Add to favourites

«Հայաստանի Հանրապետության քրեական օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագիծ

Նախագծի ընդունմամբ կհստակեցվեն ՀՀ քրեական օրենսգրքի 164-րդ հոդվածի 3-րդ մասի և 3271 հոդվածի 1-ին մասի դիսպոզիցիաները՝ այդպիսով ապահովելով իրավական որոշակիությունը, պատասխանատվության ու պատժի անխուսափելիության սկզբունքի պատշաճ իրացումը, լրագրողի կողմից տեղեկություններ հավաքելու և տարածելու իրավունքի ապահովմանը, ինչպես նաև  զինվորական ծառայության կարգի դեմ ուղղված հանցագործությունների ոլորտում պետության քրեական քաղաքականության առավել արդյունավետ իրականացմանն ուղղված հասարակական հարաբերությունների արդյունավետ պաշտպանությունը:

  • Discussed

    15.01.2018 - 04.02.2018

  • Type

    Law

  • Area

    Justice

  • Ministry

    Ministry of Justice

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 8833

Print

Suggestions

Միհրան Մինասյան

21.01.2018

Ներկա դրությամբ գործող ՀՀ քրեական օրենսգրքով չկա որևէ դրույթ՝ որը կնվազեցնի բարձրահարկ վթարային շենքերի քանակի աճը ՀՀ-ում և պատիժ կսահմանի այն պատասխանատու անձանց նկատմամբ՝ որոնց պատճառով շենքերը դառնում են վթարային։ Բազմաբնակարան շենքի կառավարման մասին ՀՀ օրենքի համաձայն պարտադիր նորմերը չպահպանելը պետք է ստեղծի իրավական հետևանքներ համատիրության և համայնքի պատասխանատու պաշտոնատար անձանց նկատմամբ ։ Պարտադիր նորմերի շարքին է դասվում շենքի նկուղներում գտնվող ջրամատակարարման և ջրահեռացման խողովակների անսարքությունը վերացելու աշխատանքը։ Կան դեպքեր երբ անսարքության հետևանքով ամիսներ և տարիներ շարունակ շենքի նկուղներում մեծ քանակությամբ ջրեր և կեղտաջրեր են թափվում ։ Հետևաբար շենքի հիմքերը թուլացնելով շենքը դարձնում են վթարային։ ՈՒստի՝ անհրաժեշտ է ՀՀ քրեական օրեսգրքով պատիժ սահմանել բազմաբնակարան շենքի հիմքերի անվտագության հսկողությունը չկատարող և շենքը վթարային դարձնող պատասխանատու անձանց նկատմամբ ։ առաջարկության հեղինակ ՝ Միհրան Մինասյան հեռ՝ 091533890

Միհրան Մինասյան

18.01.2018

Ներկա դրությամբ ՀՀ քրեական օրենսգրքի 20-րդ գլխով ներկայացված են այն դեպքերը՝ որոնք թույլ են տալիս անձին ենթարկել քրեական պատասխանատվության երեխայի և ընտանիքի շահերի դեմ կատարած հանցանքի համար։ Ինչպես հայտնի է ընտանեկան լուրջ վեճերի ժամանակ հաճախ է պատահում , որ ծնողները կամ այլ անձինք դիմեն ոստիկանություն, որպեսզի լուծում գտնեն թե որ ծնողի մոտ է ապրելու իրենց անչափահաս երեխան մինչև դատարանի կողմից վճիռ կայացվելը։ Կարելի է մատնանշել 2016թ-ի հուլիսի 8-ի զոքանչի սպանության դեպքը կատարված իր-իսկ փեսայի կողմից, որը փորձում էր տեսակցել իր հարազատ անչափահաս երեխային։ Ինտենետային կայքում տես դեպքի մանրամասները։ Դեռևս հիշեցնեմ, որ մինչև զոքանչի մահվան պահը ոստիկանությունը չի կարողացել որևէ իրավական ճիշտ լուծում տալ հարցին, որպեսզի ծնողական իրավունքներից չզչկված հայրը կարողանա տեսակցել իր հարազատ երեխային։ Սույն օրինակի վերլուծությամբ տեսնում ենք, որ պետք է ոստիկանությանը տալ հնարավորություն քրեորեն պատժելու այն անձին՝ որը չի ենթարկվում կարգ ու կանոնին, իհարկե եթե քրեական օրեսգիրքը ունի համապատասխան կարգ ու կանոն։ Ուստի գտնում եմ, որ ՀՀ Քրեական օրենսգրքում պետք է ավելացնել նոր դրույթ՝ որի համաձայն քրեական գործ կհարուցվի այն անձանց նկատմամբ՝ որոնք կխոչընդոտեն ան-չափահաս երեխային տանել այն ծնողի հաշվառման հասցե որտեղ նա (այսինքն երեխան ) հաշվառված է։ Հիշեցնում եմ, որ Բնակչության Պետական Ռեգիստրի մասին ՀՀ օրենքի դրույթների համաձայն յուրաքանչյուր անչափահաս երեխա պարտադիր պետք է ունենա հաշվառման հասցե իր օրինական ներկայացուցչի հաշվառման հասցեում։ Եթե դատական ակտի բացակայության պատճառով չկա հնարավորություն որպեսզի երեխան հաշվառված լինի իր երկու ամուսնալուծված ծնողների տարբեր հասցեներում ՝ տարբեր ժամանակահատվածներով, ապա անհրաժեշտ է ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքով սահմանել դատարանի համար պարտադիր նորմ՝ որպեսզի ամուսնալուծության վճոով որոշված լինի անչափհաս երեխային տեսակցելու օրերը և ժամերը և այդ հիմքով երեխան հաշվառված կլինի իր երկու ծնողների տարբեր հասցեներում տարբեր ժամանակահատվածներով։ Առաջարկության հեղինակ ՝ Միհրան Մինասյան հեռ՝ 091533890

See more