В стадии разработки
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1998 թվականի մարտի 27-ի N 209 որոշման մեջ փոփոխություններ կատարելու մասին
-
0 - За
-
0 - Против
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1998 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 27-Ի N 209 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
- Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը և նպատակը
Նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է պետական գույքի օտարման և մասնավորեցման գործընթացի արդյունավետության բարձրացմամբ և ժամկետների կրճատմամբ, ինչպես նաև ՀՀ պետական բյուջեի միջոցների տնտեսմամբ:
1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա խնդիրները
Համաձայն ՀՀ կառավարության 27.03.1998թ. N 209 որոմամբ հաստատված կարգի 4-րդ կետի՝ «Հիմնական միջոցները ենթակա են գնահատման գործունեություն իրականացնող անձանց կողմից, ընդ որում, հիմնական միջոցի գնահատման և մասնավորեցման կամ օտարման մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագիծը Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնելու միջև ժամկետը մեկ տարին գերազանցելու դեպքում հիմնական միջոցը ենթակա է կրկին գնահատման` սույն կետով սահմանված կարգով», իսկ 14-րդ կետի 3-րդ պարբերության՝ «Անշարժ գույքի գնահատման պահի և մասնավորեցման կամ օտարման մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագիծը Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացման միջև ժամկետը մեկ տարին գերազանցելու դեպքում անշարժ գույքը ենթակա է կրկին գնահատման` սույն կետով սահմանված կարգով»:
Ներկայումս օտարման և մասնավորեցման ենթակա պետական գույքի գնահատված արժեքն ուժի մեջ է մեկ տարի, որից հետո տվյալ գույքի մասնավորեցման և օտարման դեպքում՝ վաճառքի համար պետք է իրականացնել նոր (կրկնակի) գնահատում, ինչն աշխատատար և ժամանակատար գործընթաց է։ Արդյունքում մի շարք ընթացակարգային օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ խնդիրների պատճառով (գույքի օտարման կամ մասնավորեցման նախագծի մշակում, օրենսդրությամբ սահմանված կարգով շրջանառում և կարծիքների հավաքագրում, սակարկությունների չկայացումը և այլն) պետական գույքի օտարման և մասնավորեցման գործընթացները բավականին ձգձգվում են՝ գերազանցելով մեկ տարին։ Նշված խնդիրները լուծելու համար անհրաժեշտ է գնահատման արդյունքների վավերականության հետ կապված ժամկետային սահմանափակումները վերանայել: Ընդ որում ժամկետային սահմանափակումների փոփոխմամբ ոչ միայն կբարձրանա գործընթացի օպերատիվությունը, այլ նաև կտնտեսվեն միջոցներ, քանի որ պետական գույքի գնահատումն իրականացնում է նաև Պետական գույքի կառավարման կոմիտեի «Գույքի գնահատման և աճուրդ կենտրոն» ՊՈԱԿ-ին տրամադրվող դրամաշնորհների հաշվին:
Հարկ ենք համարում նշել, որ պետական գույքի մասնավորեցման, օտարման, վարձակալության և անհատույց օգտագործման տրամադրման նպատակով 2022 թվականի միայն 1-ին եռամսյակի ընթացքում ՊՈԱԿ-ի կողմից գնահատվել է 61 միավոր անշարժ և շարժական գույք, ինչպես նաև բաժնետիրական ընկերություններին պատկանող գույք, իսկ 2021 թվականից գնահատման է ներկայացվել շուրջ 170 միավոր անշարժ և շարժական գույք: Միաժամանակ` ՀՀ կառավարության 2020 թվականի հունիսի 4-ի թիվ 914-Ն որոշման հիմքով վարձակալության տրամադրվող պետական սեփականություն հանդիսացող գույքի ամսական վարձակալական վճարների մեծությունը, ինչպես նաև անհատույց օգտագործման իրավունքով տրամադրվող պետական սեփականություն հանդիսացող գույքերի արժեքը ևս որոշվում է շուկայական գնահատմամբ՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով, ինչի հետևանքով զգալիորեն ավելաելանում է ՊՈԱԿ-ի կողմից իրականացվող գնահատման աշխատանքների ծավալը և ծանրաբեռնվածությունը: Ընդ որում, յուրաքանչյուր տարի ՊՈԱԿ-ին տրամադրվող դրամաշնորհների շրջանակներում գնահատվում է ընդամենը 70 միավոր գույք, իսկ կրկնակի գնահատումները կազմում են ընդհանուր գնահատումների 30%-ից ավելին։ Նկարագրվածից ակնհայտ է դառնում, որ հաշվի առնելով նշված հանգամանքները, ինչպես նաև գնահատման ենթակա գույքերի քանակը, սույն նախագծով նախատեսվող փոփոխության արդյունքում էապես կբարելավի պետական գույքի կառավարման հետ կապված գործընթացների արդյունավետությունը։
Ելնելով վերոգրյալից` մշակվել է «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1998 թվականի մարտի 27-ի N 209 որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը։
- 2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները
Նախագծով առաջարկվում է օտարման և մասնավորեցման ենթակա պետական գույքի գնահատման գործունեություն իրականացնող անձանց կողմից գնահատման պահի և տվյալ գույքի օտարման կամ մասնավորեցման մասին ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը ՀՀ կառավարություն ներկայացնելու միջև ժամկետը մեկ տարվա փոխարեն սահմանել երկու տարի։
- 3. Իրավական ակտի կիրարկման դեպքում ակնկալվող արդյունքը
Իրավական ակտի ընդունման դեպքում կկրճատվեն օտարման և մասնավորեցման գործընթացների ժամկետները, կբարձրանա պետական գույքերի օտարման և մասնավորեցման գործընթացի օպերատիվությունը, կկրճատվի լրացուցիչ վարչարարությունը և կտնտեսվեն պետական միջոցները։
- 4. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք
Նախագիծը մշակվել է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության պետական գույքի կառավարման կոմիտեի կողմից:
- Տեղեկատվություն լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտության և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունների մասին.
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1998 թվականի մարտի 27-ի N 209 որոշման մեջ փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների բյուջեներում ծախսերի և եկամուտների էական ավելացումների կամ նվազեցումների մասին տեղեկանքի լրացման անհրաժեշտությունը բացակայում է, քանի որ պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների բյուջեներում ծախսերի և եկամուտների էական ավելացումներ կամ նվազեցումներ չեն նախատեսվում:
- Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններ.
Ներկայացվող նախագիծը միտված է ՀՀ կառավարության հնգամյա ծրագրի 6.7 «Պետական գույքի արդյունավետ կառավարում» բաժնում ամրագրված կառավարության ստանձնած հանձնառությունների արդյունավետ իրականացմանը:
-
Обсуждалось
10.05.2022 - 25.05.2022
-
Тип
Pешение
-
Область
Управление государственным имуществом
-
Министерство
Комитет по управлению государственным имуществом
Просмотры 3577
Принт