Ալվինա Հակոբյան
01.04.2021
Մեկ այլ առաջարկով առաջարկում եմ ՆՈւՀ-ում ավելացնել IT ոլորտից ինչ որ նոտարական տեխնոլոգիաներին ծանոթության պարամունք, քանի որ մեր փոքրիկների հետաքրքրությունները IT ոլորտի հանդեպ ավելի զարգացած է։
7 - За
0 - Против
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
«_____» 2021 թվականի N ____Ն
ՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԱՐՉԱԿԱՆ, ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԿԱԶՄԻ ՎԱՐՁԱՏՐՈՒԹՅԱՆ ԽՄԲԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ԵՎ ԳՈՐԾԱԿԻՑՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Նախադպրոցական կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 23-րդ հոդվածի 1-ին մասի 8-րդ և 9-րդ կետերով՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
Հավելված
ՀՀ կառավարության 2021 թվականի
---------------- -----------N --------------Ն որոշման
ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐ ԵՎ ԳՈՐԾԱԿԻՑՆԵՐ
ՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԱՐՉԱԿԱՆ, ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԿԱԶՄԻ ՎԱՐՁԱՏՐՈՒԹՅԱՆ ԽՄԲԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՄԱՆ
Հ/հ |
|
Հաստիքային միավորների քանակը՝ կախված խմբերի թվից |
|
վարձատրության խումբը |
||||||||||
Պաշտոնի անվանումը |
1 խումբ |
2 խումբ |
3 խումբ |
4 խումբ |
5 խումբ |
6 խումբ |
7 խումբ |
8 խումբ |
9 խումբ |
10 խումբ |
11 խումբ |
12 խումբ |
||
1 |
գլխավոր հաշվապահ |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0․75 |
0․75 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
տնտեսվար |
0.25 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0․75 |
0․75 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
գործավար |
- |
- |
- |
- |
0.25 |
0.25 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
շեֆ խոհարար |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
3 |
5 |
խոհարար |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
6 |
խոհարարի օգնական |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
7 |
օժանդակ բանվոր |
0.25 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
8 |
խոհնոցի լվացարար (շուրջօրյա հաճախում ունեցող մանկապարտեզում) |
- |
0.75 |
1 |
1 |
1.5 |
2 |
2.25 |
2.5 |
2.5 |
2.5 |
3 |
3 |
1 |
9 |
լվացարար (կահավորված լվացքատան առկայության դեպքում) |
- |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
10 |
հավաքարար |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
0.5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
11 |
հնոցապան |
ինքնուրույն կենտրոնական ջեռուցում (ջրի, գազի, գոլորշու) ունեցող մանկապարտեզներում ջեռուցման սեզոնում սահմանվում է հնոցապանի հաստիք, յուրաքանչյուր հերթափոխի համար մեկ դրույքի հաշվով: |
1 |
|||||||||||
12 |
փականագործ-էլեկտրամոնտյոր |
կենտրոնացված ջերմամատակարարման (ՋԷԿ) դեպքում ջերմային կետ կամ էլևատոր ունեցող մանկապարտեզներում սահմանվում է փականագործ-էլեկտրամոնտյորի մեկ հաստիք, իսկ բոյլերի և պոմպի դեպքում, երբ պահանջվում է շուրջօրյա հերթապահություն, սահմանվում է փականագործ-էլեկտրամոնտյորի հաստիք, յուրաքանչյուր հերթափոխի համար մեկ միավորի հաշվով, |
1 |
|||||||||||
13 |
փականագործ-էլեկտրամոնտյոր |
սառնարանային սարքավորում, էլեկտրասալիկ և այլ էլեկտրական ջեռուցման սարքավորումների առկայության դեպքում 4 և ավելի խումբ ունեցող մանկապարտեզներում (եթե հաստիքներում չի նախատեսված փականագործ-էլեկտրամոնտյորի հաստիք) սահմանվում է 0,5 միավոր փականագործ-էլեկտրամոնտյորի հաստիք, |
1 |
|||||||||||
14 |
դռնապան |
ինքնուրույն շենք ու երկու և ավելի խումբ ունեցող մանկապարտեզներում սահմանվում է դռնապանի հաստիք. դռնապանի հաստիքը սահմանվում է 1 միավոր, ինչպես նաև 2000մ2 -ից ավելի յուրաքանրյուր հաջորդ 2000մ2 օգտագործվող տարածքի համար` ևս 0,5 միավոր, |
1 |
|||||||||||
15 |
այգեպան |
մրգի այգի կամ դեկորատիվ տնկիներ ունեցող 0,5 հա մակերեսից ոչ պակաս դեկորատիվ բուսականությամբ հողամաս ունեցող մանկապարտեզներում սահմանվում է այգեպանի հաստիք՝ 1 միավոր, ինչպես նաև 0,5 հա -ից ավելի յուրաքանրյուր հաջորդ 0,5 հա հողամասի համար` ևս 0,5 միավոր, |
1 |
|||||||||||
16 |
պահակ |
պահակի հաստիքը սահմանվում է օրենքով սահմանված կարգով, |
1 |
|||||||||||
17 |
ավտովարորդ |
Ավտովարորդի հաստիքային 1 միավոր կարող է սահմանվել ավտոտրանսպորտի առկայության դեպքում։ |
2 |
2) մանկավարժական կազմի համար․
Հ/հ |
|
Հաստիքային միավորների քանակը՝ կախված խմբերի թվից |
|
վարձատրության խումբը |
||||||||||
Պաշտոնի անվանումը |
1 խումբ |
2 խումբ |
3 խումբ |
4 խումբ |
5 խումբ |
6 խումբ |
7 խումբ |
8 խումբ |
9 խումբ |
10 խումբ |
11 խումբ |
12 խումբ |
||
1 |
տնօրեն |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
2 |
մեթոդիստ՝ տնօրենի ուսումնական գծով տեղակալ |
0.25 |
0.25 |
0.5 |
0.5 |
0.75 |
0.75 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1.25 |
1.25 |
4 |
3 |
դաստիարակ |
1.17 |
2.34 |
3.51 |
4.68 |
5.85 |
7.02 |
8.19 |
9.36 |
10.53 |
11.70 |
12.87 |
14.04 |
4 |
4 |
դաստիարակ (մսուրային խմբեր (Վաղ տարիքի առաջին, երկրորդ, կրտսեր տարիքի առաջին խմբեր)) |
1.4 |
2.8 |
4.2 |
5.6 |
7.0 |
8.4 |
9.8 |
11.2 |
12.6 |
14.0 |
15.4 |
16.8 |
4 |
5 |
երաժշտության դաստիարակ (երաժշտական ղեկավար) |
2 տարեկան և ավագ հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին 0,25 դրույք, սակայն ոչ ավելի, քան 2 դրույքը, |
4 |
|||||||||||
6 |
Ֆիզկուլտուրայի հրահանգիչ |
4 տարեկան և ավագ նախադպրոցական հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին՝ 0,25 դրույք, սակայն ոչ ավելի, քան 2 դրույքը, |
4 |
|||||||||||
7 |
հատուկ մանկավարժ |
կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող մինչև 5 երեխայի առկայության դեպքում՝ 2 հաստիքային միավոր, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող 5-ից մինչև 10 երեխայի առկայության դեպքում՝ 3 հաստիքային միավոր, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող 10 և ավելի երեխայի առկայության դեպքում՝ 4 հաստիքային միավոր (հատուկ մանկավարժի, լոգոպեդի, սոցիալական մանկավարժի և հոգեբանի հաստիքների ընտրությունը կատարում է հաստատությունը՝ հաշվի առնելով հատկացված հաստիքների քանակը), |
4 |
|||||||||||
8 |
լոգոպեդ |
4 |
||||||||||||
9 |
սոցիալական մանկավարժ |
4 |
||||||||||||
10 |
հոգեբան |
4 |
||||||||||||
11 |
պարուսույց` պարի ղեկավար |
4 տարեկան և ավագ նախադպրոցական հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին՝ 0,25 դրույք, սակայն ոչ ավելի, քան 2 դրույքը (հիմնադրի կողմից լրացուցիչ բյուջետային միջոցների կամ հաստատության արտաբյուջեի առկայության դեպքում), |
4 |
|||||||||||
12 |
լրացուցիչ կրթական ծառայությունների մանկավարժ (ուսուցիչ, խմբավար) |
5 տարեկան և ավագ նախադպրոցական հասակի երեխաների յուրաքանչյուր խմբին՝ 0,25 դրույք, սակայն ոչ ավելի, քան 2 դրույքը (հիմնադրի կողմից լրացուցիչ բյուջետային միջոցների կամ հաստատության արտաբյուջեի առկայության դեպքում): |
4 |
3) ուսումնաօժանդակ կազմի համար.
Հ/հ |
|
Հաստիքային միավորների քանակը՝ կախված խմբերի թվից |
|
վարձատրության խումբը |
||||||||||
Պաշտոնի անվանումը |
1 խումբ |
2 խումբ |
3 խումբ |
4 խումբ |
5 խումբ |
6 խումբ |
7 խումբ |
8 խումբ |
9 խումբ |
10 խումբ |
11 խումբ |
12 խումբ |
||
1 |
բուժքույր |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
դաստիարակի օգնական |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
2 |
3 |
դաստիարակի օգնական (մսուրային խմբեր (վաղ տարիքի առաջին, երկրորդ, կրտսեր տարիքի առաջին խմբեր)) |
1.3 |
2.6 |
3.9 |
5.2 |
6.5 |
7.8 |
9.1 |
10.4 |
11.7 |
13.0 |
14.3 |
15.6 |
2 |
Обсуждалось
25.03.2021 - 09.04.2021
Тип
Pешение
Область
Образование и наука
Министерство
Министерство образования, науки, культуры и спорта
Просмотры 8160
Принт01.04.2021
Մեկ այլ առաջարկով առաջարկում եմ ՆՈւՀ-ում ավելացնել IT ոլորտից ինչ որ նոտարական տեխնոլոգիաներին ծանոթության պարամունք, քանի որ մեր փոքրիկների հետաքրքրությունները IT ոլորտի հանդեպ ավելի զարգացած է։
01.04.2021
Անընդհատ խոսվում է ԲՈՒՀ-ում բարեփոխումների մասին հարգելիներս հիմքը ՆՈւՀ-ն են։ ՆՈւՀ-ում վարձատրությունը շատ ցածր է, դրույքաչափերի փոփոխություն հատկապես դաստիարակներին կամ հնարավորություն ընձեռնել, որպեսզի ՆՈւՀ-երի աշխատակիցները նույնպես օգտվեն սոց. փաթեթից։