"ԸԴՎԱՅԶ բիզնես և իրավաբանական խորհրդատվություն" ՍՊԸ
16.02.2022
3․ Առաջարկվող 15.7 հոդվածի 2-րդ մասի պահանջը մի կողմից չափազանց խիստ է (շատ բարձր շեմ է դնում «մինչև *** տոկոս» ակցիաների համար, որոնք թեպետ մոլորեցնող են, երբ առավելագույն զեղչ է կիրառվում միայն 1-2 ապրանքի համար, բայց հիմնավոր են, եթե զգալի քանակի ապրանքների վրա այդ զեղչը կիրառում է, օրինակ՝ ապրանքների 5-10 տոկոսի նկատմամբ): 4․ Առաջարկվող 15.7 հոդվածի 4-րդ մասի պահանջը «ամբողջական» տեղեկություններ հրապարակելու մասով խնդրահարույց է: Հաճախ ակցիայի բոլոր մանրամասները հնարավոր չէ հրապարակել գովազդային նյութում, ու այս պահանջը անորոշություն է ստեղծում առ այն, թե տեղեկությունները որ մասը առանձին ներկայացնելու (օրինակ՝ գովազդում նշված կայքեջում) դեպքում տեղեկությունները ալյևս չեն համարվի «ամբողջական»: Կարծում եմ իմաստ ունի առաջնորդվել արդեն իսկ օրենսդրական ամրագրում ու մեկնաբանման պրակտիկա ունեցող «մոլորեցնող» եզրույթով: