ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
- Անհրաժեշտությունը
ՀՀ Հանրակրթության մասին օրենքի 26-րդ հոդվածով պահանջվում է տվյալ ուսումնական հաստատությունում զբաղեցրած պաշտոնի նկարագրին ուսուցչի համապատասխանության որոշման նպատակով պետության կողմից իրականացնել ուսուցչի հերթական ատեստավորում` յուրաքանչյուր ուսուցչի համար 5 տարին մեկ անգամ: Յուրաքանչյուր տարի ուսումնական հաստատության ուսուցիչների մեկ հինգերորդը ենթակա է ատեստավորման` ըստ ուսումնական հաստատության հաստատած ժամանակացույցի: ՈՒսուցչի ատեստավորման, վերապատրաստման, տարակարգի շնորհման կարգերը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը:
- Ընթացիկ իրավիճակը և կարգավորման նպատակը
Ժամանակակից աշխարհում ուսուցումը զարգացող հմտություն է և ուսուցիչը շարունակում է սովորել անընդհատ փոփոխվող գիտության, տնտեսության և հասարակության մեջ: Ուսուցումն ու սովորելը զուգահեռ գործընթացներ են, և ուսուցումը տեղի է ունենում ամբողջ կյանքի ընթացքում, ինչը պետությունից պահանջում է կարևորել և անհամեմատ մեծ ներդրումներ կատարել դպրոցների մանկավարժական անձնակազմի մասնագիտական զարգացման մեջ:
Մասնագիտական զարգացումը ուսուցիչների շարունակական վերապատրաստման միջոցով ապահովելով հնարավորություն է ստեղծվելու սովորողների մոտ գիտելիք, հմտություններ, վերաբերմունք և արժեքներ ձևավորելու համար:
Ուսուցիչների վերապատրաստումը անհրաժեշտ է կենտրոնացնել առարկայական վերապատրաստման և ընդհանուր մանկավարժական գիտելիքների, աշխատանքի պլանավորման, իրականացման և գնահատման վրա, քանի որ վերջին տարիների ընթացքում էականորեն փոխվել են ինչպես գիտությունները, գնահատման եղանակները, այնպես էլ տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաները, որոնց միջոցով իրականացվում է ուսուցման գործընթացը նոր մեթոդներով և ռազմավարություններով:
Այս վերապատրաստումները կարևոր են ինչպես փորձառու, այնպես էլ այն ուսուցիչների համար, ովքեր նոր են սկսել իրենց մանկավարժական գործունեությունը: Կորոնավիրուսի համաճարակը ցույց տվեց հեռավար դասերի և ուսուցման հիբրիդ ռազմավարությունների իմացության կարևորությունը, ՏՀՏ գործիքների կիարառման նոր մեթոդների և առաջավոր փորձի ուսումնասիրության անհրաժեշտությունը:
- Ակնկալվողարդյունք
Իրավական ակտի ընդունումը կնպաստի
- ուսուցիչների մասնագիտական որակների զարգացմանը,
- ուսումնական գործընթացի պլանավորման, կազմակերպման և հետադարձ վերլուծության արդյունավետության բարձրացմանը,
- ուսուցման գործընթացում ՏՀՏ նպատակային կիարռմանը,
- սովորողների մոտ կարողունակությունների զարգացմանը:
Տ Ե Ղ Ե Կ Ա Ն Ք
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թվականի դեկտեմբերի 27-ի N 1667-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ եվ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման կապակցությամբ պետական բյուջեի եկամուտների նվազեցման կամ ծախսերի ավելացման մասին
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թվականի դեկտեմբերի 27-ի N 1667-ն որոշման մեջ փոփոխություններ եվ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունումը չի նախատեսում պետական բյուջեի եկամուտների նվազեցում կամ ծախսերի ավելացում:
Տ Ե Ղ Ե Կ Ա Ն Ք
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թվականի դեկտեմբերի 27-ի N 1667-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ եվ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտության մասին
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թվականի դեկտեմբերի 27-ի N 1667-ն որոշման մեջ փոփոխություններ եվ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման կապակցությամբ անհրաժեշտություն է առաջանալու ՀՀ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատել «Ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստող երաշխավորված կազմակերպությունների ցանկի ձևավորման կարգը»: