Մարյամ Միքայելյան
18.02.2025
Հիանալի հնարավորություն է մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետների համար, առաջարկում եմ ուղեցույցը հրապարակել ավելի շուտ, քան նշվում է (20 օր առաջ) ,որպեսզի ծառայի իր նպատակին։
17 - За
0 - Против
Հանրակրթության մասին օրենքի 4-րդ հոդվածի 2-րդ կետի 2.1 ենթակետի համաձայն՝ Հայաստանի Հանրապետությունը համընդհանուր ներառական կրթությունը հռչակում է որպես յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի ապահովման երաշխիք։ Ներառական կրթության քաղաքականությունը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր երեխայի կրթության մատչելիության, հավասար մասնակցության հնարավորության և որակի ապահովմանը։ Երեխաների նեղ մասնագիտական աջակցությունը ցուցաբերվելու է ՏՄԱԿ-ում, որը սովորողներին մասնագիտացված աջակություն տրամադրող կենտրոն է: Քանի որ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժների համար սահմանված է կամավոր ատեստավորման գործընթաց, տրամաբանական է, որ համանման գործընթաց պետք է սահմանել նաև նեղ մասնագիտական աջակցություն ցուցաբերող մասնագետների համար՝ բարձրացնելով մասնագիտության գրավչությունը, ստեղծելով մասնագիտական զարգացման և աշխատանքի նախընտրելիության համար նպաստավոր պայմաններ: Այս ամենը հնարավորություն կտա տրամադրելու որակյալ նեղ մասնագիտական ծառայություններ ԿԱՊԿՈՒ երեխաներին:
ՀՀ կառավարության 2021 օգոստոսի 18-ի թիվ 1363-Ա որոշմամբ հաստատված ռազմավարական նպատակի համաձայն՝ անհրաժեշտություն է առաջացել ՏՄԱԿ-ների մասնագետների աշխատավարձի բարձրացման արդյունավետ հիմք ստեղծել՝ հասնելու սահմանած թիրախին, համաձայն որի՝ «Կրթությունը մարդու հիմնարար իրավունք է, և պետության պարտավորությունն է՝ ապահովել համընդհանուր հավասարապես հասանելի, ներառական և որակյալ կրթություն, ընդ որում՝ հանրակրթության ոլորտում պետության պարտավորությունն է՝ ապահովել նաև դրա անվճար լինելը: Հանրակրթության ոլորտը կարևոր դերակատարում ունի ինչպես անհատի կայացման և ինքնադրսևորման, այնպես էլ հասարակության վերարտադրության և զարգացման հարցում: Դրանով է պայմանավորված, որ կրթության զարգացումն ընդհանրապես և հանրակրթությունը՝ մասնավորապես, կառավարության ծրագրի գերակայությունների շարքում է:
Կրթության բոլոր մակարդակների համար առանցքային են լինելու ներառական կրթական միջավայրի ստեղծումը, կրթության բովանդակության և կրթական ծրագրերի արդիականացումը, անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների արդիականացումն ու վերազինումը, ժամանակակից տեղեկատվականտեխնոլոգիաների լայն կիրառումը ուսուցման և կառավարման համակարգերում, «կրթություն-գիտություն-աշխատաշուկա» կապի ամրապնդումը: Խրախուսվելու է նաև կրթությունն ամբողջ կյանքի ընթացքում:»:
Հաշվի առնելով, որ կամավոր ատեստավորումը մասնագետի առարկայական իմացության աստիճանն է արձանագրում, հետևաբար, կենտրոնի փոփոխության դեպքում հավելավճարի տրամադրումը պահպանվում է։
Կարևոր նախաձեռնություն է կամավոր ատեստավորման գործընթացում մասնագետի ցուցաբերած համապատասխան արդյունքի հիմքով վերջինիս հինգ տարի ժամկետով հավելավճարի սահմանումը:
Обсуждалось
04.02.2025 - 19.02.2025
Тип
Приказ решение
Область
Образование и наука
Министерство
Министерство образования, науки, культуры и спорта
Просмотры 1446
Принт18.02.2025
Հիանալի հնարավորություն է մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետների համար, առաջարկում եմ ուղեցույցը հրապարակել ավելի շուտ, քան նշվում է (20 օր առաջ) ,որպեսզի ծառայի իր նպատակին։
17.02.2025
Նախագիծը շատ կարևոր է մի քանի տեսանկյուններից։Նախ և առաջ ,եթե սահմանված է կամավոր ատեստավորման միջոցով աշխատավարձի բարձրացման հասնել ,ապա այդ հնարավորությունը պետք է տրվի բոլորին։Ուստի առաջարկում եմ այդ հնարավորությունը ընձեռել նաև հանրակրթական դպրոցներում աշխատող մասնագետներին՝ հոգեբան,ուսուցչի օգնական ։Մյուս կողմից էլ ,թերևս,շատ կարևոր է կամավոր ատեստավորման առաջադրանքները կազմել ոչ միայն տվյալ մասնագետների տեսական գիտելիքները ստուգելով,այլև փորձել գործնական առաջադրանքների միջոցով ստուգել մասնագետի ճիշտ մոտեցումները ԿԱՊԿ ունեցող աշակերտի հետ աշխատելիս ,ինչու չէ նաև հետևողական լինել՝ շոշափելի արդյունքների հասնելու համար։ Համակողմանի և գրագետ լուծումների դեպքում կկարողանանք հասնել դրական արդյունքների՝ ապահովելով տարբերակված ոսուցում։
17.02.2025
Շնորհակալություն նախագծի հեղինակին,շատ գովելի է,որով յուրաքանչյուր մասնագետ իր վրա աշխատելով ավելի է կատարելագործվում և հմտանում։Գովելի է նաև այն,որ ընդգրկում է ոչ միայն բոլոր առարկաները ,այլ նաև մանկավարժահոգեբանական մասնագետներին,որը կնպաստի նրանց կարողությունների և հմտությունների զարգացմանը,ինչպես նաև նրանց աշխատավարձերի բարձրացմանը և մասնագիտությունների նկատմամբ մոտիվացիային։ Սահակյան Լյուդմիլա