Արսեն Իգիթյան
25.07.2022
Թեպետ ողջունելի է նվազագույն աշխատավարձի քանակական բարձացումը, սակայն գործնականում, նույնիսկ այս բարձրացումից հետո, տեղի է ունենում իրական նվազագույն աշխատավարձի նվազում՝ գնողունակության համարժեքության իմաստով։ Վերլուծելով ՀՀ կենտրոնական բանկի և ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի կողմի հրապարակված գնաճի վերաբերյալ տվյալները 2020, 2021 և 2022 թթ․ համար՝ կարելի է փաստել, որ 2020 թվականից ի վեր (երբ նվազագույն աշխատավարձը սահմանվել էր 68 000 դրամ) մինչև 2022թ․ ամռան ամիսները տեղի է ունեցել սպառողական գների առնվազն 12% աճ։ Այդպիսով, նվազագույն աշխատավարձը պարզապես ինդեքսավորելու (այլ ոչ թե բարձրացնելու) դեպքում արդեն իսկ անհրաժեշտ կլինի այն սահմանել մոտավորապես 76 000 դրամ։ Պարզ լեզվով ասած՝ 2023թ․-ին 75 000 դրամնն ունենալու է նույնիսկ ավելի ցածր գնողական արժեք, քան 2020 թվականին 68 000 դրամը։ Ուստի, իրական նվազագույն աշխատավարձը գոնե չնչին չափով բարձրաձնելու համար առաջարկվում է այն սահմանել 80 000 դրամ, իսկ դրա բյուջետային հնարավորությունները չունենալու դեպքում, առաջարկվում է սահմանել 76 000 դրամ՝ գնաճը չեզոքացնելու և նվազագույն աշխատավարձ գնողունակությունը գոնե նույնը թողնելու նպատակով։