Արթուր Արզականյան
28.06.2022
Այս նախագծի 5-րդ կետը(զինվորական կոմիսարիատ տեղեկանք ներկայացնելու կարգն ու ժամկետը) գործնականում կիրառելի չէ ու պարզապես սահմանափակում է նախագծի իրականալիության հնարավորությունը։ Նախ եթե դիտարկենք կարգի տեսանկյունից, ապա խելամիտ հերթականության պահպանման մոտեցման պարագայում անձը պետք է սպասի մինչ սույն նախագիծը վերջնականապես հաստատվի՝ դառնա կառավարության որոշում, ինչը միանշանակ կլինի ոչ շուտ քան 15․07․2022թ․, ու դրանից հետո արդեն անցնի մյուս քայլերի կիրառմանը, որովհետև իրավական և տրամաբանական տեսանկյունից սույն նախագծի վերջնական հաստատումն է նշանակում, որ քաղաքացին իրավունք ունի օգտվելու ՀՀ օրենսդրությամբ ընձեռնվող արտոնությունից և բնականաբար կառավարության որոշմամբ պահանջվող մյուս գործողությունների համար քայլեր պետք է ձեռնարկել այդ որոշման կայացումից/հաստատումից հետո։ Քանզի նաև սույն նախագծի վերջնական հաստատումից հետո է դրանում նշված բոլոր դրույթները՝ այդ թվում նաև 5-րդ կետի պահանջը, ստանում ուժ և ենթակա պարտադիր կատարման։ Ու ինչ ենք ունենում այս դեպքում․ ենթադրվում է դրանից հետո՝ այսինքն լավագույն դեպքում ընդամենը մեկ շաբաթվա կամ հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում, քաղաքացին պետք է հասցնի արտասահմանյան բուհում անցնի բոլոր տեսակի ադմինիստրատիվ գրանցումները, վերջնականորեն հրամանագրվի տվյալ բուհում որպես ուսանող և այդ փաստը հաստատող տեղեկանքը ներկայացնի զինվորական կոմիսարիատ ? ։ Վստահեցնում եմ, որ եթե նույնիսկ խոսքը գնար հայկական բուհի մասին, ապա միևնույն է չէր հասցնի, էլ չենք խոսում արտասահմանյան բուհերի և բոլորին հայտնի նրանց ադմինիստրատիվ բյուրոկրատիայի մասին, այս շրջանում մեծաքանակ դիմորդների, հերթերի ու այլնի մասին։ Առավել ևս չենք խոսում այն մասին, որ որոշ բուհեր պահանջում են գրանցման ժամանակ գրանցվողի պարտադիր ներկայություն։ Խնդրի էությունը կարելի առավել դետալացնել, բայց արդեն իսկ վերոգրյալը հաշվի առնելով, կառաջարկեմ վերանայել նշված վերջնաժամկետը՝ 25․07․2022թ․-ը, որովհետև իրոք սա պրակտիկորեն որևէ կերպ չգործող ժամանակացույց է։