Հիշել նախագիծը

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 5-Ի N 280-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ

ՆԱԽԱՐԱՐԻ  2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 5-Ի N 280-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ

  • Քննարկվել է

    22.10.2024 - 06.11.2024

  • Տեսակ

    Հրաման Որոշում

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 1117

Տպել

Առաջարկներ`

Լաուրա Ավետիսյան

06.11.2024

Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ այսօր աշակերտները հանրակրթական հիմնական ծրագիրն ավարտելուց հետո ավագ դպրոց են գալիս շատ հաճախ թերի պատկերացումներ ունենալով սեփական նախասիրությունների և որոշակի առարկաներից իրենց՝ ընդգծված ունակությունների մասին, հետևաբար հիմնական դպրոցում օլիմպիադաների անցկացումը հնարավորություն կտա վերը նշված խնդիրներն առավելագունս չեզոքացնելու և մասնագիտական կողմնորոշումը համեմատաբար տեսանելի, շոշափելի դարձնելու համար։

Մկրտիչ Երիցյան

05.11.2024

34․Երկրորդ՝ մարզային փուլին մասնակցում են տվյալ մարզում (Երևանում քաղաքում) գտնվող բոլոր Հաստատությունների (անկախ կազմակերպաիրավական ձևից) կողմից ներկայացված 7-12-րդ դասարանների այն սովորողները, որոնք առաջին փուլում հաղթահարել են համապատասխան առարկայական հանձնաժողովի կողմից հաղթողների համար սահմանված անցողիկ շեմը։--(անցողիկ շեմի չափանիշը ներկայացնել է պետք, կարծում եմ հավելվածի միջոցով)

Նաիրա Ասլանյան

04.11.2024

Կարծում եմ, 7֊րդ և 8֊րդ դասարանցիների մասնակցությունը օլիմպիադաներին անհրաժեշտություն է, քանզի հիմնական դպրոցում է ձևավորվում երեխայի արժեհամակարգը կրթության վերաբերյալ և համեմատաբար վաղ տարիքից ներգրավումը նման մրցույթներին հնարավորություն է տալիս աշակերտներին առավել խորությամբ և մոտիվացիայով ուսումնասիրել որոշակի առարկաներ և կարևորել որակյալ կրթության դերը անձի կայացման գործում։

Տեսնել ավելին