Add to favourites

Under development

ՈՐԴԵԳՐԵԼ ՑԱՆԿԱՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԴՐԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ, ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍԱՀՄԱՆՈՂ ԻՐԱՎԱՍՈՒ ՄԱՐՄԻՆԸ, ԾՐԱԳՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԵՎ ԱՆՑԿԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծ

 ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքի փոփոխություններով պայմանավորված  անհրաժեշտություն է առաջացել սահմանել  որդեգրել ցանկացող  անձանց նախապատրաստական դասընթացների ծրագրի բովանդակությունը, դրան ներկայացվող պահանջները, ծրագրի բովանդակությունը սահմանող իրավասու մարմինը, կանոնակարգել որդեգրել ցանկացող անձանց նախապատրաստական դասընթացների կազմակերպման և անցկացման գործընթացի հետ կապված հարաբերությունները, որը հիմք կհանդիսանա որդեգրողների ընտանիքներում որդեգրված երեխաների իրավունքների պաշտպանության, նրանց լավագույն շահերի ապահովման  համար:

 

  • Discussed

    24.05.2018 - 11.06.2018

  • Type

    Decision

  • Area

    Social welfare

  • Ministry

    Ministry of Labor and Social Affairs

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 8323

Print

Suggestions

Ստելլա Չանդիրյան

11.06.2018

Նախագծով կարգավորված չէ այն հարցը, թե ինչ է տեղի ունենում այն պարագայում, երբ դասընթացների ընթացքում որդեգրել ցանկացող անձանց մոտ արտահայտվում է էապես այլ վարքագիծ, քան այն, ինչը բխում է երեխայի լավագույն շահի սկզբունքից, ուստի առաջարկում ենք, որ նման դեպքերում երեխաների իրավունքների եւ օրինական շահերի ապահովման նպատակով համապատասխան դասընթացին մասնակցող անձանց համանման վարքագծի պարագայում լիազոր մարմնին տրամադրվի համապատասխան տեղեկատվություն։

Ստելլա Չանդիրյան

11.06.2018

Նախագծով որեւէ կարգավորում նախատեսված չէ ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքի 128-րդ հոդվածով ամրագրված երեխայի որդեգրման գաղտնիքի պահպանման տեսանկյունից։ Չկան կարգավորումներ, որոնք նախատեսում են, որ համապատասխան կազմակերպություններն ու դասընթացներ իրականացնող անձինք պարտավոր են իրենց գործունեության ընթացքում հայտնի դարձած որդեգրման գաղտնիք պարունակող տեղեկատվությունը պահպանել, ուստի առաջարկում ենք համապատասխան կարգավորումներ նախատեսել։

See more