«Քաղաքացիական ծառայության մասին» օրենքում փոփոխություն և լրացում կատարելու մասին օրենքի նախագիծ
-
9 - Կողմ
-
8 - Դեմ
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
- Կարգավորման ենթակա խնդիրը
Նախագծի ընդունումը պայմանավորված է նախարարության առջև դրված խնդիրների և գործառույթների իրականացման արդյունավետությունն ապահովելու, նախարարությանը ենթակա մարմնին վերապահված գործունեության ոլորտի առանձին ուղղությունների իրականացումը արդյունավետ ապահովելու անհրաժեշտությունից:
- Առկա իրավիճակը
Պետական կառավարման համակարգի մասին ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ նախարարությանը ենթակա մարմինը գործում է նախարարությանը վերապահված գործունեության ոլորտի շրջանակներում և ապահովում է նախարարության իրավասությանը վերապահված գործունեության ոլորտի առանձին ուղղությունների իրականացումը:
Կառավարչական իրավահարաբերությունների կարգավորման մասին ՀՀ օրենքի 10-րդ հոդվածի 12-րդ մասի 1-ին կետի համաձայն՝ պետական մարմնի ղեկավարը` պատասխանատու է պետական մարմնի առջև դրված խնդիրների և գործառույթների իրականացման համար:
Վերոգրյալ իրավական նորմերի համակարգային վերլուծության արդյունքում ակնհայտ է դառնում, որ նախարարության ենթակա մարմինը միտված է նախարարության իրավասությանը վերապահված գործունեության ոլորտի առանձին ուղղությունների իրականացման ապահովմանը, իսկ պետական մարմնի ղեկավարը՝ տվյալ դեպքում համապատասխան նախարարը, պատասխանատու է պետական մարմնի գործառույթների իրականացման համար:
Կառավարչական իրավահարաբերությունների կարգավորման մասին ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ ենթակա պետական մարմնի կառուցվածքում ընդգրկվում են ենթակա պետական մարմնի ղեկավարի, ենթակա պետական մարմնի ղեկավարի տեղակալի, (…) գլխավոր քարտուղարի, (...) պաշտոնները:
Նույն օրենքի 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ ենթակա պետական մարմնի ղեկավարը, (…), ղեկավարում է ենթակա պետական մարմնի գործունեությունը:
Նույն օրենքի 12-րդ և 18-րդ հոդվածների համաձայն՝ գլխավոր քարտուղարն օրենսդրությամբ սահմանված կարգով պատասխանատու է ենթակա պետական մարմնի լիազորությունների իրականացման կազմակերպական, անձնակազմի կառավարման, ֆինանսատնտեսական գործառույթների իրականացման և քաղաքացիաիրավական հարաբերությունների մասնակցության համար:
Պետական կառավարման համակարգի մասին ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի 6-րդ մասի և 7-րդ մասերի համաձայն՝ նախարարությանը ենթակա մարմնի ղեկավարին համապատասխան նախարարի առաջարկությամբ նշանակում և ազատում է վարչապետը, եթե օրենքով այլ բան նախատեսված չէ, իսկ նախարարությանը ենթակա մարմնի ղեկավարի տեղակալին ղեկավարի առաջարկությամբ նշանակում և ազատում է համապատասխան նախարարը, (…):
Կառավարչական իրավահարաբերությունների կարգավորման մասին ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ ենթակա պետական մարմնի ղեկավարին է անմիջական հաշվետու գլխավոր քարտուղարը:
Գործող Քաղաքացիական ծառայության մասին ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Գլխավոր քարտուղարներին պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է վարչապետը, բացառությամբ նույն հոդվածի 2-րդ մասով նախատեսված մարմինների գլխավոր քարտուղարների:
Ներկայիս գործող նորմերի կիրառությունը հանգում է նրան, որ անմիջական ենթակայության ներքո գտնվող պաշտոնատար անձանց՝ ենթակա մարմնի ղեկավարին և ենթակա մարմնի գլխավոր քարտուղարին, պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է վարչապետը, ինչը խաթարում է պաշտոնատար անձանց՝ ըստ վերջիններիս նշանակող պաշտոնատար անձի կանխորոշող ավագության սկզբունքը: Միևնույն ժամանակ հատկանշական է, որ ենթակա մարմնի ղեկավարին անմիջական հաշվետու մեկ այլ պաշտոնատար անձի՝ ենթակա մարմնի ղեկավարի տեղակալին, պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է համապատասխան նախարարը:
Ավելին, ակնհայտ է նաև, որ ենթակա մարմնի գլխավոր քարտուղարի պաշտոնի բնույթը և պատասխանատվությանը շրջանակը համադրելի չէ վարչապետի կողմից նշանակվող մյուս պաշտոնների բնույթին և պատասխանատվությանը:
- Առաջարկվող կարգավորման բնույթը
Նախագծով առաջարկվում է համապատասխան օրենսդրական փոփոխությունների միջոցով սահմանել, որ Նախագիծն ընդունվելուց հետո Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 28-րդ հոդվածի 1-ին մասի ուժով (Նորմատիվ իրավական ակտի գործողությունը տարածվում է դրա ուժի մեջ մտնելուց հետո գործող հարաբերությունների վրա, եթե այլ բան նախատեսված չէ Սահմանադրությամբ, օրենքով կամ տվյալ նորմատիվ իրավական ակտով) նախարարությանը ենթակա մարմնի գլխավոր քարտուղարին նշանակում և ազատում է (այդ թվում Նախագծի ընդունման պահին պաշտոնավարող) համապատասխան նախարարը՝ ապահովելով նախարարության առջև դրված խնդիրների և գործառույթների իրականացումը:
- Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք
Նախագիծը մշակվել է Արդարադատության նախարարության կողմից:
- Օրենքի ընդունման կապակցությամբ այլ իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտությունը և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունները.
Նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտությունը բացակայում է: Նախագծերի ընդունման կապակցությամբ Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտների էական նվազեցում կամ ծախսերի ավելացում չի նախատեսվում։
- Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ.
Նախագծի մշակումը չի բխում ռազմավարական փաստաթղթերից:
-
Քննարկվել է
03.10.2023 - 18.10.2023
-
Տեսակ
Օրենք
-
Ոլորտ
Աշխատանք և զբաղվածություն, Հանրային ծառայություն, Քաղաքացիական ծառայություն, Կառավարչական իրավահարաբերություն
-
Նախարարություն
Արդարադատության նախարարություն
Դիտումներ` 2122
Տպել