցների հաշվին։»” Առաջարկում ենք 5-րդ հոդվածի վերջին պարբերությամբ սահմանված տարակարգի շնորհման գործընթացին մանկավարժի կամ արտադրական ուսուցման վարպետի մասնակցությունը չսահմանափակել «հիմնադրի ֆինանսական միջոցներ»-ով, հնարավորություն տալով մանկավարժին կամ վարպետին օգտվել նաև սեփական, ինչպես նաև այլ ֆինանսական միջոցներից: Առաջարկներն ամփոփվել են։
2 Արփինե Դարբինյան 29.03.2022 13:33:13 Ողջույն, Ձեզ դիմում է ,,Գեղարքունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի,, դասախոս-կարիերայի ուղղորդման պատասխանատու Արփինե Դարբինյանը, համամիտ եմ նախագծի այն կետին , որ տարակարգի և ատեստավորման հնարավորություն ընձեռնել ոչ միայն հանրակրթական առարկաներ դասավանդող դասախոսներին,այլ նաև մոդուլներ դասավանդողներին: Առաջարկում եմ միջին մասնագիտական և նախնական /արհեստագործական/ կրթության հաստատություններին ևս ընդգրկել ,,Սոցփաթեթ,, համակարգում: Միջին մասնագիտական և նախնական /արհեստագործական/ կրթությունը հիմնականում դարձնել անվճար, հաշվի առնելով, հատկապես գյուղաբնակ բնակչության սոցիալական ծանր վիճակը: Առաջարկությունը չի ընդունվել։ Բարձրացված հարցը չի կարգավորվում սույն օրենքով։