Հիշել նախագիծը

«Սպառազինության ռազմական տեխնիկայի ու ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաների ու շահագործման ժամկետների սահմանման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ Կառավարության որոշման նախագիծ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
<<Սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի ու ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաների
ու շահագործման ժամկետների սահմանման կարգը հաստատելու մասին>>
ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման


1. Իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը
Որոշման նախագծի ընդունումը պայմանավորված է «Պաշտպանության մասին» օրենքի 7-րդ հոդվածի 1-ին մասի 5-րդ կետի «զ» ենթակետի համաձայն սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի, ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաների ու շահագործման ժամկետների սահմանման (ձևավորման) համար անհրաժեշտ հիմքերը հստակեցնելու հանգամանքով: Որոշման նախագծի ընդունումը բխում է նաև ՀՀ վարչապետի 04.10.2022թ. N 1145-Ա որոշմամբ հաստատված ցանկի 4-րդ կետի կատարումն ապահովելու անհրաժեշտությունից:
2. Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները
«Պաշտպանության մասին» օրենքում (այսուհետ՝ օրենք) 2022 թվականի հուլիսի 7-ի ՀO-334-Ն oրենքով կատարված փոփոխությունների և լրացումների համաձայն պաշտպանության ոլորտում ՀՀ կառավարության լիազորությունների շարքում ներառվել է սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի ու ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաների ու շահագործման ժամկետների սահմանման կարգի հաստատումը, ինչպես նաև օրենքով նախատեսվել է, որ սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի և այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաներն ու ժամկետները ենթակա են սահմանման ՀՀ պաշտպանության նախարարի հրամանով: Այդ նպատակով, անհրաժեշտություն է առաջացել ՀՀ կառավարության որոշմամբ հստակեցնել սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի, ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների շրջանակը, կուտակման, շահագործման (ծախսի) նորմայի և շահագործման ժամկետի հասկացությունները, նորմաների ու շահագործման ժամկետի սահմանման (ձևավորման) հիմքերը:
3. Կարգավորման նպատակը և բնույթը
Որոշման նախագծի համաձայն հստակեցվում են սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի ու ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաների ու շահագործման ժամկետների սահմանման նպատակով սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի, ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների շրջանակը, կուտակման նորմայի, շահագործման (ծախսի) նորմայի և շահագործման ժամկետների հասկացությունները, կուտակման և շահագործման (ծախսի) նորմաների ու շահագործման ժամկետների սահմանման (ձևավորման) պայմանները:
4. Լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտությունը և պետական բյուջեի եկամուտներում ու ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունները
Որոշման նախագծի ընդունումը լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների և պետական բյուջեի եկամուտներում ու ծախսերում փոփոխությունների չի հանգեցնում:
5. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններ
Որոշման նախագիծը կապված չէ ռազմավարական փաստաթղթերի հետ:

  • Քննարկվել է

    18.01.2023 - 02.02.2023

  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Անվտանգություն

  • Նախարարություն

    Պաշտպանության նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 3196

Տպել

Առաջարկներ`

Արտակ Դավթյան

31.01.2023

Ներկայացվում է առաջարկություններ 2023 թվականի N - Ն ՍՊԱՌԱԶԻՆՈՒԹՅԱՆ, ՌԱԶՄԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՈՒ ՌԱԶՄԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱՅԼ ՆՅՈՒԹԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԿՈՒՏԱԿՄԱՆ ԵՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ (ԾԱԽՍԻ) ՆՈՐՄԱՆԵՐԻ ՈՒ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԻ ՍԱՀՄԱՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ Որոշում (Անհրաժեշտ է կառավարության որոշումով հստակեցնել առկա միջոցների կուտակման և շահագործման (ծախսերի) նորմաները և շահագործման ժամկետները, նաև ցանկալի է սահմանել նոր միջոցների ձեռք բերման դեպքում դրանց շահագործման (ծախսերի) նորմաների և շահագործման ժամկետների սահմանման ժամանակահատված (ինչքան ժամանակում, ով պետք է դա կազմակեպի և իրավական ձևակերպում ստանա))։ Սույն որոշումը ուժի մեջ մտնելուց հետո ՀՀ ՊՆ , ԱԱԾ, ՆԳՆ, Աին վեց ամսվա մեջ կազմակերպում են իրենց մոտ հաշվառված ՍՌՏ-ի ու ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների կուտակման և շահագործման(ծախսերի) նորմաների ու շահագործման ժամկետների սահմանումը։ Կարգ ընդհանուր դրույթներ Սույն կարգի իմաստով՝ Առաջին կետի ա) ենթակետում <<․․․ տեղափոխման միջոցներ,․․․>> ,լրացնել հետևյալը,<<տրանսպորտային միջոցներ(այդ թվում անձնակազմի տեղափոխման, ծառայողական օգտագործման և զորքերի կենսագործունեություն ապահովող) և ըստ տեքստի։ նաև ա) ենթակետում ավելացնել ուսումնական զենքեր, հրթիռներ և այլ միջոցներ։ Երկրորդ կետ․ վերաձևակերպել։ Կուտակման նորմա է համարվում ԶՈՒ խնդիրների ապահովման և գործունեության համար անհրաժեշտ ռազմական նշանակության միջոցների ընդհանուր կարիքը։ Կուտակման նորմայի մեջ կարող է ընդգրկվել պետական ռեզերվում կամ պետությունում առկա և հաշվառված այն միջոցները, որոնք նախատեսված են ԶՈւ-ի ապահովման համար։ Երրորդ կետ․ շահագործման (ծախսի) նորմա է համարվում ռազմական նշանակության միջոցների օգտագործման (ըստ նշանակության կիրառման ) ժամկետը (պիտանելիությունը)։ Մարտական խնդի(առաջադրանքը ) կատարելիս իրավունք է վերապահում ստորաբաժանման հրմանատարներին ( Պետերին ), որոնց ենթակաները իրավունք ունեն կիրառելու (օգտագործելու) հատկացված (առգրաված) ռազմական նշանակության միջոցներ ընդունեն որոշում ՝ պիտանելության ժամկետները հաշվի չառնելով, եթե ավագ պետի կողմից այն չի հստակեցվել։ Կետ N1 (համարակալման կարգը ճշտման կարիգ ունի) Ռազմական Նշանակության միջոցների (ՌՆՄ) կուտակման հիմք են հանդիսանում։ 1․ Կառավարության որոշում ա, ԶՈՒ-ի ինչ ժամկետի համար պետք է պլանավորեն իրենց գործունեությունը ծավալման և մարտական խնդիրների (առաջադրանքների ) կատարելու համար։ բ․Մարտական խնդի(առաջադրանքը ) կատարելուց հետո ինչքան հետո ինչքան պաշարներ պետք է մնան ԶՈՒ-ում։ 2․ԶՈՒ-ի կիրառման պլաններում նախատեսված (հաշվարկված) ՌՆՄ-ի քանակությունները ։ 3․ԶՈւ-ի ծավալման և այդ ընթացքում (մինչև բուն մարտական խնդրի կատարման անցնելը) նախատեսված գործունեություն (զորքերի ծավալման, ներդաշնակման, ուսումնական գործընթացի, ռազմավարական, օպերատիվ, մարտավարական և այլ ապահովումները կազմակերպելու համար) 4․ԶՈւ-իր զարգացման պլանը, ՍՌՏ-ի զարգացման պետական ծրագիրը 5․հաստիքապաշտոնային հաշվեցուցակը 6․ համապատասխան վարչությունների (ծառայությունների) կողմից որոշված ապահովման նորմատիվները։ 7․ ԶՈՒ-ի առօրյա գործունեության համար անհրածեշտ է ՌՆՄ-ի քանակը՝ երեք կամ հինգ տարվա կտրվածքով։ 8․ ՊՆ-ի (ԳՇՊ-ի) հրամանով որոշված լրացուցիչ պահանջարկը Կետ1,սպառազինության, ռազմական տեխնիկայի և ռազմական նշանակության այլ նյութատեխնիկական միջոցների շահագործման ժամկետների, ինչպես նաև դրանց երկարացման համար հիմք են ընդունվում համապատասխան ռազմական նշանակության միջոցների գործարանային և (կամ) տեխնիկական կանոնակարգերը (տեղեկագրերը), առկայության դեպքում՝ պետական ստանդարտները, ռազմական միջոցների շահագործման ձեռնարկները, գերատեսչության ղեկավարի ( նախարարի) գլխավոր շտաբի պետի , ինչպես նաև տվյալ միջոցի ոլորտային ստորաբաժանման ( վարչության, ծառայության ) գրավոր հրամանով սահմանված նորմատիվային ցուցանիծները ( որոնք կարող են տարբերվել գործարանային կամ տեխնիկական կանոնակարգերով ( տեղեկագրերով) սահմանվածներից)՝ հաշվի առնելով մեր ԶՈԻ-ում դրանց կիրառման, շահագործման առանձնահատկությունները։ ( Նման փոփոխությունները կարող են վերաբերվել ՌՆՄ-ի ինչպես ամբողջական , այնպես էլ որոշակի խմբաքանակին կամ որոշ տարածաշրջանին)։ ՍՌՏ և ՌՆՄ-ի ժամկետներն երկարացվում են նաև հանձնաժողովային կարգով՝ հաշվի առնելով նշված միջոցների իրական վիճակը և կիրառման ( օգտագործման) նպատակահարմարությունը։ Ռազմական դրությունը, պատերազմի ժամանակ շահագործման ժամկետները երկարացվում են, գերատեսչության ղեկավարի հրամանով։ ՌՆՄ-ի շահագործման ժամկետները ընդունվում են ԶՈՒ-ի համար որոշված ժամկետներով ( նաև ժամկետի երկարացումը) այլ գերատեսչությունների կողմից, եթե այլ ժամկետ չի սահմանված տվյալ գերատեսչության ղեկավարի կողվից։ Ցանկալի է կարգում առանձին կերպով սահմանվի ԶՈՒ-ում առկա խորհրդային ժամանակվա, առգրավված, նվիրատվություն ստացած միջոցների առումով հստակ պահանջ ձևակերպել ժամկետի և պատասխանատու մարմնի կողմից շահագործման ժամկետների սահմանման առումով։

Տեսնել ավելին