Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԻԾ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ և ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ

 

  1. ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԸՆԹԱՑԻԿ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

Սույն որոշման նախագծի (այսուհետ՝ Նախագիծ) ընդունումը պայմանավորված է Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում (այսուհետ՝ Օրենսգիրք)  լրացում և փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությամբ:

Սույն Նախագծի ընդունմամբ կարգավորվում են  ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների պահպանում իրականացնող կազմակերպությունների (այսուհետ՝ Կազմակերպություններ)  կողմից Հայաստանի Հանրապետության կառավարության (այսուհետ՝ Կառավարություն)   սահմանած կարգով նախատեսված հաշվետվությունները սահմանված ժամկետներում և կարգով ներկայացնելուն պարտավորեցնելու ուղղությամբ իրականացվող քայլերը՝  Կազմակերպությանը վարչական պատասխանատվության ենթարկելու եղանակով։

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2020 թվականի հոկտեմբերի 9-ի N 1593-Ն որոշման Հավելված N 2-ի 10-րդ կետով սահմանվել է, որ՝ Կազմակերպությունները հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր ամսվա համար մինչև հաջորդ ամսվա 15-ը  լիազոր մարմին են ներկայացնում հաշվետվություն կուտակած ռազմավարական պաշարներ հանդիսացող ապրանքների մնացորդի և շարժի վերաբերյալ՝ համաձայն N 3 ձևի։

Այսօրվա դրությամբ Կառավարության վերը նշված որոշմամբ սահմանված ժամանակում և ձևաչափով հաշվետվություն ներկայացնելու պարտավորության կատարումը  թողնվել է Կազմակերպությունների հայեցողությանը։ Որոշման ընդունումից հետո անցած ժամանակահատվածում ոչ բոլոր Կազմակերպություններն են պատշաճ կերպով կատարել Կառավարության որոշմամբ սահմանված պարտավորությունը, ինչի արդյունքում նյութական պահուստի պահպանման և սպասարկման ոլորտի լիազոր մարմինը (այսուհետ՝ Լիազոր մարմին) զրկվել է  ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական ապրանքների մնացորդի և շարժի մասին համակարգված և հավաստի տեղեկություն ունենալու հնարավորությունից: Հարկ է նշել, որ հաշվետվություն ներկայացնելու պահանջն ինքնանպատակ չէ և միտված է կարևորագույն խնդիրների լուծմանը՝ կապված  զորահավաքային կարիքների, արտակարգ իրավիճակների կանխման կամ հետևանքների վերացման, ինչպես նաև պարենային, հումքային և վառելիքաէներգետիկ պաշարների ու առաջին անհրաժեշտության այլ ապրանքների մատակարարման ժամանակավոր խափանումների ժամանակ շուկայի վրա կարգավորող ազդեցություն ցուցաբերելու հետ:

Գործնականում այսօր ստեղծված է իրավիճակ, երբ Կազմակերպությունների դրսևորած անգործությունը մնում է անհետևանք, քանի որ չկա պետական հարկադրանքի որևէ միջոց, և Լիազոր մարմինը չունի որևէ լծակ՝ իրենց պարտավորության պատշաճ կատարումը  Կազմակերպություններին պարտադրելու հարցում։

Այս առումով, Օրենսգրքում կատարվող լրացումն այն լծակն է, որը կստիպի Կազմակերպություններին ժամանակին և պատշաճ կատարել իրենց պարտավորությունը:

Ելնելով վերոշարադրյալից՝ Նախագծով առաջարկվում է վարչական պատասխանատվություն նախատեսել Կառավարության   սահմանած կարգով նախատեսված հաշվետվությունները սահմանված ժամկետներում և կարգով չներկայացնող Կազմակերպությունների համար:

