Թերեզա Մկրտչյան
29.03.2025
Մեր կրթական համակարգի համար, հաշվի առնելով, վերջին տարիներին դիտվող մանկավարժական կրթության համար դիմողների թվաքանակի նվազումը, կարևոր նախագիծ եմ համարում և ներկայացնում եմ որոշ առաջարկներ՝ 1․Նախագծում չնայած նշված են գնահատման ձևերը, կարելի է ավելի հստակ չափանիշներ նշել , որոնցով կգնահատվեն մասնակիցների հետազոտական աշխատանքները, ինչը կնվազեցնի սուբյեկտիվ որոշումների հնարավորությունը։ 2․Բուհերի և կազմակերպությունների կողմից պետք է հստակեցված լինի բողոքարկման կարգը, որը կերաշխավորի թափանցիկ և օբյեկտիվ գնահատում։ 3․ Նախագծում նշվում է, որ դասընթացները կարող են լինել վճարովի կամ անվճար, բայց չի նշվում որևէ պետական աջակցության կամ անհատական կրթաթոշակների մասին։ 4․Կարելի է ավելացնել մանկավարժահոգեբանական և ուսումնամեթոդական հմտություններ ապահովող դասընթացների որակի վերահսկման մեխանիզմներ՝ ապահովելու համար, որ դասընթացներն իսկապես համապատասխանեն մասնագիտական պահանջներին։ Շնորհակալություն կրթության ոլորտում բարեփոխումներ իրականացնելու համար։