Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

«Հանրակրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություններում երկարօրյա ուսուցման կազմակերպման կարգը հաստատելու մասին»

  1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)

 

Իրավական ակտի ընդունման նպատակն է ստեղծել մեխանիզմներ դպրոցահասակ երեխաներին արդյունավետ, ապահով և որակյալ ուսումնական գործընթացում ընդգրկելու համար:

 

 

  1. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները

Առաջարկվող լուծումներն ուղղված են սովորողների ուսումնադաստիարակչական աշխատանքներում ընտանիքին համակողմանի օգնության ցուցաբերմանը, դասապատրաստումներին աջակցմանը, ինքնուրույն սովորելու կարողությունների, ստեղծագործական ունակությունների զարգացմանը:

 

  1. Կարգավորման առարկան

Հաստատությունում Երկարօրյա խմբերի կազմակերպման հիմնական խնդիրներն են.

1) տնային պայմաններում երեխայի կրթական աջակցության անհնարինության դեպքում` Հաստատության ուսումնանյութական բազայի հիման վրա այդ գործընթացների կազմակերպումը, այդ թվում՝ այլ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններ հաճախող սովորողների համար,

2) արտադասարանական աշխատանքներին սովորողների ակտիվ մասնակցության ապահովման միջոցով երեխայի ստեղծագործական ընդունակությունների զարգացմանն անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը,

3) կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների, այդ թվում՝ ցածր առաջադիմությամբ, լրացուցիչ կրթական ծառայություններ մատուցելը:

 

  1. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը

Հավելյալ կրթական աջակցության տրամադրում երեխաների այն խմբերին (կրթության առանձնահատուկ պայմանների, այդ թվում ցածր առաջադիմությամբ), որոնք ունեն դպրոցներում արդյունավետ ընդգրկման խնդիր:

  • Discussed

    13.08.2020 - 28.08.2020

  • Type

    Order Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 16624

Print

Suggestions

Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան

20.08.2020

Առաջարկում ենք նախագծի «Ընդհանուր դրույթներ»-ի կետ 2-ում ամրագրել, որ նշված երկարօրյա խմբերը ստեղծվում են նաև ցածր առաջադիմություն ունեցող երեխաների գիտելիքի բացը լրացնելու նպատակով:

Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան

20.08.2020

Առաջարկում ենք մշակել կարիքի գնահատման այնպիսի մեխանիզմ («Հաստատության երկարօրյա խմբերի կազմակերպումը», կետ 1), որը հնարավորություն կտա առավել խորությամբ ուսումնասիրել երեխայի գիտելիքի բացը, նրա կրթական կարիքները, ինչը հաշվի առնելով կձևավորվի երեխայի անհատական կարիքներից բխող կրթական ծրագիր:

Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան

20.08.2020

Առաջարկում ենք ըստ կրթական աստիճանի համալրմանը զուգահեռ («Հաստատության երկարօրյա խմբերի կազմակերպումը», կետ 2) խմբերը բաժանել նաև ըստ սովորողների կարիքների, որն առավել նպատակային կդարձնի կարիքի վրա հիմնված ուսումնական ծրագրի կազմակերպումն ու իրականացումը:

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: