Add to favourites
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄ ԴԵՂԱՏՈՄՍԵՐԻ ՁԵՎԵՐԸ, ԴԵՂԱՏՈՄՍԵՐ ԳՐԵԼՈՒ, ԴԵՂԵՐ ԲԱՑ ԹՈՂՆԵԼՈՒ (ՆԵՐԱՌՅԱԼ` ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ) ԿԱՐԳԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ԴԵՂԵՐԻ ԵՎ ԴԵՂԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ՀԱՇՎԱՌՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 14-Ի N 759 ՈՒ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2017 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 1402-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
-
10 - Agree
-
5 - Disagree
The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days
project.digest.no | Suggesion author, date of receipt | Suggestion content | Conclusion | Changes made |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1 | Ռազմիկ Զաքարյան 28.03.2019 00:25:42 | Կարծում եմ նախագծի իրականացումը ներկա փուլում իրատեսական չէ և կբերի ահռելի ստվերային ռիսկերի: 1) մարզային բոլոր ԱԱՊ և հիվանդանոցային օղակները չունեն էլ. դեղատոմսեր դուրս գրելու պատրաստ բժշկական անձնակազմ, հաշվի առնելով մարզային օղակներում բժիշկների սղությունը կարծում եմ այս դեպքում նախարարությունը պետք է հաշվի նստի բժիշկների հնարավորության հետ 2) ԱԱՊ բժիշկները միշտ դժգոհում են փաստաթղթային ծանրաբեռնվածությունից ուստի դրանց ավելացումը ավելի լուրջ դժգոհության ալիք կբարձրացնի 3 ) մարզային բոլոր դեղատները չէ որ պատրաստ են աշխատել էլեկտրոնային դեղատոմսով և դրանց քանակը միանշանակ քիչ չէ Իհարկե վերջնական նպատակը խիստ ողջունելով՝ չհիմնավորված համակարգային ազդեցության դեղերի օգտագործում, դեղատնային աշխատակիցների կամայական նշանակումների բացառումը: Կարծում եմ առայժմ վաղ է այս համակարգի ներդրումը: | ||
2 | Suren Babayan 28.03.2019 23:19:51 | Կցանկանաի կարգը հաստատելուց հետո սահմանվեր շատ խիստ վերահսկողություն , նախ նվազեցնելու համար կեղծ կամ ՀՀ տարածքում չգրանցված դեղերի ապօրինի շրջանառությունը , քանի որ նման ճանապարհով ՀՀ տարածք բերված դեղերը որևէ տեղ հաշվառված չեն , և առանց դեղատոմսի բաց թողնելը որևիցե բարդություն չի ներկայացնում , և երկրորդ' վերահսկողությունը կստեղծի արդար և հավասար մրցակցային հարթակ բոլոր դեղատների համար , որը ցավոք, այսօր բացակայում է : ՈՒ կցանկանաի առաջարկել սահմանել շատ բարձր տուգանքներ , ինչու չե նաև քրեական պատասխանատվություն , քանի որ գտնում եմ որ դեղերի պատշաճ պահեստավորումը և բաց թողումը ազգային անվտանգության հարց է , իսկ օրինախախտներին ցածր տուգանքով չես վախեցնի : Շնորհակալություն : | ||
3 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 1. Առաջարկվում է «Դեղատոմսերի ձևերը, դեղատոմսեր գրելու, դեղեր բաց թողնելու (ներառյալ` էլեկտրոնային եղանակով) կարգը, ինչպես նաև դեղերի և դեղանյութերի հաշվառման կարգը սահմանելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի օգոստոսի 14-ի N 759 ու Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի նոյեմբերի 9-ի N 1402-Ն որոշումները ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման (այսուհետ՝ Որոշում) նախագծի նախաբանից հանել «Դեղերի մասին» ՀՀ օրենքի 25-րդ հոդվածի 10-րդ մասին կատարված հղումը, քանի որ նշված իրավահարաբերությունները դուրս են Որոշման նախագծի կարգավորման առարկայի շրջանակից և նույն հոդվածի համաձայն՝ դեղի առևտրային անվանումով դեղատոմսի բացթողնման հիմնավորմանը ներկայացվող պահանջները սահմանում է Լիազոր մարմինը: | ||
4 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 2. Անհրաժեշտ է Որոշման նախագծի 1-ին կետի 1-ին ենթակետը համապատասխանեցնել Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի վերնագրին: | ||
5 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 3. Անհրաժեշտ է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 2-րդ կետը խմբագրել համապատասխանեցնելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 13-րդ հոդվածի 8-րդ և 17-րդ հոդվածի 2-րդ և 8-րդ մասերին: | ||
6 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 4. Անհրաժեշտ է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 4-րդ կետը խմբագրել, հաշվի առնելով, որ ՀՀ առողջապահության նախարարը գործող օրենսդրությամբ նշված ուղեցույցը հաստատելու լիազորություն չունի: | ||
7 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 5. Անհրաժեշտ է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 5-րդ կետում հստակեցնել «էլեկտրոնային առողջապահության համակարգ» հասկացությունը, հաշվի առնելով, որ «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» ՀՀ օրենքով կամ այլ նորմատիվ իրավական ակտով նման հասկացություն սահմանված չէ: Միաժամանակ գտնում ենք, որ նշված կետը դուրս է Որոշման նախագծի կարգավորման առարկայի շրջանակից, ուստի առաջարկվում է չներառել սույն կարգում: | ||
8 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 6. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 8-րդ կետի 1-ին ենթակետից հանել «իրավաբանական անձի կամ անհատ ձեռնարկատիրոջ» բառերը, հաշվի առնելով «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» ՀՀ օրենքի 1-ին հոդվածի 2-րդ մասը: | ||
9 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 7. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 8-րդ կետից հանել դեղատոմսում լիցենզիայի համարը, գտնվելու վայրը, հեռախոսահամարը և պացիենտի բնակության վայրը նշելու պարտադիր պահանջը՝ բուժաշխատողներին անհարկի չծանրաբեռնելու համար: Միաժամանակ հնարավոր են դեպքեր, երբ բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնողն ունենա բժշկական օգնության և սպասարկման մի քանի տեսակների համար տրված լիցենզիաներ: | ||
10 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 8. Անհրաժեշտ է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 8-րդ կետի 6-րդ ենթակետից հանել «դեղի անվանումը» բառերը կամ խմբագրել՝ նշելով «դեղի համընդհանուր անվանում» բառերը, հաշվի առնելով «Դեղերի մասին» ՀՀ օրենքի 25-րդ հոդվածի 10-րդ մասի կարգավորումը: | ||
11 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 9. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 17-րդ կետը խմբագրել՝ հանելով փակագծերում մեջբերված օրինակները: | ||
12 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 10. Առաջարկվում է խմբագրել Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 18-րդ կետը, քանի որ անհասկանալի է հիվանդանոցային պայմաններում կիրառվող դեղերի համար դեղատոմս գրելու անհրաժեշտությունն առհասարակ, այն դեպքում, երբ վերջիններս կիրառվում են բացառապես հիվանդանոցային պայմաններում: | ||
13 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 11. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 22-րդ կետից հանել «համապատասխան իրավասություն ունեցող բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող» բառերը, քանի որ անհասկանալի է, թե որ բժիշներն են համարվում «համապատասխան իրավասություն ունեցող» և որ դեպքերում նրանք այդ իրավասությունը չունեն, միաժամանակ «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» ՀՀ օրենքի իմաստով բուժաշխատողները չեն համարվում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնողներ: | ||
14 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 12. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 24-րդ կետը խմբագրել, նշված դեպքում բացառել մի քանի օրինակից դեղատոմսեր դուրս գրելու հնարավորությունը, քանի որ տվյալ դեպքում անհնարին է դառնում ՀՀ առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմնի կողմից վերահսկողության իրականացումը: | ||
15 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 13. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 30-րդ կետում «տնօրենի տեղակալի» բառերից հետո ավելացնել «կամ տնօրենին փոխարինող անձի կողմից» բառերով: | ||
16 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 14. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 31-րդ կետում «ղեկավարի ստորագրությամբ» բառերը փոխարինել բժշկական հաստատության տնօրենի ստորագրությամբ» բառերով: | ||
17 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 15. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 35-րդ կետը խմբագրել, քանի որ նշված կարգավորումը ռիսկեր է պարունակում: | ||
18 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 16. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 36-րդ կետը շարադրել առանձին հավելվածի տեսքով: | ||
19 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 17. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 77-րդ կետում վերանայել դեղատոմսերի պահպանման համար սահմանված ժամկետները, հաշվի առնելով դրանց պահպանման պրակտիկ հնարավորությունը և նպատակահարմարությունը տնտեսավարող սուբյեկտների համար: | ||
20 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 18. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 50-րդ կետում հստակեցնել «մշտական գործող գույքային հանձնաժողով» հասկացությունը, դրա ստեղծման և գործունեության կարգը՝ հաշվի առնելով, որ այլ իրավական ակտերով նման հանձնաժողովի վերաբերյալ որևէ կարգավորում նախատեսված չէ: Միաժամանակ անհրաժեշտ է խմբագրել նշված կետը՝ հաշվի առնելով, որ գողությունը ՀՀ քրեական օրենսգրքով նախատեսված հանցագործություն է, որի կասկածի դեպքում անհրաժեշտ է դիմել իրավապահ մարմիններ: | ||
21 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 19. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 59-րդ կետը խմբագրել՝ հաշվի առնելով, որ նման կարգավորումը դեղատոմսերի կեղծման մեծ ռիսկեր է պարունակում և անհնարին է դարձնում հետագայում դրանց նկատմամբ վերահսկողությունը: | ||
22 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 20. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 60-րդ կետը խմբագրել՝ հաշվի առնելով, որ նպատակահարմար չէ դեղատան աշխատակցին վերապահել լիազորություն անվավեր ճանաչելու բուժաշխատողի կողմից ստորագրված դեղատոմսը, ինչպես նաև յուրաքանչյուր դեպքում բժշկին կամ անասնաբույժին տեղյակ պահելու վերջինիս պարտականության սահմանումը: | ||
23 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 21. Առաջարկվում է Որոշման նախագծի N 1 հավելվածի 72-րդ կետը հանել՝ հաշվի առնելով, որ ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի համաձայն՝ քաղաքացու գործունակությունը լրիվ ծավալով ծագում է չափահաս (18 տարեկան) դառնալու պահից, իսկ մինչև այդ անչափահասը քաղաքացիաիրավական հարաբերություններին մասնակցում է իր օրինական ներկայացուցիչների միջոցով: Միևնույն ժամանակ «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ 18 տարին չլրացած կամ օրենքով սահմանված կարգով անգործունակ ճանաչված պացիենտների առողջական վիճակի մասին տեղեկությունները տրվում են նրանց օրինական ներկայացուցիչներին: Վերոգրյալից հետևում է, որ բժշկական օգնություն և սպասարկում ստանալիս, այդ թվում՝ դեղատոմսեր բաց թողնելիս, անչափահասի անունից հանդես են գալիս նրա օրինական ներկայացուցիչները: | ||
24 | Հայաստանի Հանրապետության առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին 09.04.2019 19:11:31 | 22. Հաշվի առնելով, որ «Հայաստանի Հանրապետությունում դեղերի առաքմանը ներկայացվող տեխնիկական և մասնագիտական պահանջները սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշմամբ թույլատրվում է դեղատոմսով բացթողնվող դեղերի առաքումը, ուստի անհրաժեշտ է համապատասխան ընթացակարգ նախատեսել նաև նշված դեպքի համար: |