Հայկ Վարդանյան
13.07.2023
Դեպի դրական տանող նախագիծ է,բայց կարճաժամկետ է, շուկայի կանոների պարբերաբար փոփոխությունը կայացած ոլորտի փլուզմանը կհանգեցնի… ու ինչ կտա 6 ամիս,3-5 տարվա ավտոներ… խճճած նախագիծ…1.Սահմանեք բոլոր ավտոների համար 2.Աշխատեք բանկային համակարգի հետ որ յուրաքանչյու ֆիզ անձ կարող է տարեկան մեկ ավտոմեքենաի համար փոխանցի որպեսզի ներմուծում կատարի իսկ եթե երկրորդի համար փոխանցում բանկային համակարգը չթողնի ֆիզ անձը ընկերություն պետք է բացի (արհեստականորեն գործնթացը չբարդանա ավտոմեքենան գա հետո պարզեն անձնականա թե առևտրային նպատակով,հարկայինը մեծ ռեսուրս չծախսի) 3. 50% վերանայման կարիգ կա,մոտավոր նույն իրավաբանական անձի մաքսազերծման գինա դառնում,շահագռգռող % սամնանեք մի անշան բարձր սուբսիդ, արդյունքում ոչ մի ֆիզ անձ իրավաբանականով չի ներմուծի 4. Իրավաբանական անձանց համար սահմանեք ավտոմեքենաների ներմուծման նվազագույն քանակի շեմ որից հետո կարող Է համարվել դիլեր,սահմանել պարտադիր նվազագույն ԱԱՀ պակասեցման գումար, որից հետո նոր կարող է ԱԱՀ վերադարձ կատարել (այսպիսով անձնական օգտագործման նպատակով ֆիզ անձը չի խառնվի ձեռնարկատիրական նպատակով իրավաբանական անձի հետ ) 5.փոքր ընկերությունները հեգագայում չմիանան դառնան մի խոշոր ընկերություն տվյալ ընկերութրան հիմնադիրին կամ անդամների որպես աջակցություն հավելյալ նախագիծ ավելացրեք (արդյունքում մուծած գումարի համեմատ պետությունը շահած դուր կգա ) 6. իսկ եթե նախագիծ կազմողը մտածումա որ ամեն դեպքում կներմուծ են այլ տարբերակ չունեն,որպես տեղեկություն շատ մարդիք արդեն Ղազախ գործնկերների հետ համագործակցություներ են սկսել իրանց երկրում գործնեությու ծավալեն