Նյութական պահուստի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված է, որ նյութական պահուստի օրենսդրության , այդ թվում պահանջների պահպանման նկատմամբ իրենց իրավասությունների շրջանակներում վերահսկողություն են իրականացնում համապատասխան ոլորտում վերահսկողություն իրականացնող տեսչական մարմինները: Տեսչական մարմինները համապատասխան ստուգումների հիման հարուցված վարչական վարույթների արդյունքում պարտավոր են կիրառել  վարչական պատասխանատվության միջոցներ: Համաձայն Օրենսգրքի՝ ռազմավարական պաշարների պահուստի կուտակումը սահմանված ժամկետներում չկատարելը կազմակերպության համար առաջացնում է նախազգուշացում, իսկ նախազգուշացումից հետո՝ 30 օրվա ընթացքում, առաջադրանքը չկատարելը կազմակերպության համար առաջացնում է տուգանք՝ չկուտակված ապրանքների արժեքի 10 տոկոսի չափով, իսկ 60 օրվա ընթացքում առաջադրանքը չկատարելը՝ չկուտակված ապրանքների արժեքի 100 տոկոսի չափով: Սակայն Օրենսգրքում ապրանքների արժեք եզրույթի հստակ սահմանման բացակայությունը որոշակի տարընկալումների տեղիք է տալիս: Օրենսգրքով սահմանված վարչական պատասխանատվության չափը հստակեցնելու վերաբերյալ համապատասխան օրենսդրական փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու առաջարկությամբ Արտակարգ իրավիճակների նախարարին է դիմել նաև Վարչապետի աշխատակազմի տեսչական մարմինների աշխատանքների համակարգման գրասենյակի ղեկավար Ա.Ասոյանը՝ 25.09.2021թ. N  //33104-2021 գրությամբ:

Հաշվի առնելով վառելիքի շուկայում գների հաճախակի և կտրուկ տատանումների հնարավորությունը, հարուցված վարչական վարույթը տրամաբանական ավարտին հասնելու համար Նախագծով առաջարկվել է որպես ապրանքի արժեք դիտարկել ազգային վիճակագրական համակարգի գլխավոր պետական մարմնի հրապարակած ստուգման ենթակա ապրանքների ներմուծման տարվա միջին արժեքը:

 

  1. ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԸ

Սույն Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կտա հստակեցնել Կազմակերպությունների կողմից նյութական պահուստի օրենսդրության սահմանված պահանջների և պարտավորությունների կատարման հանդեպ հսկողության գործընթացը։

 

 

  1. ՏՎՅԱԼ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի և այլ զորքերի կարիքների, բնակչության կենսաապահովման համար անհրաժեշտ սննդամթերքի և նյութերի պաշարների ապահովում։

 

  1. ՆԱԽԱԳԾԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱԾ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՆԵՐԸ

 

Նախագիծը մշակվել է Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության կողմից:

 

  1. ԿԱՊԸ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՀԵՏ

 

Միջոցառումը բխում է ՀՀ կառավարության 2019-2023թթ. գործունեության ծրագրից: Դրույթը ներառված է ծրագրի «2․2 Ներքին անվտանգություն» բաժնում.

«Պետական պահուստի արդյունավետ կառավարման նպատակով անհրաժեշտ է առավելագույնս իրականացնել նյութական արժեքների պետական պահուստի պահպանման, թարմացման, սպասարկման ու արդիականացման համար ֆինանսական միջոցների ուղղորդման միջոցառումները: Վերջինիս արդյունավետ իրագործման նպատակով անհրաժեշտ է ներդնել կառավարման ճկուն մեխանիզմներ և ապահովել դրանց պարբերական կատարելագործումը՝ արդի մարտահրավերներին համահունչ:»

Միջոցառումը բխում է նաև Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050 «02. Պաշտպանված Հայաստան» մեգանպատակից: Որպես թիրախային արդյունք ունենալու ենք «2.4 Բնածին, տեխնածին և մարդածին աղետներին դիմակայելու պատրաստվածության բարձրագույն մակարդակ»:

 

  1. ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵՈՒՄ ԿԱՄ ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԲՅՈՒՋԵՆԵՐՈՒՄ ԾԱԽՍԵՐԻ ԵՎ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԷԱԿԱՆ ԱՎԵԼԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ՆՎԱԶԵՑՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

Նախագծի ընդունման դեպքում պետական բյուջեում կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների բյուջեներում ծախսերի և եկամուտների էական ավելացում կամ նվազեցում չի առաջանում:

 

  1. ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ԱՅԼ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

Նախագծի ընդունման կապակցությամբ Հայաստանի Հանրապետության գործող իրավական ակտերում փոփոխություններ և (կամ) լրացումներ կատարելու, ինչպես նաև նոր իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտություն չի առաջանում:

 

  • Discussed

    13.10.2022 - 29.10.2022

  • Type

    Law

  • Area

    Emergency situations

  • Ministry

    Ministry of Emergency Situations

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 5365

Print

Suggestions

Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: