Add to favourites

«ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱԳՈՅԱՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԻԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԸ ԵՎ ԴՐԱՆԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ

 

ՆԱԽԱԳԻԾ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

2021 թվականի    ______ ____-ի N ______-Լ

 

ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱԳՈՅԱՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԻԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԸ ԵՎ ԴՐԱՆԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Քաղաքաշինության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10.1 հոդվածի 3-րդ մասի 3-րդ կետը՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը ո ր ո շ ո ւ մ  է.

1. Հաստատել.

1)շինարարության գնագոյացման մեթոդաբանության արդիականացման հայեցակարգը՝ համաձայն N 1 հավելվածի,

2)շինարարության գնագոյացման մեթոդաբանության արդիականացման հայեցակարգից բխող միջոցառումների ծրագիրը` համաձայն  N 2 հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

  • Discussed

    04.11.2021 - 19.11.2021

  • Type

    Decision

  • Area

    Urban planning

  • Ministry

    Urban Development Committee

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 5096

Print

Suggestions

,,Քաղաքաշինություն և տնտեսություն,, ՀԿ

19.11.2021

Ներկայացված նախագիծը քննադատությանը չի դիմանում, քանի որ նրանում առկա տեղեկությունները ոչ միայն հակասում են մեկը մյուսին, այլև բացակայում է տրամաբանական կառուցվածքը: Թերևս կարելի է անդրադառնալ հենց 1-ին կետին, որտեղ նշվում է, որ ծախսերի գնահատման համակարգի բարեփոխման անհրաժեշտությունը պետական բյուջեի մասով պայմանավորված է միայն պետական ներդրումային ծախսերի արդյունավետ պլանավորմամբ: Պետք է հաշվի առնել, որ, բարեփոխման նպատակը ներկայացնելիս, ընդանրապես, հստակ անդրադարձ չկա պետական բյուջեի միջոցների արդյունավետ օգտագործման վերաբերյալ: Այսինքն, նման պարագայում կարող ենք եզրակացնել, որ ՀՀ պետական բյուջեի արդյունավետ օգտագործման խնդիրը չի համարվում առաջնահերթ թիրախ: Հատկանշական է նաև, որ 51-րդ կետի 5-րդ ենթակետով նախատեսվում է նորմատիվ փաստաթղթերի մշակման աշխատանքների կամ խորհրդատվական ծառայությունների ձեռքբերման մրցութային գործընթացների կազմակերպում և պետական պայմանագրի կնքում, սակայն ներկայացված հավելված 2-ի «Ֆինանսավորման աղբյուրը, ֆինանսական միջոցների չափը» սյունակում նշվում է միայն, որ«ֆինանսավորում չի պահանջում»: ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեին առաջարկում ենք գործող գներով շինարարության արժեքի հաշվարկման մեթոդաբանության լրամշակման նպատակով միջոցներ ձեռնարկել՝ անկախ այն բանից, որ նրանց համար շատ դժվար, միգուցե անհնար համարվող գործընթաց է:

,,Քաղաքաշինություն և տնտեսություն,, ՀԿ

19.11.2021

Առաջարկվում է ստեղծել, այսպես կոչված, մոնիթորինգային մասնագիտացված կենտրոններ, սակայն ներկայացված չեն դրանց ստեղծման և շահագործման հետ կապված առնվազն մոտավոր ֆինանսական հաշվարկները, որպեսզի պարզ դառնա ինչ բեռ է նախատեսվում ՀՀ պետական բյուջեի վրա, և արդյո՞ք նման ծախսերը կարդարացվեն՝ համեմատելով հնարավոր դրական արդյունքները: Այս կոնտեքստում պետք հաշվի առնել նոր կոռորպցիոն ռիսկերի մեծ օջախ ստեղծելու հավանականությունը, քանի որ, չունենալով գործող գներով շինարարության արժեքի հաշվարկման հստակ մեթոդաբանություն, մոնիթորինգ իրականացնողները չեն ունենալու գործիքակազմ, որով հնարավոր կլինի հաստատել հավաքագրվող տեղեկատվության հիմնավորված լինելը, որի պատճառով շատ դեպքերում կարող է ներկայացվել որոշ շրջանակների համար ցանկալի տեղեկատվություն: Չի կարելի կոմիտեի ենթակայության տակ գտնվող նոր ստորաբաժանումներ ունենալու ցանկությունը դարձնել ինքնանպատակ: ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի կողմից ներկայացված հայեցակարգը որոշակիորեն հիմնավորված կլիներ միայն այն դեպքում, եթե ունենայինք գործող գներով շինարարության արժեքի հաշվարկման լրամշակված մեթոդաբանություն: Ներկայումս, թեկուզ և իրենց պատկերացրած մոնիթորինգային կենտրոնների առկայության դեպքում ՀՀ տարածքում կառուցվող շենքերի, կառուցվածքների և շինարարական աշխատանքների տեսակների արժեքի խոշորացված ցուցանիշների ժողովածուի լրամշակումը և իրենց պատկերացրած շենքի ինֆորմացիոն մոդելավորման (BIM- Building Information Modeling) տեխնոլոգիաների կիրառմամբ շինարարական ծրագրերի ինֆորմացիոն մոդելավորման համար մեթոդական ուղեցույցի մշակումը կնմանվի նրան, որ կինը և տղամարդը համարելով, որ թոռ ունենալը շատ լավ բան է ցանկանան մինգամից թոռ ունենալ:

,,Քաղաքաշինություն և տնտեսություն,, ՀԿ

19.11.2021

Ներկայացվել է շինարարության գնագոյացման մեթոդաբանության հայեցակարգ որտեղ միջազգային փորձի վերաբերյալ ընդամենը նշվում է , 1. եվրոպական և ԱՊՀ երկրներում կիրառվող ժամանակակից ռեսուրսային մեթոդի համեմատությամբ տվյալ (բազիսաինդեքսային) մեթոդը համարվում է ոչ արդիական (ԿԵՏ 19) 2. պետք է ուսումնասիրել Եվրոպական միության (ԵՄ) և Անկախ Պետությունների Համագործակցության (ԱՊՀ և այդ թվում Ռուսաստանի Դաշնությունում) երկրներում գործող գնագոյացման նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի մշակման ընդհանուր մեթոդաբանության առանձնահատկությունները(ԿԵՏ 38 ) Այսինքն, կարող ենք փաստել, որ առանց միջազգային փորձի ուսումնասիրության, ներկայացվել է հայեցակարգ: Այնինչ, պետք է ուսումնասիրվեր առկա միջազգային փորձը, ներկայացնելով առնվազն` առաջադեմ երկրներում, ինչպես նաև ՀՀ հետ սոցիալ-տնտեսական համադրելի մակարդակ ունեցող երկրներում բնագավառի խնդիրները, դրանց լուծման համար ձեռնարկված քայլերը և դրանց արդյունավետությունը՝ արտահայտված կոնկրետ ցուցանիշներով:

See more