Добавить в избранное

Проект не принят

«Հայաստանի Հանրապետության տարածքից ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 7112 99 000 0 ծածկագրին դասվող ավտոմեքենաների խլացուցիչների օգտագործված կատալիզատորների կերամիկական թափոնների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը։

ՆԱԽԱԳԻԾ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

—     ———  2023 թվականի N   -Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐԱԾՔԻՑ ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 7112 99 000 0 ԾԱԾԿԱԳՐԻՆ ԴԱՍՎՈՂ  ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԽԼԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԿԱՏԱԼԻԶԱՏՈՐՆԵՐԻ ԿԵՐԱՄԻԿԱԿԱՆ  ԹԱՓՈՆՆԵՐԻ ԱՐՏԱՀԱՆՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՈՐ ԱՐԳԵԼՔ ԿԻՐԱՌԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Առևտրի և ծառայությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 2-րդ հոդվածի 1-ին մասի 25-րդ պարբերությունը և «Եվրասիական տնտեսական միության մասին» Պայմանագրի 29-րդ և 47-րդ հոդվածները` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը  որոշում է.

  1. Սահմանել Հայաստանի Հանրապետության տարածքից արտահանման ժամանակավոր արգելք՝ ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 7112 99 000 0 ծածկագրին դասվող ավտոմեքենաների խլացուցիչների օգտագործված կատալիզատորների կերամիկական  թափոնների վրա։
  2. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին` սահմանված կարգով ծանուցել Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովին սույն որոշման 1-ին կետով սահմանված ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելքի մասին:
  3. Հայաստանի Հանրապետության պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահին` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ապահովել սույն որոշման 1-ին կետի կատարման նկատմամբ վերահսկողությունը:
  4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2023 թվականի հունիսի 26-ից և գործում է մինչև 2023 թվականի դեկտեմբերի 26-ը։
  • Обсуждалось

    02.06.2023 - 17.06.2023

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Безопасность, Экономическая

  • Министерство

    Министерство экономики

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 3322

Принт

Связанные документы / ссылки

Предложения

Levon Chobanyan

13.06.2023

Այս օրենք ընդունողները գիտեն , որ հիմա՝ 99% 2018 թվականից վերև մինչև 3.0 շարժիչային ծավալով մեքենաների կատալիզատորի բաչոկը լինում է ամենա դիմային մասում ու երևի գիտեք որ 99% մեքենաները դիմային մասից վնասված են գալիս , հիմա հարց ձեզ << Եթե ջարդված է կատալիզատորի բաչոկը և այդ կատալիզատորի արժեքը X գումար է , որն է լավ մարդիք վաճառեն ինչ որ չափ թեթևացնել ծախսերը , թ՞է նետեն աղբամանը >> ։ Սակայն ասեմ որ օրինակս շատ հակիրճ էր ռեալում փաստերով ավելի լուրջ օրինակներ կներկայացնեմ ։ Լևոն Չոբանյան

Արթուր Սարգսյան

12.06.2023

Բոլոր «հիմնաորումները» մտածածին են և չեն համապասախանում իրականությանը, ՀԻՄՆԱՈՐԵՄ կետ առ կետ՝ 1. Արգելք սահմանելով արտահանման վրա չի նշանակում, որ անհատը ում ավտոմեքենայի կատալիզատորը շարքից դուրս է եկել՝ փչացել է, չի հեռացնելու։ Նման մոտեցմամբ կարելի է օրինակ առգելել փոխել շարժի յուղը, քանի որ փոխված յուղը այրում են վառարաններում և անհամեմատ ավելի մեծ վնաս հասցնում շրջակա միջավայրին։ 2. Ինչ՚ է նշանակում ապօրինի շրջանարություն, եթե հիմնաորման մեջ նկատի են ունեցել ավտոմեքենաներից գողացած կատալիզատորների վաճարքը, ապա ասեմ որ դա գողացողի համար խնդիր չե վաճառել գողոնը թեկուզ և էժան գնով (բազում անձիք, անհատ ձեռնարկատերեր, իրավաբանական անձիք զբաղվում են կատալիզատորի առք ու վաճարքով, ուղղակի պետք է կարգաորել ոլորտը և մեր ընկերության կողմից ՝ ԱՎՏՈԿԱՏ ՍՊԸ, Էկոնոմիկայի նախարարության պաշտոնական կայքին դեր մարտ ամսին ներկայացվել է ոլորտի կարգաորման փաթեթ, որը մինչ օրս մնացել է անպատասխան), նման տրամաբանությամբ կարելի է արգելել օրինակ Ոսկու արտահանումը, որը կազմում է Հայաստանում գողացված ապրանքերի ահռելի բաժինը։ Եթե ավտոմեքենայի հետ կապված, ապա գողանում են ամեն ինչ, ինչ հնարավոր է՝ սկսած հենց մեքենայից, լույսարձակներից (ֆառեր), մարտկոցներից (ակումլյատոր) և այլն, նշանակում է առգելել ամեն ինչի արտահանումը՝ ՆՈՐՄԱԼ ՉԷ: 3. Եթե օգտագործված կատալիզատորի թափոնները չթուլատրվի արտահանել, ապա այն Հայաստանում կհանդիսանա կոշտ և ծանր մետաղներ պարունակող թափոն, որը Հայաստանում կիրարություն չունի։ 4. Նախագիծը մշակվել է Էկոնոմիկայի նախարարության կողմից, պատասխանեմ՝ Էկոնոմիկայի նախարարությունը բիզնեսը և արտահանումը խթանելու փոխարեն 6 ամիս է գլխատել է այս ոլորտը՝ զրկելով բազմաթիվ մարդկանց եկամուտից, և ցանկանում է ևս 6 ամսով երկարազգել։ 5. Լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների ներգրավման անհրաժեշտություն պետք է լիներ, քանի որ մինչ արգելք դնելը արտահանման վրա, պետք է ձեռնարկվեր միջոցներ տվյալ ապրանքը տեղում վերամշակվելու, որի ուղղությամբ ոչինչ չի արվել։ 6. Պետական բյուջե այս 6 ամիսների ընտացքում ուղղակի չի վճարվել միլոնաոր հարկեր արտահանման հետ կապված՝ օրինակ միայն մեր ընկերութունը 5 ամսվա ընթացքու 01.07.2022-25.11.2022թ պետական բյուջե է վճարել 4 300 000 դրամ միայն արտահանումից գոյացած հարկ, իսկ 25.11.2022-15.12.2022՝ մինչ արտահանման արգելքը քաղաքացիներից Օրինական ձերք է բերել 830 կգ օգկագործված կատալիզատորի թափոն, որը արգելքի պատճառով չենք կարողացել արտահանել, որի արդյունքոմ և կրել ենք միլոնաոր դրամների վնասներ և բյուջե չի վճարվել մոտ 1 200 000 դրամ հարկ։ Վերջին 6 ամսվա ընթացքում ոչ մի դրամ արտահանման համար ոչ մի ընկերություն չի վճարել։ Եզրափակելով խոսքս ասեմ, որ այս արգելքով վնաս են կրում բոլորը՝ քաղաքացին փչացած կատալիզատորը վաճառում է մի քանի անգամ էժան իրական արժեից, ոլորտը օրինական դաշտից կամաց-կամաց կտեղապոխվի ստվերային դաշտ, իսկ պետական բյուջե չեն վճարվի միլոնաոր կամ միլարդավոր հարկեր, որոնք կառաջանային արտահանման հետևանքով։

