Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

««Նախադպրոցական կրթության մասին» օրենքում լրացում և փոփոխություններ, «Հանրակրթության մասին» օրենքում փոփոխություն, «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքների նախագիծ

ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի՝ «Նախադպրոցական կրթության մասին», «Հանրակրթության մասին» և «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքներում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին նախագծի մշակման նպատակը ՀՀ «Կրթության մասին» օրենքի 2025թ վականի փոփոխություններով նշված երեք ոլորտների ուսումնական հաստատությունների տնօրենների հավաստագրման համար սահմանվել է միասնական որակավորման պահանջ, որը ամրագրված է օրենքի 40.1-ին հոդվածում։   Սահմանվել է նաև նույն ոլորտի տնօրենների հավակնորդների համար հավաստագրման մեկ միասնական լիազորող նորմ, որի արդյունքում անհրաժեշտություն է առաջացել Նախադպրոցական կրթության մասին» և «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքներում համապատասխան լիազորող նորմը ուժը կորցրած ճանաչել: Մինչ օրենքի ընդունումը, նշված ենթաօրենսդրական իրավական ակտը հաստատված կլինի նախարարի հրամանով:

   ՀՀ կառավարության կողմից իրականացվող 500 նոր մանկապարտեզների ծրագիրը և մինչև 2030 թվականը նախադպրոցական տարիքի երեխաների ընդգրկվածության 95 տոկոս ապահովելու պարտավորությունը պահանջում է իրավական կարգավորման ճշգրտման մասնավորապես փոքրաթիվ բնակչություն ունեցող բնակավայրերում հանրակրթական դպրոցներին կից գործող նախակրթարանների զարգացման համատեքստում։

Նախագծով առաջարկվում է նախակրթարանի տարիքային շեմը նվազեցնել մինչև 4 տարեկան, որով բոլոր այն բնակավայրերում, որտեղ հաստատություն ընդգրկվելու համար մեծ թվով հերթագրվածներ կան, հնարավորությունը կընդլայնվի 4 տարեկանից սկսած: Իսկ բնակավայրում միակ հաստատությունը լինելու դեպքում՝ տարատարիք խմբերի ձևավորման հնարավորություն ընձեռել՝ հաշվի առնելով, որ այդ բնակավայրերում նախադպրոցական տարիքի երեխաների սակավ թվով պայմանավորված՝ մանկապարտեզների կառուցումը ծախսարդյունավետ չէ:

  • Duration

    04.11.2025 19.11.2025
  • Type

    Law

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

  • Status

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 648

Print

Suggestions

Նաիրուհի Մկրտչյան

11.11.2025

Առաջարկ 1. Նախադպրոցական կրթության որակի անկախ մոնիթորինգի համակարգ

Նպատակ

ապահովել մանկապարտեզների գործունեության թափանցիկությունն ու պատասխանատվությունը։

Առաջարկ

ստեղծել անկախ մոնիթորինգի մարմին կամ հանրային խորհուրդ, որը տարեկան կտրվածքով կներկայացնի հաշվետվություն նախադպրոցական հաստատությունների կրթական, սանիտարական և կազմակերպչական ցուցանիշների վերաբերյալ։

Արդյունք

բարձրանում է հանրային վստահությունը և կրթության որակը։

Նաիրուհի Մկրտչյան

11.11.2025

Առաջարկ 2. Ծնողների ներգրավման իրավական ամրագրում

Նպատակ

ապահովել ծնողների և կրթահամակարգի համագործակցությունը։

Առաջարկ յուրաքանչյուր հաստատությունում սահմանել «Ծնողական խորհրդի» պարտադիր առկայություն, որը կներկայացնի առաջարկություններ կրթական միջավայրի, սննդի և սոցիալ–հոգեբանական աջակցության վերաբերյալ։

Արդյունք

ծնողները դառնում են կրթական գործընթացի ակտիվ մասնակիցներ։

Նաիրուհի Մկրտչյան

11.11.2025

Առաջարկ 3. Նախադպրոցական աշխատողների շարունակական մասնագիտական զարգացում

Նպատակ

ապահովել մանկավարժների որակավորման շարունակական բարձրացում։

Առաջարկ

սահմանել, որ մանկավարժների հավաստագրումը կատարվի երկփուլ՝ տեսական և գործնական, ինչպես նաև յուրաքանչյուր երեք տարին մեկ անցնեն պետականորեն հաստատված վերապատրաստում։

Արդյունք մանկավարժների որակն ու պրոֆեսիոնալիզմը բարձրանում է ամբողջ համակարգում։

See more

Leave a suggestion

Suggestion 1

doc, docx, pdf, txt, xls, xlsx
Add next suggestion

You can leave a comment on the webpage only after signing and into account.

Your comment will be published within 2 working days after confirmation by the site administrator.

Suggested proposals can be found in Summary section.

Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: