ara abrahamyan
07.08.2017
1. փորձագետ՝ լիազոր մարմնի կողմից որակավորված մասնագետ-կարծիք-արդյոք լիազոր մարմնի կողմից որակավորման շնորհումը չի առաջացնում շահերի բախում և ոչ հավասար պայմաններ հավատարմագրված ընկերությունների փորձագետների համար: Քանի որ մեր կողմից միջազգային լավագույն փորձի ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ որակավորման շնորհում տրվում է կամ հավատարմագրված կառույցների կողմից կամ լիազոր մարմնի կողմից, որը իր կազմում չունի փորձաքննություն իրականացնող կառույց: 2.Հոդված 4. Օրենքի 11-րդ հոդվածի 1-ին մասը լրացնել նոր նախադասությամբ հետևյալ բովանդակությամբ. «Առանձնապես վտանգավոր արտադրական օբյեկտների տեխնիկական անվտանգության փորձաքննությունն իրականացնում է Տեխնիկական անվտանգության ազգային կենտրոնը:».-կարծիք-Նախագիծը մշակողների կողմից բազմակի անգամ հիմնավորումներում նշված ՛՛ԶԱՐԳԱՑԱԾ՛՛ պետությունների լավագույն միջազգային փորձի ուսումնասիրությունը /մասնավորապես Եվրասիական տնտեսական միության անդամ երկրների/ ցույց տվեց, որ ոչ մի երկրում, ոչ մի արդյունաբերական ոլորտ ամբողջությամբ չի համարվում ԱՌԱՆՁՆԱՊԵՍ ՎՏԱՆԳԱՎՈՐ: Վտանգավորության կարգը սահմանվում է ելնելով մի շարք չափանիշներից, ինչը նախագծի մեջ հաշվի առած չէ, օրինակ. ՌԴ օրենսդրությամբ /Федеральный закон от 21.07.1997 N 116-ФЗ/ դասակարգվում են 4 հիմնական խմբերում՝ համապատասխան չափորոշիչներով: Տեխնիկական անվտանգության ազգային կենտրոնին մենաշնորհային լիազորություններ տալը մի շարք հարցեր է առաջացնում՝ - ԱՎՕ շահագործող ընկերության ընտրության սահմանափակում առավել որակյալ կամ մատչելի ծառայության ընտրության, քանի ՛՛ԶԱՐԳԱՑԱԾ՛՛ պետությունների լավագույն միջազգային փորձը ցույց է տվել, որ առողջ մրցակցությունից է ձևավորվում որակյալ և պատշաճ արդյունք, - Տեխնիկական անվտանգության ապահովման պետական կարգավորման մասին օրենքին համապատասխան հավատարմագրված ընկերությունների նկատմամբ անհավասար մրցակցության ստեղծում - Տեխնիկական անվտանգության ազգային կենտրոն ՊՈԱԿ-Ի մասնագիտական իրազեկվածության նկատմամբ անվստահություն, քանի որ Հավատարմագրված ընկերությունները գործունեություն են ծավալում միջազգային ստանդարտի պահանջներին համապատասխան՝ հստակ սահմանված գործընթացներով, ինչն էլ վերջին տարիներին որոշ հավատարմագրված ընկերությունների դարձրել է առավել պահանջված որակ/գին տեսանկյունից: Տպավորություն է ստեղծվում, որ օրենքի փոփոխությունը մրցակցությանը չդիմալու ելք է, որը բարձրաձայնվում է որպես մարդու և շրջակա միջավայրի պաշտպանություն, պետ. բյուջե 15 մլն. դրամ ավել վճարելու զվարճալի անհիմն խոստումներ և այլն: 3. հոդված 11-կարծիք-Հավատարմագրված անձանց գործունեությունը՝ ներառյալ բոլոր փորձագետների, ի գիտություն նախագիծը մշակողների հավատարմագրման օրվանից ապահովագրված է: ի պատասխան հիմնավորման՝ 1. Սույն նախագծում փոխանակ իրականացնելու դասակարգում, գրեթե բոլոր արտադրական վտանգավոր օբյեկտները համարվել են առանձնապես վտանգավոր՝ խնայելով ՛՛ավելորդ՛՛ մասնագիտական ջանքեր դասակարգելու: Կարելի էր պարզապես թարգմանել և կիրառել ՛՛ԶԱՐԳԱՑԱԾ՛՛ պետությունների մոտ վաղուց կիրառվող և արդարացված դասակարգման մեխանիզմը: Չնայած թարգմանությունը ևս կարող է բերել խիստ վտանգավոր հետևանքների, օրինակ՝ երբ թարգմանելիս անհասկանալի կերպով անհետանում են որոշ առանցքային արտահայտություններ/նախադասություններ, որոնք կարող են բերել անդառնալի հետևանքների՝ ՀՀ Կառ. որոշում N 291-Ն, 2008թ, կետ. 69. Եթե էլեկտրական հոսանքը միացնելուց պայթյուն տեղի չի ունեցել, ապա պայթեցնողը պարտավոր է էլեկտրապայթեցման ցանցն անջատել հոսանքի աղբյուրից, կողպել պայթեցման սարքը և միայն դրանից հետո պարզել չպայթելու պատճառը: Այդպիսի դեպքերում պայթեցնողը կարող է դուրս գալ թաքստոցից 10 րոպեից ոչ շուտ` անկախ կիրառվող էլեկտրադետոնատորների տեսակներից: թարգմանության սկզբնաղբյուրը՝ ЕДИНЫЕ ПРАВИЛА БЕЗОПАСНОСТИ ПРИ ВЗРЫВНЫХ РАБОТАХ, ПБ 13-407-01, II.СПОСОБЫ ВЗРЫВАНИЯ 16. Если при подаченапряжения взрыва не произошло, взрывник обязан отсоединить от прибора(источника тока) электровзрывную сеть, замкнуть накоротко ее концы, взять ссобой ключ от прибора (ящика, в котором находится взрывное устройство) и толькопосле этого выяснить причину отказа. ФЕДЕРАЛЬНАЯ СЛУЖБА ПО ЭКОЛОГИЧЕСКОМУ, ТЕХНОЛОГИЧЕСКОМУ И АТОМНОМУ НАДЗОРУ, ПРИКАЗ, от 16 декабря 2013 г. N 605 127. Если при подаче напряжения взрыва не произошло, взрывник обязан отсоединить от прибора (источника тока) электровзрывную сеть, замкнуть накоротко ее концы, взять с собой ключ от прибора (ящика, в котором находится взрывное устройство) и только после этого выяснить причину отказа. Անհասկանալի է նաև օրինակ վերելակների առանձնապես վտագավոր օբյեկտների ցանկում չներառելը, այն դեպքում, երբ բերված վիճակագրությամբ վերջին տարիներին գրանցված դեպքերի զգալի մասը բաժին է ընկնում այդ ոլորտին: 2. Համաձայն վիճակագրության, վերջին տարիների դեպքերի 85%-ից ավելին տեղի է ունեցել այն օբյեկտներում, որոնք փորձաքննվել են Տեխնիկական Անվտանգության Ազգային Կենտրոն ՊՈԱԿ-ի փորձագետների կողմից: Այստեղից տրամաբանական հարց? ինչու վստահել?... հիմնավորումը մեղմ ասած շաատ թերի է … 3.Տեխնիկական անվտանգության ազգային կենտրոնում ներկայումս գործում է մեկ հավատարմագրված լաբորատորիա, որը իրականացնում է բացառապես 441820 двери и их рамы и пороги նշված ապրանքի փորձարկում, այն էլ բացառապես հրդեհանվտանգության ցուցանիշների, այն դեպքում, երբ ՀՀ-ում գործում են տասնյակ այլ մասնավոր լաբորատորիաներ՝ որոնք ունեն իրավասություն և կարող են իրականացնել փորձարկումներ և տալ հավատրամագրված նմուշի եզրակացություն: 4.Բոլոր ՛՛Զարգացած՛՛ երկրներում անվտանգության ոլորտում վերահսկողություն իրականացվում է տեսչական մակարդակով՝ անվճար հիմունքներով, փորձաքննություն իրականացվում է համաձայն տվյալ երկրի օրենսդրության հավատարմագրված/լիցենզավորված անկախ կառույցների կողմից, որոնք երբեք մաս չեն կազմում պետական լիազոր մարմնի, որը ադյունավետ մեխանիզմ է կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցման, անաչառության պահպանման և պետական քաղաքականություն իրագործելու: 5.մոտավոր հաշվարկելով ոլորտում գործող հավատարմագրված կառույցների հիմնական աշխատողների եկամտային հարկերը՝ նվազագույն աշխատավարձի տեսքով՝ տարեկան բյուջե է մտնում ամենաքիչը. դրամ՝ չհաշված պարզեցված հարկ 5%, որը գումարային միանշանակ գերազանցում է 15 մլն դրամը, իսկ եթե հաշվիի առնվի այն փաստը, որ մրցակցության արդյունքնում նվազել է փորձաքննությունների արժեքը գրեթե 40 %-ով, ապա կստանաք, որ շահագործողների մոտ տարեկան վճարվող շահութահարկերը համապատասխան չափով աճել են, թողարկվող արտադրանքները դարձել են առավել մրցունակ՝ ինքնարժեքի նվազման հաշվին: Այպես որ, բերված հիմնավորումը փաստասի ի վնաս է ներկայացված նախագծի: