«Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2022 թվականի սեպտեմբերի 7-ի N 34-Ն հրամանում փոփոխություններ կատարելու մասին» Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագիծ
-
1 - За
-
0 - Против
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 34-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածների 1-ին մասերով՝
Հ Ր Ա Մ Ա Յ ՈՒ Մ ԵՄ
- Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2022 թվականի սեպտեմբերի 7-ի «0-6 տարեկան երեխաների կրթության և զարգացման կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման կարգը սահմանելու մասին» 34-Ն հրամանի հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:
- Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՆԱԽԱՐԱՐ՝ Ժ. ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆ
«Հավելված
Կրթության, գիտության, մշակույթի և
սպորտի նախարարի 2023 թվականի
-ի N -Ն հրամանի
«Հավելված
Կրթության, գիտության, մշակույթի և
սպորտի նախարարի 2022 թվականի
սեպտեմբերի 7-ի N 34-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
0-6 ՏԱՐԵԿԱՆ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՄԱՆ
- Ընդհանուր դրույթներ
- Սույն կարգով կարգավորվում են 0-6 տարեկան երեխայի (այսուհետ՝ սան) և կրթական գործընթացի մյուս մասնակիցներին կրթության և զարգացման կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների (այսուհետ՝ աջակցության ծառայություններ) տրամադրման հետ կապված իրավահարաբերություններն ըստ մակարդակների.
- նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մակարդակ, որը տրամադրվում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատության կողմից (այսուհետ` հաստատություն),
- տարածքային մակարդակ, որը տրամադրվում է տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի կողմից (այսուհետև` տարածքային կենտրոն).
- հանրապետական մակարդակ, որը տրամադրվում է հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի կողմից (այսուհետև` հանրապետական կենտրոն):
- Աջակցության ծառայությունները կրթական գործընթացի մասնակիցներին տրամադրվում են չորս հիմնական ուղղություններով՝
- հարմարեցված և մատչելի միջավայրի ստեղծում.
- խելամիտ հարմարեցումների տրամադրում.
- կրթության մատչելիության, ներառականության, որակի ու արդյունավետության բարձրացում.
- սանի անհատական ուսուցման և զարգացման պլանով (այսուհետև՝ ԱՈՒԶՊ) սահմանված աջակցության ծառայությունների տրամադրում (Ձև 1):
- Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում
- Սանի՝ նախադպրոցական կրթական (հիմնական) ծրագրերը յուրացնելու համար անհրաժեշտ կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանները, ներառյալ՝ խելամիտ հարմարեցումները սահմանելու նպատակով իրականացվում է սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում՝ Տարածքային կենտրոնի կողմից։
- Սանի՝ կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը բաղկացած է երեք փուլից՝
- 1-ին փուլ՝ սանի կրթական ծրագրերին մասնակցության դիտարկում,
- 2-րդ փուլ՝ սանի զարգացման հնարավորությունների բացահայտում և գնահատում,
- 3-րդ փուլ՝ կրթության և զարգացման առանձնահատուկ անհրաժեշտ պայմանների սահմանում:
- Սանի՝ կրթական ծրագրերին մասնակցության դիտարկումն ու զարգացման հնարավորությունների բացահայտումը իրականացվում են սանի հաստատությունում՝ ուսումնառության ընթացքում։
- Գնահատման 1-ին և 2-րդ փուլերի ընթացքում ուսումնասիրվում է նաև սանի ուսումնառության արդյունքների գնահատման վերաբերյալ տեղեկատվությունը։
- Գնահատման 3-րդ փուլն իրականացվում է առաջին և երկրորդ փուլերի ընթացքում հավաքագրված տեղեկատվության հիման վրա։
- Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման երեք փուլերի ավարտից հետո սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի վերաբերյալ տարածքային կենտրոնը կազմում է արձանագրություն և տալիս եզրակացություն։
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի հերթական գնահատումն իրականացվում է ավագ խումբ անցման նախորդող ուսումնական տարվա ավարտին կամ տվյալ ուսումնական տարվա սկզբին, եթե մինչ այդ սանի համար կրթության և զարգացման առանձնահատուկ նոր պայմանների սահմանման անհրաժեշտություն չի առաջացել:
- Այն դեպքում, երբ երեխան ընդունվում է կամ որևէ նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունից տեղափոխվում է նախակրթարան, ապա նրա կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատմումն իրականացվում է նախակրթարանում՝ ուսումնական տարվա սկզբին։
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի վերաբերյալ Տարածքային կենտրոնի կողմից տրված եզրակացությունն ու արձանագրությունը (համաձայն ձև 2-ի և ձև 3-ի) ստանալուց հետո՝ 5-10 աշխատանքային օրվա ընթացում, Հաստատությունն ու Տարածքային կենտրոնը միասին մշակում և հաստատում են սանի ԱՈՒԶՊ-ը, որով սահմանվում են կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանները և այդ պայմանների ապահովմանն ուղղված սանին, նրա մանկավարժներին և ծնողին տրամադրվող Աջակցության ծառայությունները` ըստ մակարդակների։ Յուրաքանչյուր հաջորդ տարում, այդ թվում հերթական գնահատման ժամանակ ԱՈՒԶՊ-ը մշակվում և հաստատվում է մինչև տվյալ ուսումնական տարվա սեպտեմբերի 20-ը։
- Հաստատության և տարածքային կենտրոնի տնօրենների տեղակալները, համատեղ, երկու ամիսը մեկ անգամ, հրավիրում են միասնական ժողով՝ ամփոփելու տվյալ ամիսների ընթացքում տրամադրած աջակցության ծառայությունները, արձանագրելու սաների ունեցած ձեռքբերումները, առաջընթացը և առկա դժվարությունները, առաջարկներ ներկայացնելու սանի մոտ առկա դժվարությունների հաղթահարման աշխատանքների ձևերի և մեթոդաբանության ուղղությամբ։ Միասնական ժողովի արձանագրությունը հաստատում են տարածքային կենտրոնի տնօրենի տեղակալը և Հաստատության ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալը (այսուհետ՝ մեթոդիստ) (Ձև 4)։ ԱՈւԶՊ-ը և ԱՈւԶՊ-ի գնահատման արձանագրությունը հիմք է հանդիսանում Հանրապետական կենտրոնի կողմից իրականացվող մշտադիտարկումների համար։
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման և աջակցության ծառայությունների տրամադրման ընթացքում հավաքագրված տեղեկատվությունը տարածքային կենտրոնը և Հաստատությունը մուտքագրում են Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգի Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների տվյալների միասնական բազա:
- Սանի վերաբերյալ մշակված անձնական տվյալները (ցանկացած տեղեկություն, որը թույլ է տալիս կամ կարող է թույլ տալ ուղղակի կամ անուղղակի կերպով նույնականացնել սանի ինքնությունը), գաղտնի են և չեն կարող փոխանցվել երրորդ անձանց՝ առանց ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) (այսուհետ՝ ծնող) գրավոր համաձայնության: Տվյալների փոխանցումը երրորդ անձանց՝ առանց ծնողի համաձայնության, հնարավոր է միայն օրենքով սահմանված կարգով:
- ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ
- Եթե նախադպրոցական ուսումնական գործընթացում սանի մոտ նկատվել են ուսումնառության հետ կապված կայուն դժվարություններ, ապա կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմաններ սահմանելու նպատակով՝ սանը կարող է ներկայացվել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման՝ Հաստատության դիմումի հիման վրա, եթե դիմումին կցված է ծնողի ստորագրած համաձայնագիրը, կամ խնամակալության և հոգաբարձության մարմնի դիմումի հիման վրա (Ձև 5, 6, 7):
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը կարող է իրականացվել նաև անմիջականորեն ծնողի դիմումի հիման վրա՝ նույն ընթացակարգով (Ձև 8):
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթացը ղեկավարում է տարածքային կենտրոնի տնօրենի տեղակալը, ով պատասխանու է ողջ գործընթացի սահուն և օբյեկտիվ իրականացման համար։
- Հաստատությունում սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթացի կազմակերպման և համակարգման պատասխանատուն Հաստատության մ է, իսկ հաստիքի բացակայության դեպքում՝ տնօրենը։
- Սանին կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման ներկայացնելու համար հաստատությունը կազմում է հետևյալ փաստաթղթերի փաթեթը՝
- հաստատության դիմումը` կից ծնողի համաձայնությամբ․
- ծնողի անձնագրի և երեխայի ծննդյան վկայականի պատճենը.
- սանի հանրային ծառայության համարանիշը կամ դրանից հրաժարված լինելու մասին տեղեկանքը, իսկ 2019 թվականի սեպտեմբերի մեկից հետո ծնվածների դեպքում՝ ծննդյան վկայականը.
- սանի ուսումնառության և զարգացման ընթացքում արձանագրված կայուն դժվարությունների կամ դրսևորված բացառիկ ընդունակությունների, ինչպես նաև նրա գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների գնահատման ընթացքում հավաքագրված տեղեկատվության ամփոփ նկարագրությունը (Ձև 9).
- այլ փաստաթղթեր, որոնք, ըստ հաստատության կամ ծնողի հայեցողության, կարող են սանի մասին օգտակար տեղեկատվություն տրամադրել:
- Հաստատության դիմումը և անհրաժեշտ մյուս փաստաթղթերը ստանալուց հետո, առնվազն 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, տարածքային կենտրոնը նշանակում է սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը սկսելու օրը, որի մասին նախօրոք, դիմումը ստանալուց հետո առնվազն 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում, տեղեկացնում է հաստատությանը:
- Տարածքային կենտրոնի տնօրենի հրամանով ձևավորվում է տվյալ սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքը գնահատող մանկավարժական աշխատողների խումբ (այսուհետ՝ գնահատող խումբ): Գնահատող խմբում ներառում է տարածքային կենտրոնի առնվազն երկու մանկավարժ (հատուկ մանկավարժ և սոցիալական մանկավարժ) և մեկ հոգեբան, ըստ անհրաժեշտության գնահատող խմբում կարող են ներգրավված լինել նաև այլ մանկավարժներ և մասնագետներ։
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման գործընթացում ներգրավված են նաև հաստատության տվյալ խմբի դաստիարակն ու դաստիարակի օգնականը, այլ մանկավարժական աշխատողները, սանը և նրա ծնողը։
- Հաստատությունում սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը տևում է 5-ից 25 աշխատանքային օր։
- Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման ավարտից հետո, 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, գնահատող խումբը սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների վերաբերյալ կազմում է արձանագրություն և տալիս եզրակացություն։
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման եզրակացությունը և արձանագրությունը, որոնցում սահմանված են սանի՝ նախադպրոցական կրթական (հիմնական) ծրագրերը յուրացնելու համար անհրաժեշտ կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանները, ներառյալ՝ խելամիտ հարմարեցումները և սանին տրամադրվող կրթության և զարգացման կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության աստիճանը, հաստատում է տարածքային կենտրոնի տնօրենը: Արձանագրության և եզրակացության բնօրինակը տարածքային կենտրոնը տրամադրում է սանի ծնողին, իսկ պատճենը՝ Հաստատություն:
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի վերաբերյալ տարածքային կենտրոնի կողմից տրված եզրակացության հետ համաձայն չլինելու դեպքում, սանի ծնողը կարող է եզրակացությունը ստանալուց հետո, 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, գրավոր բողոքարկել հանրապետական կենտրոն։
- Ծնողի գրավոր բողոքը ստանալու և մուտքագրելու օրվան հաջորդող 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում հանրապետական կենտրոնի տնօրենի հրամանով ստեղծվում է բողոքը քննող հանձնաժողով (այսուհետ՝ հանձնաժողով):
- Հանձնաժողովը տարածքային կենտրոնից ստանում է սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման ընթացքում հավաքագրված և փաստաթղթավորված ողջ տեղեկատվությունը։
- Բողոքը քննության առնելիս հանձնաժողովը, ըստ անհրաժեշտության, կարող է հրավիրել համապատասխան այլ մասնագետներ, ինչպես նաև սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքը գնահատած տարածքային կենտրոնի խմբին, հաստատության մեթոդիստին, մանկավարժական աշխատողներին, սանի ծնողին: Անհրաժեշտության դեպքում հանձնաժողովը կարող է իրականացնել ուսումնական գործընթացում սանի դիտարկում։
- Բողոքի քննությունը իրականացվում է 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
- Բողոքի քննությունը ավարտելուց հետո՝ 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում, հանձնաժողովը ընդունում է հետևյալ որոշումներից մեկը.
- սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման եզրակացությունը անփոփոխ թողնելու մասին, կամ
- սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների գնահատման եզրակացությունը տարածքային կենտրոնի կողմից վերանայելու մասին։
- Հանձնաժողովի ընդունած որոշումը վավերացնում է հանրապետական կենտրոնի տնօրենը։
- Հանձնաժողովի ընդունած որոշումը կարող է բողոքարկվել օրենքով սահմանված դատական կարգով։
- ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄԸ
- Հաստատության մակարդակի աջակցության ծառայությունների պատասխանատուն հաստատության տնօրենն է։
- Հաստատության մակարդակի աջակցության ծառայությունները տրամադրվում են հաստատության մանկավարժահոգեբանական աջակցության խմբի կողմից (այսուհետ՝ հաստատության խումբ), որի կազմում ընդգրկվում են տվյալ խմբի դաստիարակն, ու դաստիարակի օգնականը, մեթոդիստը, բուժքույրը, մանկավարժական այլ աշխատողներ։
- Աջակցության ծառայությունների կազմակերպման և հաստատության խմբի աշխատանքների համակարգման պատասխանատուն հաստատության մեթոդիստն է, իսկ հաստիքի բացակայության դեպքում՝ հաստատության տնօրենը ։
- Հաստատության մակարդակի աջակցության ծառայությունների տրամադրումը, համաձայն սույն կարգի 11-րդ կետի, իրականացվում է ԱՈՒԶՊ-ի հաստատումից հետո՝ 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
- Հաստատության տնօրենը․
- ապահովում է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սանի ԱՈՒԶՊ-ով սահմանված խելամիտ հարմարեցումների՝ ուսուցման և զարգացման անհատական տեխնիկական միջոցների և գույքի, սարքավորումների, մատչելի ձևաչափերով (տպագիր, աուդիո և վիդեո) մշակած ուսումնական նյութերի, բանավոր և գրավոր հաղորդակցման այլընտրանքային միջոցների տրամադրումը.
- պետական բյուջեի միջոցների հաշվին, ստեղծում է հաստատությունում կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սանների ազատ տեղաշարժն ու կրթական գործընթացին նրանց ակտիվ մասնակցությանը հարմարեցված մատչելի միջավայր, այդ թվում՝ մատչելի տարածքով և գույքով խմբասենյակներ, ննջարաններ, ճաշարան, մարզադահլիճ, խաղահրապարակ և սանհանգույցներ.
- Հաստատության խումբն աջակցում է կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սանի հետ աշխատող մանկավարժական աշխատողներին.
- պլանավորելու, ապահովելու և գնահատելու նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչով և ծրագրերով նախատեսված` սանի առանձնահատկություններին, զարգացման հնարավորություններին և առավելագույն ներուժին համապատասխան գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների ձևավորումը.
- կիրառելու ուսուցման երեխայակենտրոն և ինտերակտիվ մեթոդներ՝ յուրաքանչյուր սանի համար ուսումնական գործընթացը հավասարապես խթանելու, ինչպես նաև կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սաների ներառումն ու ակտիվ մասնակցությունն ապահովելու համար.
- սանի մանկավարժներին, սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքին համապատասխան, իրականացնելու առաջադրանքի, գնահատման ու ժամանակի պլանավորման խելամիտ հարմարեցումներ.
- սաներին և ծնողներին` ուսման մեջ, առօրյա հարաբերություններում և արտակարգ իրավիճակներում հանդիպող արգելքների և դժվարությունների հաղթահարման գործընթացում.
- Հաստատության մեթոդստը կարող է հրավիրել ընդլայնված ժողով՝ տարածքային խմբի անդամների մասնակցությամբ, եթե անհրաժեշտություն է առաջացել վերանայելու սանի ԱՈՒԶՊ-ով սահմանված աջակցության ծառայությունները՝ համաձայն սանի ուսումնառության արդյունքների։
- Սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման ընթացքում հավաքագրված տեղեկատվությունը, գնահատման արձանագրության և եզրակացության պատճենը, նրա գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների գնահատման ընթացքում հավաքագրված տեղեկատվության ամփոփ նկարագրությունները և ԱՈՒԶՊ-ի բնօրինակը պահպանվում է սանի անհատական թղթապանակում։
- Հաստատությունում սանի անհատական թղթապանակի պատասխանատուն հաստատության մեթոդիստն է։
- ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄԸ
- Տարածքային մակարդակի աջակցության ծառայությունների տրամադրման, որակի արդյունավետության պատասխանատուն տարածքային կենտրոնի տնօրենն է։
- Տարածքային մակարդակի աջակցության ծառայությունները տրամադրվում են տարածքային կենտրոնի մանկավարժահոգեբանական խմբի կողմից (այսուհետև՝ Տարածքային խումբ), որի կազմում ընդգրկված են հատուկ մանկավարժ, սոցիալական մանկավարժ և հոգեբան, իսկ ըստ անհրաժեշտության նաև այլ մանկավարժներ և մասնագետներ։
- Տարածքային աջակցության ծառայությունների կազմակերպման և տարածքային խմբի աշխատանքների համակարգման պատասխանատուն տարածքային կենտրոնի տնօրենի տեղակալն է։
- Հաստատությունում տարածքային մակարդակի աջակցության ծառայությունները տրամադրվում են սանին, նրա մանկավարժներին և ծնողին` համաձայն ԱՈԻԶՊ-ով սահմանված գործողությունների:
- Տարածքային աջակցության ծառայությունների տրամադրումը սկսվում է ԱՈՒԶՊ-ի հաստատումից հետո՝ 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
- Տարածքային կենտրոնը խորհրդատվություն և գործնական աջակցություն է տրամադրում հաստատությանը․
- սանի ԱՈՒԶՊ-ով սահմանված խելամիտ հարմարեցումների (ուսուցման անհատական տեխնիկական միջոցներ, գույք և սարքավորումներ, մատչելի ձևաչափերով (տպագիր, աուդիո և վիդեո) մշակած ուսումնական նյութեր, բանավոր և գրավոր հաղորդակցման այլընտրանքային միջոցներ) ձեռք բերման ու ստեղծման հարցերով.
- մշակելու «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» օրենքով սահմանված մատչելի միջավայրի ստեղծման տեխնիկական առաջադրանքներ՝ մատչելի միջավայրի չափանիշներին, այդ թվում՝ համընդհանուր դիզայնի չափանիշներին համապատասխան.
- ձեռքբերելու համապատասխան գույք և սարքավորումներ, ապահովելու համար մատչելի տարածքով խմբասենյակներ, ննջարաններ, ճաշարան, մարզադահլիճ, խաղահրապարակ և սանհանգույցներ։
- Հաստատությունում տարածքային խումբը հաստատության մանկավարժական թիմին տրամադրում է Աջակցություն հետևյալ ուղղություններով.
- սանի ուսումնական գործընթացում ակտիվ մասնակցությունը խթանելու նպատակով իրականացնում է սանի առաջընթացի, ուսումնական պարապմունքներին և տարբեր ռեժիմային պահերին նրա ներգրավվածության և մասնակցության դիտարկում․
- սանի հետ աշխատող մանկավարժներին (այսուհետ՝ հաստատության խումբ) տրամադրում է խորհրդատվություն և տեխնիկական աջակցություն սանի ուսումնական նյութերի հարմարեցումների, ուսումնական պարապմունքների պլանավորման, սանի մասնակցությունը խթանող ուսոսման մեթոդների, խմբասենյակում սանի նստատեղի, առաջադրանքների հանձնարարման ու կատարման ձևերի ընտրության, խմբի մյուս երեխաների հետ սոցիալական հարաբերությունների և շփումների խթանման հարցերում.
- խորհրդատվություն և գործնական աջակցություն են տրամադրում սանի հետ աշխատող մանկավարժներին, սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքին համապատասխան, իրականացնելու առաջադրանքի, թեստերի, գիտելիքների, կարողություննեի և հմտությունների գնահատման ու ժամանակի պլանավորման խելամիտ հարմարեցումներ ապահովելու նպատակով.
- ծնողին խորհրդատվության տրամադրում սանի ուսումնառության արդյունավետության բարձրացման, առկա դժվարությունների հաղթահարման և սոցիալական ու կենցաղային հմտությունների զարգացման ուղղություններով:
- Սանի ԱՈՒԶՊ-ով սահմանված աջակցության ծառայությունները սանին տրամադրում են հաստատությունում, իսկ ծնողի դիմումի հիման վրա` նաև տարածքային կենտրոնում: Սանին տրամադրվող կրթության և զարգացման կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տեսակը, տևողությունն ու ծավալները սահմանված են ձև 10-ում։
- Տարածքային կենտրոնը հաստատության մանկավարժների և սաների ծնողների համար մշակում և իրականացնում է դասընթացներ ու գործնական պարապմունքներ` կրթական ծառայությունների մատչելիության, ներառականության, որակի ու արդյունավետության բարձրացման հարցերով։
- ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄԸ
- Հանրապետական մակարդակի աջակցության ծառայությունների տրամադրման, որակի և արդյունավետության պատասխանատուն հանրապետական կենտրոնի տնօրենն է։
- Հանրապետական մակարդակի աջակցության ծառայությունների կազմակերպման և աշխատանքների համակարգման պատասխանատուն հանրապետական կենտրոնի տնօրենի տեղակալն է։
- Հանրապետական մակարդակի աջակցության ծառայությունները, ըստ տնօրենի կողմից հաստատված տարեկան պլանի և ժամանակացույցի, տրամադրվում են տարածքային կենտրոնների տնօրեններին, մանկավարժական աշխատողներին հետևյալ ուղղություններով․
- վերապատրաստումների (կամ դասընթացների և սեմինար պարապմունքների) կազմակերպում ու իրականացում՝ յուրաքանչյուր տարածքային կենտրոնում՝ տարեկան առնվազն երկու անգամ.
- տարվա ընթացքում տարածքային կենտրոնի աշխատակիցների համար կազմակերպում է խորհրդատվություն սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման, եզրակացության կազմման և նրա ԱՈՒԶՊ-ով կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների սահմանման հարցերով.
- յուրաքանչյուր տարածքային կենտրոնում տարեկան առնվազն երկու անգամ կազմակերպում է դասընթաց՝ խելամիտ հարմարեցումների տրամադրման, ուսումնական նյութերի, թեստերի և գիտելիքների ստուգման ձևերի հարմարեցումների, ուսումնական պարապմունքների պլանավորման, ուսուցման մեթոդների, սանին և ծնողին տրամադրվող աջակցության ծառայությունների առնչվող հարցերով.
- Հանրապետական կենտրոնը կազմակերպում է տարածքային աջակցության ծառայությունների շարունակական մշտադիտարկում՝ յուրաքանչյուր մարզում առնվազն ամիսը մեկ անգամ և, տվյալ եռամսյակի ավարտին, վերլուծում է հավաքագրած տեղեկատվությունն ու յուրաքանչյուր տարածքային կենտրոնի առաջարկություններ է ներկայացնում՝ աջակցության ծառայությունների բարելավման ուղղությամբ։
Ձև 1
ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. ՍԱՆԻ ՏՎՅԱԼՆԵՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.1 Ազգանուն, անուն, հայրանուն` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.2 Ծննդյան վայր` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.3 Ծննդյան օր, ամիս, տարեթիվ` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.4 Սեռը` □ իգական □ արական |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.5 Քաղաքացիությունը` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.6 Բնակության հասցեն` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.7 Ուսումնական հաստատությունը` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.8 Խումբ (նշել ուսումնական տարին)` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.9 Ծնողների (օրինական ներկայացուցիչների) անուններն ու հեռախոսահամարները` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.10 Արտակարգ իրավիճակների դեպքում` կապի միջոց` աշխատանքային և բնակարանի հեռախոսահամարներ` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. ՍԱՆԻ ՄԱՍԻՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.1 Հաշմանդամություն |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.2 Բացառիկ ընդունակությունների դրսևորումը հետևյալ ոլորտներում _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.3 Կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության աստիճանն ըստ սանի խոսքի և լեզվի, հաղորդակցման, լսողության, տեսողության, ինտելեկտի (մտավոր), հուզական, վարքի, շարժունակության հետ կապված խնդիրների։ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք |
Աջակցության աստիճան |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-ին |
2-րդ |
3-րդ |
4-րդ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Խոսքի և լեզվի |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Հաղորդակցման |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Լսողության |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տեսողության |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ինտելեկտի (մտավոր) |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Հուզական |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Վարքի |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Շարժունակության |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.4 ՍԱՆԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. ՍԱՆԻՆ, ՆՐԱ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՆԵՐԻՆ ԵՎ ԾՆՈՂԻՆ ՏՐԱՄԱԴՐՎՈՂ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3․1 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ |
ԾՆՈՂ |
ՍԱՆ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ուսուցման և ուսումնառության գործընթացի մատչելիության, ներառականության և արդյունավետության ապահովում |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Խելամիտ հարմարեցումների ապահովում |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Երկարօրյա ուսուցման պլանավորում և իրականացում |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3․2 ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ (դասընթացներ, խորհրդատվություն, մասնագիտական, մեթոդական աջակցություն և այլն) |
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺ |
ԾՆՈՂ |
ՍԱՆ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.3 Սանին տրամադրվող մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների գրաֆիկ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Հատուկ մանկավարժական ծառայություն |
Տևողություն |
Ծավալներ |
Ծառայությունների տրամադրման գրաֆիկ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
լոգոպեդ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
տիֆլոմանկավարժ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
սուրդոմանկավարժ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
օլիգոֆրենոմանկավարժ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
էրգոթերապիստ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Հոգեբանական ծառայություն |
Տևողություն |
Ծավալներ |
Ծառայությունների տրամադրման գրաֆիկ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
հոգեբան |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Սոցիալ մանկավարժական ծառայություն |
Տևողություն |
Ծավալներ |
Ծառայությունների տրամադրման գրաֆիկ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
սոցիալական մանկավարժ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉՆԵՐ, ԸՍՏ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇՉԻ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տվյալ տարում ծրագրով նախատեսված բաղադրիչներ |
Ծրագրային բաղադրիչներ, որոնք սանն ուսումնասիրում է տվյալ ուսումնական տարում |
Ծրագրային բաղադրիչներ, որոնց համար անհրաժեշտ է անհատական պլանավորում |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. ՍԱՆԻ ԵՐԿԱՐԱԺԱՄԿԵՏ` ՏԱՐԵԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՆ ԸՍՏ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԸ` |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Մանկավարժական աշխատող` _____________________________________ ____________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Արդյունք բաժնում գնահատվում է սահմանված քայլերի արդյունավետությունը 5 միավորային համակարգով: 1 - շատ վատ 2 – վատ 3 – բավարար 4 - լավ 5 - շատ լավ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. ՍԱՆԻ ԵՐԿԱՐԱԺԱՄԿԵՏ` ՏԱՐԵԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՆ ԸՍՏ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.1 ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Արդյունք բաժնում գնահատվում է սահմանված քայլերի արդյունավետությունը 5 միավորային համակարգով: 1 - շատ վատ 2 – վատ 3 – բավարար 4 - լավ 5 - շատ լավ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Լոգոպեդ ________________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տիֆլոմանկավարժ ________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Սուրդոմանկավարժ ________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Օլիգոֆրենոմանկավարժ ________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Էրգոթերապիստ ________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.2 ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ Հոգեբան ________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Արդյունք բաժնում գնահատվում է սահմանված քայլերի արդյունավետությունը 5 միավորային համակարգով: 1 - շատ վատ 2 – վատ 3 – բավարար 4 - լավ 5-շատ լավ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.3 ՍՈՑԻԱԼ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ Սոցիալական մանկավարժ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Արդյունք բաժնում գնահատվում է սահմանված քայլերի արդյունավետությունը 5 միավորային համակարգով: 1 - շատ վատ 2 – վատ 3 – բավարար 4 - լավ 5-շատ լավ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տարեկան նպատակ |
Կարճաժամկետ նպատակներ |
Ուսումնա-մեթոդական աջակցություն, միջավայրային հարմարեցումներ, աջակցող սարքեր և տեխնոլոգիաներ |
Ժամկետ |
Արդյունք |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
· |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
· |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. ԱՈՒԶՊ-Ի ՏԱՐԵՎԵՐՋՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7․1 ՍԱՆԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.2 ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՀԱՋՈՐԴ ՏԱՐՎԱ ԿԱՄ ՀԱՋՈՐԴ ԿՐԹԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆԻ ՀԱՄԱՐ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
_________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Սանի կրթության արդյունավետ իրականացման համար առաջարկվում է` □ Սանի կրթությունը կազմակերպել անհատական ուսուցման և զարգացման պլանով ● Հետևյալ ծրագրային բաղադրիչների հարմարեցումներով (նշել բոլոր անհրաժեշտները) _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ ● Հետևյալ մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների մատուցմամբ (նշել բոլոր անհրաժեշտները) □ Հատուկ մանկավարժական ծառայություն (լոգոպեդ, օլիգոֆրենոմանկավարժ, սուրդոմանկավարժ, տիֆլոմանկավարժ, էրգոթերապիստ) □ Սոցիալական մանկավարժի ծառայություն □ Հոգեբանական ծառայություն □ Իրականացնել սանի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում` □ ______________________ (խոսքի և լեզվի, հաղորդակցման, լսողության, տեսողության, ինտելեկտի (մտավոր), հուզական, վարքի, շարժունակության) խնդիրներով պայմանավորված մանկավարժահոգեբանական աջակցության ____________ աստիճանից _____________ աստիճան փոփոխելու նպատակով: □ Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքը չեղարկելու նպատակով: Գնահատման հիմնավորում _________________________________________________________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ԾՆՈՂԻ (ՕՐԻՆԱԿԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑՉԻ) ՀԱՎԱՍՏԻԱՑՈՒՄԸ Ես` _________________________________________ս, սույնով հավաստիացնում եմ, որ մասնակցել եմ երեխայիս` _____________________________________ ԱՈւԶՊ-ի մշակման գործընթացին և գիտակցում եմ, որ սույն ԱՈւԶՊ-ի տարեկան և կարճաժամկետ նպատակներն ու դրանց իրականացման գործընթացը հարմարեցվել և պարզեցվել են երեխայիս կարողությունների և հմտությունների առավելագույն ներուժին համապատասխան, և որ իմ երեխայի կրթության և զարգացման արդյունքներն ու ձեռքբերումները գնահատվելու են ըստ իր ԱՈւԶՊ-ով սահմանված նպատակների: ___________________________________________ ___________________________ (անուն, ազգանուն) (ստորագրություն) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ԱՈւԶՊ-ը մշակող խումբ՝
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Հաստատված է` |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
______________________________ նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն |
_____________________ տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոն |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Տնօրեն` _______________________________________ _________________ (անուն, ազգանուն) (ստորագրություն) Ամսաթիվ` ԿՏ |
Տնօրեն` _______________________________________ _________________ (անուն, ազգանուն) (ստորագրություն) Ամսաթիվ` ԿՏ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ձև 2
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ N
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ
ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
Անուն, հայրանուն, ազգանուն՝ ____________________________________________________
Ծննդյան օր, ամիս, տարի՝_________________, Ծննդյան վկայական՝__________________
ՆՈւՀ՝_________________________________________ Խումբ՝ __________________________
Գնահատման սկիզբ՝_________________, Գնահատման ավարտ՝_____________________
☐ Առաջին անգամ
☐ Հերթական անգամ
☐ Բողոքարկում
Եզրակացություն՝
☐ ունի _____________________ (խոսքի և լեզվի, հաղորդակցման, լսողության, տեսողության, ինտելեկտի (մտավոր), հուզական, վարքի, շարժունակության) խնդիրներով պայմանավորված կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք և սանին տրամադրվող կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական ծառայությունների ________________ (1-ին, 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ) աստիճանի աջակցության կարիք:
☐ ունի բացառիկ ընդունակություններով պայմանավորված կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք:
☐ չունի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք։
________ տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի տնօրեն՝ |
_____________________ (ստորագրություն) |
_____________________ (անուն, ազգանուն) |
Կ.Տ
Ձև 3
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈւԹՅՈւՆ N
ԿՐԹՈւԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈւԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ
Անուն, հայրանուն, ազգանուն՝ ______________________________________________
Ծննդյան օր, ամիս, տարի՝ ______________, Ծննդյան վկայական՝ _______________
ՆՈւՀ` ______________________________________ Խումբ՝ ______________________
Գնահատման սկիզբ՝_________________, Գնահատման ավարտ` ________________
☐ Առաջին անգամ
☐ Հերթական անգամ
☐ Բողոքարկում
Հաշմանդամություն`
☐ Ունի
☐ Չունի
___________________ տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի տնօրենի ____________________ հրամանով ձևավորված գնահատման մասնագետների խումբն արձանագրել է հետևյալ տեղեկատվությունը և արել հետևյալ առաջարկությունները սանին տրամադրվող կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների վերաբերյալ
☐ ունի _____________________ (խոսքի և լեզվի, հաղորդակցման, լսողության, տեսողության, ինտելեկտի (մտավոր), հուզական, վարքի, շարժունակության) խնդիրներով պայմանավորված կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք և սանին տրամադրվող կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական ծառայությունների ________________ (1-ին, 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ) աստիճանի աջակցության կարիք:
Կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք |
1-ին |
2-րդ |
3-րդ |
4-րդ |
Խոսքի և լեզվի |
|
|
|
|
Հաղորդակցման |
|
|
|
|
Լսողության |
|
|
|
|
Տեսողության |
|
|
|
|
Ինտելեկտի (մտավոր) |
|
|
|
|
Հուզական |
|
|
|
|
Վարքի |
|
|
|
|
Շարժունակության |
|
|
|
|
☐ ունի բացառիկ ընդունակություններով պայմանավորված կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք:
☐ չունի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիք:
ՍԱՆԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱԶՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՌԱՋԱՐԿՎՈՒՄ Է.
ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ |
Ուսումնական հաստատության |
Տարածքային մակարդակի ծառայություններ |
Ուսումնառության գործընթացի մատչելիության, ներառականության և արդյունավետության ապահովում |
|
|
Խելամիտ հարմարեցումների ապահովում |
|
|
Տրանսպորտային ծառայություն |
☐ ունի ☐ չունի |
Կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության հետևյալ ծառայությունները
Հատուկ մանկավարժական ծառայություն |
Տևողություն |
Ծավալներ |
□ լոգոպեդ |
|
|
□ տիֆլոմանկավարժ |
|
|
□ սուրդոմանկավարժ |
|
|
□ օլիգոֆրենոմանկավարժ |
|
|
□ Էրգոթերապիստ |
|
|
Հոգեբանական ծառայություն |
Տևողություն |
Ծավալներ |
□ հոգեբան |
|
|
Սոցիալ-մանկավարժական ծառայություն |
Տևողություն |
Ծավալներ |
□ սոցիալական մանկավարժ |
|
|
Կիրառված գործիքակազմ`________________________________
Գնահատողներ`
Հատուկ մանկավարժ` ___________________________
Հոգեբան` ___________________________
Սոցիալական մանկավարժ` ___________________________
________ տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի տնօրեն՝ |
_____________________ (ստորագրություն) |
_____________________ (անուն, ազգանուն) |
Կ.Տ.
Ես՝_____________________________________________ս, մասնակցել եմ երեխայիս՝ _______________________________________ի գնահատմանը և համաձայն եմ/համաձայն չեմ գնահատման արդյունքներին: Տալիս եմ/Չեմ տալիս իմ համաձայնությունը երեխայիս կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատման արդյունքում արված առաջարկներին:
Ծնող՝ _______________________________________
(ստորագրություն, անուն, ազգանուն)
Տրման ամսաթիվ՝ _______________
Ձև 4
ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Սանի անուն, հայրանուն, ազգանուն` _____________________________________________
Ուսումնական հաստատություն` _______________________, Խումբ` _______________________
Ամփոփ նկարագիր (ձեռքբերումներ, առաջընթաց, առկա դժվարություններ)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Առաջարկություններ (առկա դժվարությունների հաղթահարմանն ուղղված աշխատանքների ձևեր և մեթոդաբանություն)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ուսումնական հաստատության տնօրենի տեղակալ` _____________________________________
(ստորագրություն, անուն, ազգանուն)
_________ տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի տնօրենի տեղակալ՝ |
_____________ (ստորագրություն, |
_____________________ անուն, ազգանուն) |
Հաստատման օր, ամիս, տարի` _________________________
Ձև 5
________________________ տարածքային
մանկավարժահոգեբանական
աջակցության կենտրոնի
տնօրեն ____________________________ին
ԴԻՄՈՒՄ
ՍԱՆԻՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼՈՒ
(ուսումնական հաստատության)
- Սանի անուն, հայրանուն, ազգանուն` __________________________________________
