Shushanik Sahakyan
05.08.2018
Կխնդրեի վերապատրաստման գործընթաց իրականացնել,ներգրավելով Տավուշի մարզի դպրոցների բազմամասնագիտական թիմի փորձը, բայց ոչ Հույսի կամուրջ ՀԿ-ի փորձն ու վերապատրաստումները
Լրամշակման փուլում է
7 - Կողմ
1 - Դեմ
Նախագծի ընդունումը պայմանավորված է համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման ժամանակացույցի փոփոխությամբ։ 2016-2017 թվականների ընթացքում ՀՀ Սյունիքի, Լոռու և Տավուշի մարզերում արդեն իսկ ներդրվել է համընդհանուր ներառական կրթության համակարգը։ Նշված մարզերում գործող հատուկ դպրոցները վերակազմակերպվել են տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների, իսկ այդ հաստատություններում սովորող կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողները տեղափոխվել են մարզի հանրակրթական դպրոցներ։ Միաժամանակ նշված մարզերում ներդրվել է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար սահմանված ֆինանսավորման բարձրացված չափաքանակի սանդղակը՝ ըստ երեխայի կարիքի ծանրության աստիճանի։
Հաստատված ժամանակացույցով, համակարգի ներդրումը Երևան քաղաքում նախատեսվում էր 2018 թվականին (նախատեսվում էր առնվազն 4 տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների հիմնադրում` հատուկ դպրոցների վերակազմակերպման միջոցով): Սակայն, նկատի ունենալով այն հանգամանքը, որ Երևանը ամենամեծ համայնքն է, և հատուկ դպրոցները հիմնականում կենտրոնացված են Երևանում, համընդհանուր ներառական կրթության անցման ռազմավարությունը Երևան քաղաքի համար վերանայվեց՝ այն տեղափոխվեց 2019 թվական։ Դրանով էլ պայմանավորված, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար սահմանված ֆինանսավորման բարձրացված չափաքանակի սանդղակի ներդրման ժամկետը 2018 թվականից տեղափոխվեց 2019 թվական։
Քննարկվել է
03.08.2018 - 20.08.2018
Տեսակ
Որոշում
Ոլորտ
Կրթություն և գիտություն
Նախարարություն
Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Դիտումներ` 7597
Տպել05.08.2018
Կխնդրեի վերապատրաստման գործընթաց իրականացնել,ներգրավելով Տավուշի մարզի դպրոցների բազմամասնագիտական թիմի փորձը, բայց ոչ Հույսի կամուրջ ՀԿ-ի փորձն ու վերապատրաստումները