Արմեն Մելքոնյան
23.04.2025
Ներառական կրթության յուրաքանչյուր բարեփոխում նպաստելու և ներառական խնդիրներ ունեցող երեխաներին կրթական ոլորտ ներգրավելու կարևոր քայլ է։ Բայց տարածված խնդիր է մանկավարժ-ծնող հարաբերությունների կարգավորումը որպես ադրյունավետ աշխատանքի կազմակերպման առաջնահերթություն։ Պետք է սահմանել ուսումնական հաստատության կողմից իրականացվող ներառական կրթության ու առհասարակ աշակերտների կրթությունը արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով մանկավարժ-ծնող հարաբերությունների կարգավորման էթիկետ, ընթացակարգ։ Շատ ծնողներ տեղյակ չեն խնդրից կամ տարբեր գործոններով պայմանավորված թաքցնում են ներառականության փաստը։ Անհրաժեշտ են օրենսդրական ավելի հանգամանալից քայլեր այս առումով դրական արդյունք ունենալու համար։ Սահմանել ծնողավարման որոշակի կարգ, սեմինարների քննարկումների միջոցով ապահովել ծնողների իրավագիտակից և պատասխանատու լինելու հանգամանքը։