Ofelya Mekhakyan
06.09.2023
Դեմ եմ
7 - Agree
336 - Disagree
ՆԱԽԱԳԻԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հոդված 1. Հայաստանի Հանրապետության 2016 թվականի հոկտեմբերի 4-ի հարկային օրենսգրքի (այսուհետ՝ Օրենսգիրք) 44-րդ հոդվածի 6-րդ մասի 1-ին կետում «հարկային պարտավորությունների առաջադրման ժամկետները» բառերից հետո լրացնել
«, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ հարկային պարտավորությունների ճշտման արդյունքում ավելանում է հարկային պարտավորությունը և (կամ) նվազում է հաշվանցվող (պակասեցվող) գումարը» բառերը։
Հոդված 2. Օրենսգրքի 53-րդ հոդվածի՝
1) 10-րդ մասում լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 5-րդ կետ․
«5) այն հաշվետու ժամանակաշրջանին, որը տվյալ հարկատեսակի մասով գտնվում է ստուգման ընթացքում կամ այն հաշվետու ժամանակաշրջանին, որի ստուգումը՝ տվյալ հարկատեսակի մասով, սկսվել է, սակայն հաշվարկի ներկայացման օրը ստուգման ընթացքը կասեցված է, բացառությամբ տրանսֆերային գնագոյացման հարկային հաշվարկների:»,
2) 10.1-ին մասում «10-րդ մասով» բառերը փոխարինել «10-րդ և 11-րդ մասերով» բառերով։
Հոդված 3. Օրենսգրքի 336-րդ հոդվածի 8-րդ մասն ուժը կորցրած ճանաչել:
Հոդված 4. Օրենսգրքի 339-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին նախադասությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Համալիր հարկային և տրանսֆերային գնագոյացման ստուգումների հանձնարարագիրը ստուգումն սկսելու օրը ներկայացվում է հարկ վճարողին՝ ծանոթացման:»։
Հոդված 5. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2024 թվականի հունվարի 1-ից:
Discussed
01.09.2023 - 16.09.2023
Type
Law
Area
State revenue, Financial, Economical
Ministry
State Revenue Committee
Views 6423
Print06.09.2023
Դեմ եմ
06.09.2023
Տարեկան պլանային ստուգումների ցանկի հրապարակումը առնվազն մեկ տարի առաջ տնտեսվարողին հնարավորություն է տալիս վերանաայելու հաշվապահական հաշվառման փաստաթղթերը, պլանավորելու ստուգման պահը, ինչպես նաև, գիտակցելով որ կա սպասվող ստուգում, պլանավորում են աշխատանքների կատարումը այնպես, որ ստուգման ժամանակ որևէ արտադրական պրոցես կամ անհրաժեշտ աշխատակից չբացակայի, չգնա արձակուրդ, նույնիսկ եթե գնացել է արձակուրդ, հասցնեն գտնել փոխարինող, իսկ սա նաև հակասում է այն ռազմավարությանը, որը ՊԵԿ-ը միշտ շետում է, դա ՊԵԿ-Հարկատու բարեխիղճ համագործակցումն է և տնտեսվարողին տուգանքի մատերիալ չսարքելը։ Այս կետը այս պահին մեր երկրի տնտեսական միջավայրին ապահովում վստահելի, կանխատեսելի, չխոչնդոտող, գործընկերային կարծիք՝ ներդրողների, մասնագետների, գործող բիզնեսների համար։ Դրա չհրապարակումը ստեղծելու է լարված բիզնես միջավայր, որը իր հերթին նաև ազդելու է ծախսերի վրա, քանի որ ոչ մի հաշվապահ ներկայիս վճարման պայմաններով չի համաձայնվի աշխատել լարված, դռնա նեռվայն հիվանդ, ինչա իրավունք չունի որևէ սխալ թույլ տալու։
06.09.2023
Բոլոր զարգացած տնտեսոթւյուն ունեցող երկրներում հաշվետվությունների ճշգրտումը ստուգող մարմնի կողմից հայտնաբերված սխալների մասով ընդունելի տարբերակ է և գրավիչ տնտեսական միջավայրի կարևոր բաղադրիչներից է։ Եթե փոխվի այս կետը, ապա մի շարք հետևանքներ կարող է ունենալ, ընդհուպ մինչև ծառայություններ մատուցող ընկերությունների դադարեցում ՀՀ-ում և տեղափոխում՝ օրինակ Մալթա, Այլօֆ Մեն և այլ տնտեսական ակտիվ տարածաշրջաններ։ Արդյունքում ՀՀ -ում վճարվող հարկերի զգալի կրճատում տեղի կուենա, դե իսկ տեղական ընկերություններն էլ կսննկանան պարզապես։ Իսկ քանի որ անսխալական աշխատանք չկա, ապա ճշգրտելու հնարավորությունը ստուգմամաբ հայտնաբերված խախտման կամ թերի հաշվարկի դեպքում ակտուլ պետք է լինի միշտ։ Նույն տրամաբանությամբ, եթե տնտեսվարողը սխալմամաբ, վրիպակով սխալ հաշվետվություն է ներկայացրել և պետք է տուգանվի, ապա նույն տնտեսվարողի վճարած հարկերի հաշվին պահվող պետական կառույցները սխալվելու դեպքում ինչպես կամ ով է տուգանվելու՞՞՞ Դիցուք, ասֆալտապատումից հետո, պարզվում է հին խողովակաշար կար տակը ու նորից պետք է ծախս արվի որ այդ խողովակը փոխարինվի ու նոր ասֆալտ պետք է արվի։ տուգանվել;ու է արդյոք այդ սխալը թույլ տված պետական ծառայողը անձնապես թե ոչ՞ Այս պարագայում և համեմատականում, նախագծի այդ կետի փոփոխությունը անհիմն է և հակասում է արդարաության ու տրամաբանաության բոլոր նորմերին։