Добавить в избранное

Ազգային ֆիլմի հեռարձակման և կինոթատրոնում ցուցադրման, ինչպես նաև դրանց ընթացքում գովազդի տեղադրմամբ ստացված եկամուտների մասին տեղեկությունները ֆիլմ ցուցադրողների կողմից ազգային մարմին ներկայացնելու կարգը սահմանելու մասին

Все рекомендации по содержанию проекта включаются в кратком содержании,онлайн письма - в течении 2 рабочих дней, эл. письма - в течении 10 рабочих дней

project.digest.no Автор предложения, дата получения Содержание предложения Заключение Сделанные изменения
1 2 3 4
1 Լաուրա Կարապետյան 18.07.2024 21:05:15 Մի տեսակ համ կողմ եմ, համ էլ դեմ: Բոքս օֆիսի բաց տվյալները բոլոր երկրներում սովորական երևույթ է և ցավում եմ, որ մինչ այսօր մենք չունենք նման հարթակ: Ողջունում եմ նախարարության նախաձեռնությանը: Կողմ եմ կինոարդյունաբերության խթանման գործընթացին, սակայն դեմ եմ հեռուստատեսության ու գովազդի ներկայությանը այս նախագծում: Ուսումնասիրելով հասկացա, որ դա գալիս է մայր օրենքից, բայց միևնույն է դա սխալ է: Կարծում եմ, որ դուք, որպես օրենսդիր պիտի փոխեք օրենքը և դուրս բերեք հեռուստատեսությունը և գովազդը: Ու դրան կա լուրջ հիմնավորում: Կինոթատրոնային և հեռուստատեսային ցուցադրության ձևաչափերը և մոտեցումները տարբեր են: Կինոթատրոնը բոքս օֆիսով է ցուցադրում ֆիլմերի «վարկանիշը», թեմայի պահանջված լինելը, գաղափարի գնահատականը դրամով, իսկ հեռուստատեսությունը չափում է ֆիլմերի ռեյթինգը դիտումների հարցումով: Ու սկզբունքորեն օրենքում սխալ է նշված: Համարում եմ, որ պետք է այս նախագծում անհրաժեշտ է ավելացնել, որ առաջացնում է օրենքի փոփոխում և դուրս բերվի հեռուստատեսությունը: Նույնը վերաբերում է գովազդին: Եթե ազգային ֆիլմի արտադրողը այդքան վստահ է իր ֆիլմում, ապա ինչու է գովազդից գումար պահանջում: Կաշխատի ֆիլմը՝ կաշխատի կինոթատրոնը: Իսկ այսօր «ազգային» ֆիլմերը մենակ կինոթատրոնի անունի շնորհիվ են տեսանելի դառնում, մի հատ էլ գովազդից գումար են ուզում քամել: Խդրում եմ հանել շեշտել հեռուստատեսության և գովազդի դուրս բերման անհրաժեշտությունը և նախաձեռնել օրենքի փոփոխում:
2 Լաուրա Կարապետյան 18.07.2024 21:05:15 Նախագծի 12-րդ կետում երևի վրիպակ է և պետք է լինի 11...