- Ծննդյան օր, ամիս, տարի`______/________/________________________________
- ՆՈւՀ, խումբ` __________________________________________________________________
- Հասցե, հեռախոս` ______________________________________________________________
- Ծնողի անուն, ազգանուն` _______________________________________________
- Դիմումի ներկայացման ամսաթիվ` ___________/_____________/______________
Հիմք ընդունելով ____________________________ՆՈւՀ-ի _________________ խմբի սան՝ ________________________________________________ի ուսումնառության գնահատման արդյունքների վերլուծությունը, խնդրում եմ սահմանված կարգով իրականացնել կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը:
Ամսաթիվ` ________/________/________________________
ՆՈւՀ-ի տնօրեն` _______________ ______________________
(ստորագրություն) (անուն ազգանուն)
Կ.Տ
Ձև 6
ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐ
Ես՝ _____________________________________________ս, տալիս եմ իմ համաձայնությունը՝ իրականացնելու երեխայիս՝ _____________________________________ի, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը:
Ամսաթիվ` ________/________/________________________
Ծնող (օրինական ներկայացուցիչ)՝ |
_______________ (ստորագրություն) |
_____________________ (անուն, ազգանուն) |
Ձև 7
________________________ տարածքային
մանկավարժահոգեբանական
աջակցության կենտրոնի
տնօրեն ____________________________ին
ԴԻՄՈՒՄ
ԵՐԵԽԱՅԻՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼՈՒ
(խնամակալության և հոգաբարձության մարմնի)
- Երեխայի անուն, հայրանուն, ազգանուն` __________________________________________
- Ծննդյան օր, ամիս, տարի`______/________/________________________________
- ՆՈւՀ, խումբ` __________________________________________________________________
- Հասցե, հեռախոս` ______________________________________________________________
- Ծնողի անուն, ազգանուն` _______________________________________________
- Դիմումի ներկայացման ամսաթիվ` ___________/_____________/______________
Հիմք ընդունելով ___________________________________ ուսումնական հաստատության դիմումը եւ Խնամակալության եւ հոգաբարձության հանձնաժողովի որոշումը՝ _________ ՆՈւՀ-ի _____ խմբի սան՝ _____________________________________ի ուսումնառության գնահատման արդյունքների վերլուծության մասին, առաջարկում եմ սահմանված կարգով իրականացնել սանի կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը:
Ամսաթիվ` ________/________/________________________
Տեղական ինքնակառավարման մարմնի ________________ ղեկավար/
Երևանի _________ վարչական շրջանի ղեկավար
______________ _______________________
(ստորագրություն) (անուն ազգանուն)
Ձև 8
________________________ տարածքային
մանկավարժահոգեբանական
աջակցության կենտրոնի
տնօրեն ____________________________ին
ԴԻՄՈՒՄ
ԵՐԵԽԱՅԻՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼՈՒ
Հարգելի տիկին/պարոն |
_____________________________ (ազգանուն) |
|
|
Ես՝______________________________________ս, խնդրում եմ Ձեզ իրականացնել երեխայիս՝ __________________________________________________ի, կրթության և զարգացման առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատումը:
Ծնող` |
_____________________________ (անուն, ազգանուն) |
Ստորագրություն __________________ Ամիս, ամսաթիվ __________________
Ձև 9
ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ
ԱՄՓՈՓ ՆԿԱՐԱԳԻՐ
Անուն, հայրանուն, ազգանուն` _______________________________________________
ՆՈւՀ`__________________________, Խումբ` ________
Ուսումնառության ընթացքում արձանագրված կայուն դժվարությունների ամփոփ նկարագիր
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Ուսումնական հաստատության տնօրենի տեղակալ` |
_______________ (ստորագրություն) |
_____________________ (անուն, ազգանուն) |
Ամսաթիվ` _________________________
Ձև 10
ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆՈՎ ՆԱԽԱՏԵՍՎՈՂ ԱՋԱԿՑՈՂ ԾԱՌԱՅՈւԹՅՈւՆՆԵՐԻ
ՏԵՍԱԿԸ, ՏԵՎՈՂՈւԹՅՈւՆՆ Ու ԾԱՎԱԼՆԵՐԸ
Ծառայությունների ժամկետային և ծավալային ցուցանիշներն ըստ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի և մանկավարժահոգեբանական աջակցության աստիճանի |
||||
Հատուկ մանկավարժական ծառայություն |
1-ին աստիճան = հսկում |
2-րդ աստիճան = հաճախակի աջակցություն |
3-րդ աստիճան = մեծ հաճախականությամբ աջակցություն |
4-րդ աստիճան = մշտական աջակցություն |
Լոգոպեդի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Տիֆլոմանկա-վարժի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Սուրդոմանկա-վարժի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Օլիգոֆրենո-մանկավարժի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Էրգոթերապիստի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Հոգեբանական ծառայություն |
1-ին աստիճան = հսկում |
2-րդ աստիճան = հաճախակի աջակցություն |
3-րդ աստիճան = մեծ հաճախականությամբ աջակցություն |
4-րդ աստիճան = մշտական աջակցություն |
Հոգեբանի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Սոցիալ-մանկավարժական ծառայություն |
1-ին աստիճան = հսկում |
2-րդ աստիճան = հաճախակի աջակցություն |
3-րդ աստիճան = մեծ հաճախականությամբ աջակցություն |
4-րդ աստիճան = մշտական աջակցություն |
Սոցիալական մանկավարժի ծառայություն |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 60 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 45 րոպե սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
Ըստ կարիքի ապահովել համապատասխան մասնագիտական աջակցությունը՝ շաբաթական 90 րոպե տևողությամբ, որից առնվազն 60 րոպե (շաբաթական երկու անգամ՝ 30 րոպե) սանի հետ անհատական կամ խմբային պարապմունքների տեսքով |
-
Обсуждалось
27.09.2023 - 12.10.2023
-
Тип
Приказ
-
Область
Образование и наука
-
Министерство
Министерство образования, науки, культуры и спорта
Просмотры 2455
Принт