ՆԱԽԱԳՒԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
<<———>>——— 2025 թվականի N ————-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2020 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3-Ի N 1994-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի և 34-րդ հոդվածի 1-ին մասի պահանջներով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1․ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2020 թվականի դեկտեմբերի 3-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային տրանսպորտով ուղևորների կանոնավոր փոխադրումներ իրականացնող կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր ընտրելու մրցույթ անցկացնելու կարգը հաստատելու, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի օգոստոսի 16-ի N 762 և 2007 թվականի հունիսի 21-ի N 819-Ն որոշումներն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 1994-Ն որոշման (այսուհետ՝ Որոշում) 3-րդ կետում «2025 թվականի հունիսի 1-ը» բառերը փոխարինել «2027 թվականի սեպտեմբերի 1-ը» բառերով․
2․ Որոշման 1-ին կետով հաստատված կարգի՝
1) 12-րդ կետում ««azdarar.am» կայքէջում, լիազոր մարմնի և հանձնաժողովը կազմավորող մարմնի պաշտոնական կայքէջերում, առնվազն երեք հազար տպաքանակ ունեցող մամուլի և զանգվածային լրատվության այլ միջոցներով» բառերը փոխարինել «լիազոր մարմնի և հանձնաժողովը կազմավորող մարմնի պաշտոնական կայքէջերում, Հայաստանի Հանրապետության հրապարակային ծանուցումների http://www.azdarar.am պաշտոնական ինտերնետային կայքում և զանգվածային լրատվության միջոցով» բառերով։
2) լրացնել 40․1-ին կետ հետևյալ բովանդակությամբ.
«40․1․ Գնահատման թերթիկում՝ համաձայն N 5.3 ձևի, գրանցվում են 2-5-րդ սյունակներում ավտոբուսների, խախտումների և կանոնավոր ուղևորափոխադրումների ոլորտում փորձի գնահատականները և դրանց ընդհանուր գնահատականը:
3) 41-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ․
«41. Մրցույթի մասնակիցների գնահատումն իրականացվում է հետևյալ չափորոշիչների համաձայն՝
Գնահատման չափորոշիչները
|
Գնահատականը
|
1. ԱՎՏՈԲՈՒՍ
|
|
1) Պատկանելիության իրավունք`
|
|
սեփականություն, լիզինգ
|
10
|
վարձակալություն
|
5
|
2) Մակնիշի ծագման երկիր՝
|
Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության
(OECD) անդամ հանդիսացող պետություններ, Հայաստանի Հանրապետություն
|
8
|
ԱՊՀ և ԵԱՏՄ երկրներ
|
5
|
այլ պետություններ
|
3
|
3) Արտադրության տարեթիվ`
|
|
մինչև 1 տարին ներառյալ
|
10
|
1-2 տարին ներառյալ
|
8
|
2-3 տարին ներառյալ
|
6
|
3-4 տարին ներառյալ
|
4
|
4-5 տարին ներառյալ
|
2
|
5-ից ավելի
|
1
|
4) Արտաքին տեսք՝
|
թափքի դեֆորմացիաների բացակայություն
|
0,1,2,3
|
թափքի կոռոզիայի, ներկվածքի վնասվածքների բացակայություն
|
0,1,2
|
հողմապակու ճաքերի բացակայություն
|
0,1,2
|
5) Ուղևորասրահ՝
|
նստարանների, կողային պաստառների վնասվածքների բացակայություն
|
0,1,2,3
|
հատակի ծածկույթի վնասվածքների բացակայություն
|
0,1,2
|
ավել նստատեղի և արտադրող գործարանի կողմից չնախատեսված այլ
կառուցվածքային փոփոխությունների բացակայություն
|
0,1,2
|
6) Օդափոխանակման համակարգ՝
|
օդորակիչ
|
2
|
օդափոխիչ դռնակ, ուղևորասրահում շարժական ապակիներ
|
1
|
7) Վառելիքի տեսակ՝
|
|
էլեկտրական, հիբրիդային, ջրածնային
|
6
|
գազաբալոնային համակարգ
|
3
|
դիզել, բենզին
|
1
|
2. ՍԱԿԱԳԻՆ
|
|
Հայտով ներկայացված գին
|
միավոր
|
Նվազագույն գին
|
6
|
Նվազագույն գին + 1-20%
|
5
|
Նվազագույն գին + 21-40%
|
4
|
Նվազագույն գին + 41-60%
|
3
|
Նվազագույն գին + 61-80%
|
2
|
Նվազագույն գին + 81-100%
|
1
|
Նվազագույն գին + 101 և ավելի
|
0
|
Մեկ մասնակցի դեպքում ներկայացված սակագինը գնահատվում է առավելագույնը 6 միավոր
|
3. ԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐ (հաշվի են առնվում մրցույթի օրվանից հաշվված վերջին մեկ տարվա խախտումները)
|
20 միավոր
|
1) ուղևորափոխադրումների պահանջների խախտումներ
|
|
խախտումների բացակայություն
|
5
|
մինչև երեք խախտում
|
3
|
չորս և ավելի խախտումներ
|
0
|
վերջին մեկ տարվա ընթացքում կանոնավոր ուղևորափոխադրում չիրականացրած հայտատուի դեպքում
|
2
|
2) հարկային պարտավորությունների
|
|
խախտումների բացակայություն
|
5
|
խախտումների առկայություն (չմարված հարկային պարտավորություններ)
|
0
|
վերջին մեկ տարվա ընթացքում կանոնավոր ուղևորափոխադրում չիրականացրած հայտատուի դեպքում
|
2
|
4. ԿԱՆՈՆԱՎՈՐ ՈՒՂԵՎՈՐԱՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՓՈՐՁ
|
|
0-1 տարի
|
1
|
2-5 տարի
|
3
|
6-9 տարի
|
5
|
10 և ավելի տարի
|
8»
|
|
|
|
4) 69-րդ կետի 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ ենթակետերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ․
«2) երթուղին սպասարկելու իրավունքը ժամանակավոր ստանալու համար դիմումները՝ սույն կարգով սահմանված փաստաթղթերի փաթեթի հետ միասին ներկայացվում են երթուղին սպասարկելու իրավունքը ժամանակավոր հատկացնելու մասին հայտարարությունը հրապարակվելուց հետո 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում.
3) դիմումները ստանալու վերջնաժամկետին հաջորդող աշխատանքային օրը փաթեթները բացվում են։ Փաթեթները բացելու օրը դրանցում թերություններ հայտնաբերելու դեպքում նույն օրը հանձնաժողովը կազմակերպությանն առաջարկում է 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում վերացնել դրանք։ Կազմակերպության կողմից սույն կետով սահմանված ժամկետում թերությունները չվերացնելու դեպքում, հանձնաժողովը կազմակերպության ավտոբուսների գնահատում չի իրականացնում․
4) ավտոբուսների գնահատումն իրականացվում է դիմումները ստանալու վերջնաժամկետին հաջորդող 3-րդ աշխատանքային օրը սույն կարգի պահանջներին համապատասխան.
5) ավտոբուսների գնահատման օրվան հաջորդող աշխատանքային օրվա ընթացքում ամփոփում և հանձնաժողովը կազմավորող մարմնի կամ դրա ղեկավարի հաստատմանն է ներկայացնում երթուղին սպասարկելու իրավունքը ժամանակավոր հատկացնելու մասին արձանագրությունը:»։
5) լրացնել նոր Ձև N 5․3 հետևյալ բովանդակությամբ․
«Ձև N 5․3
Գ Ն Ա Հ Ա Տ Մ Ա Ն Թ Ե Ր Թ Ի Կ
_____ __________________ 20 թ
(մրցույթի անցկացման օրը)
Կազմակերպության անվանումը կամ անհատ ձեռնարկատիրոջ անունը, ազգանունը
|
Գումարային գնահատականը
|
ավտոբուսների
|
խախտումների
|
կանոնավոր ուղևորափոխադրումների ոլորտում փորձի
|
ընդամենը
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
երթուղու անվանումը
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
___________________ (ստորագրությունը)
|
_________________ (անունը, ազգանունը)»
|
- Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ Ն․ Փաշինյան