Добавить в избранное

В стадии разработки

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 28-Ի N 596-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Կամավոր ատեստավորման գործընթացի կազմակերպման արդյունքում անհրաժեշտություն է առաջացել գործող կարգի որոշ դրույթներ փոփոխելու և հստակեցնելու, և ի հայտ եկած բացերի և խնդիրների հստակեցումը, որոշ դրույթների վերանայումը միջոցառման կազմակերպումն ավելի կանոնակարգված կդարձնի:

  • Обсуждалось

    05.01.2023 - 20.01.2023

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Образование и наука

  • Министерство

    Министерство образования, науки, культуры и спорта

Общественное обсуждение

20.01.2023 17:54

.

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 5089

Принт

Предложения

Հրեղեն Սարուխանյան

20.01.2023

Պետք է ամեն կերպ աջակցել տղամարդ ուսուցիչներին,չէ որ նրանք են դպրոցներում մեր երեխաներին ռազմական գիտելիքներ տալիս

Հերմինե Աբրահամյան

19.01.2023

Նախագծի 12-րդ կետի առաջարկված փոփոխության ընդունումը հանգեցնելու է անհավասար հնարավորությունների, մինչդեռ նախագիծը ուղղված է ոլորտի կարգավորմանը։ Այսպես՝ հավելավճարը անկախ ըստ դասաժամերի տրամադրելու դրույթը անհավասար պայմաններ է ստեղծում փոքր և մեծ դպրոցների համար։ Ստացվում է, որ փոքր դպրոցների առավել բանիմաց, կոմպետենտ և բարձր արդյունավետություն գրանցող ուսուցիչը, որը ենթադրաբար կարող է օգտվել նախարարության կողմից տրամադրվող բոլոր հնարավորություններից, ստանալու է ավելի ցածր աշխատավարձ, քան մեծ դպրոցի ավելի ցածր մասնագիտական կարողություններ ունեցող և ցածր արդյունավետություն ունեցող ուսուցիչը, միայն այն պատճառով, որ փոքր դպրոցում նա չունի ավելի շատ դասաժամ ունենալու հնարավորություն։ Ասվածը առավել նկատելի է բնագիտական ուղղության մասնագետների համար։ Սակայն, հաշվի առնելով ԲՏՃՄ ուսուցիչների աշխատավարձերի բարձրացման այլ նախագծերը, առավել խոցելի հանրույթը այս նախագծում մնում են «ՆԶՊ և անվտանգ գործունեություն» առարկայի ուսուցիչները, որոնք փոքր դպրոցներում առավելագույնը ունեն 3֊5 դասաժամի հնարավորություն, հետևաբար՝ ամենացածր աշխատավարձ ստանալու դատավճիռ։ Այսպիսով՝ նախագծի 12-րդ կետի ընդունման պայմաններում ամենաբարձր մասնագիտական կարողություններ ունեցող զինղեկը երբևիցե հնարավորություն չի ունենալու ստանալու իրենից առավել թույլ կարողություններ ու մասնագիտական հմտություններ ունեցող ուսուցչից, իրենից բոլորովին անկախ պատճառներով։ Մինչդեռ Կամավոր ատեստացիայի ներդրումը հենց այդ նպատակն էր հետապնդում, մինչդեռ սոցիալական արդարության վերականգնմամբ միայն կարող ենք ունենալ քաղաքացիական հասարակություն ու զարգացող պետություն։

Հերմինե Աբրահամյան

19.01.2023

Նախագծի 12-րդ կետի նշված փոփոխությունը հանգեցնելու է անհավասար հնարավորությունների, մինչդեռ նախագիծը ուղղված է ոլորտի կարգավորմանը։ Այսպես՝ հավելավճարը ըստ դասաժամերի տրամադրելու դրույթը անհավասար պայմաններ է ստեղծում փոքր և մեծ դպրոցների համար։ Ստացվում է, որ փոքր դպրոցների առավել բանիմաց, կոմպետենտ և բարձր արդյունավետություն գրանցող ուսուցիչը, որը ենթադրաբար կարող է օգտվել նախարարության կողմից տրամադրվող բոլոր հնարավորություններից, ստանալու է ավելի ցածր աշխատավարձ, քան մեծ դպրոցի ավելի ցածր մասնագիտական կարողություններ ունեցող և ցածր արդյունավետություն ունեցող ուսուցիչը, միայն այն պատճառով, որ փոքր դպրոցում նա չունի ավելի շատ դասաժամ ունենալու հնարավորություն։ Ասվածը առավել նկատելի է բնագիտական ուղղության մասնագետների համար։ Սակայն, հաշվի առնելով ԲՏՃՄ ուսուցիչների աշխատավարձերի բարձրացման այլ նախագծերը, առավել խոցելի հանրույթը այս նախագծում մնում են «ՆԶՊ և անվտանգ գործունեություն» առարկայի ուսուցիչները, որոնք փոքր դպրոցներում առավելագույնը ունեն 3֊5 դասաժամի հնարավորություն, հետևաբար՝ ամենացածր աշխատավարձ ստանալու դատավճիռ։ Այսպիսով՝ նախագծի 12-րդ կետի ընդունման պայմաններում ամենաբարձր մասնագիտական կարողություններ ունեցող զինղեկը երբևիցե հնարավորություն չի ունենալու ստանալու իրենից առավել թույլ կարողություններ ու մասնագիտական հմտություններ ունեցող ուսուցչից, իրենից բոլորովին անկախ պատճառներով։ Մինչդեռ Կամավոր ատեստացիայի ներդրումը հենց այդ նպատակն էր հետապնդում, մինչդեռ սոցիալական արդարության վերականգնմամբ միայն կարող ենք ունենալ քաղաքացիական հասարակություն ու զարգացող պետություն։

Узнать больше