Արթուր Սարգսյան

12.06.2023

Բոլոր «հիմնաորումները» մտածածին են և չեն համապասախանում իրականությանը, ՀԻՄՆԱՈՐԵՄ կետ առ կետ՝ 1. Արգելք սահմանելով արտահանման վրա չի նշանակում, որ անհատը ում ավտոմեքենայի կատալիզատորը շարքից դուրս է եկել՝ փչացել է, չի հեռացնելու։ Նման մոտեցմամբ կարելի է օրինակ առգելել փոխել շարժի յուղը, քանի որ փոխված յուղը այրում են վառարաններում և անհամեմատ ավելի մեծ վնաս հասցնում շրջակա միջավայրին։ 2. Ինչ՚ է նշանակում ապօրինի շրջանարություն, եթե հիմնաորման մեջ նկատի են ունեցել ավտոմեքենաներից գողացած կատալիզատորների վաճարքը, ապա ասեմ որ դա գողացողի համար խնդիր չե վաճառել գողոնը թեկուզ և էժան գնով (բազում անձիք, անհատ ձեռնարկատերեր, իրավաբանական անձիք զբաղվում են կատալիզատորի առք ու վաճարքով, ուղղակի պետք է կարգաորել ոլորտը և մեր ընկերության կողմից ՝ ԱՎՏՈԿԱՏ ՍՊԸ, Էկոնոմիկայի նախարարության պաշտոնական կայքին դեր մարտ ամսին ներկայացվել է ոլորտի կարգաորման փաթեթ, որը մինչ օրս մնացել է անպատասխան), նման տրամաբանությամբ կարելի է արգելել օրինակ Ոսկու արտահանումը, որը կազմում է Հայաստանում գողացված ապրանքերի ահռելի բաժինը։ Եթե ավտոմեքենայի հետ կապված, ապա գողանում են ամեն ինչ, ինչ հնարավոր է՝ սկսած հենց մեքենայից, լույսարձակներից (ֆառեր), մարտկոցներից (ակումլյատոր) և այլն, նշանակում է առգելել ամեն ինչի արտահանումը՝ ՆՈՐՄԱԼ ՉԷ: 3. Եթե օգտագործված կատալիզատորի թափոնները չթուլատրվի արտահանել, ապա այն Հայաստանում կհանդիսանա կոշտ և ծանր մետաղներ պարունակող թափոն, որը Հայաստանում կիրարություն չունի։ 4. Նախագիծը մշակվել է Էկոնոմիկայի նախարարության կողմից, պատասխանեմ՝ Էկոնոմիկայի նախարարությունը բիզնեսը և արտահանումը խթանելու փոխարեն 6 ամիս է գլխատել է այս ոլորտը՝ զրկելով բազմաթիվ մարդկանց եկամուտից, և ցանկանում է ևս 6 ամսով երկարազգել։ 5. Լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների ներգրավման անհրաժեշտություն պետք է լիներ, քանի որ մինչ արգելք դնելը արտահանման վրա, պետք է ձեռնարկվեր միջոցներ տվյալ ապրանքը տեղում վերամշակվելու, որի ուղղությամբ ոչինչ չի արվել։ 6. Պետական բյուջե այս 6 ամիսների ընտացքում ուղղակի չի վճարվել միլոնաոր հարկեր արտահանման հետ կապված՝ օրինակ միայն մեր ընկերութունը 5 ամսվա ընթացքու 01.07.2022-25.11.2022թ պետական բյուջե է վճարել 4 300 000 դրամ միայն արտահանումից գոյացած հարկ, իսկ 25.11.2022-15.12.2022՝ մինչ արտահանման արգելքը քաղաքացիներից Օրինական ձերք է բերել 830 կգ օգկագործված կատալիզատորի թափոն, որը արգելքի պատճառով չենք կարողացել արտահանել, որի արդյունքոմ և կրել ենք միլոնաոր դրամների վնասներ և բյուջե չի վճարվել մոտ 1 200 000 դրամ հարկ։ Վերջին 6 ամսվա ընթացքում ոչ մի դրամ արտահանման համար ոչ մի ընկերություն չի վճարել։ Եզրափակելով խոսքս ասեմ, որ այս արգելքով վնաս են կրում բոլորը՝ քաղաքացին փչացած կատալիզատորը վաճառում է մի քանի անգամ էժան իրական արժեից, ոլորտը օրինական դաշտից կամաց-կամաց կտեղապոխվի ստվերային դաշտ, իսկ պետական բյուջե չեն վճարվի միլոնաոր կամ միլարդավոր հարկեր, որոնք կառաջանային արտահանման հետևանքով։

Узнать больше