Հիշել նախագիծը

«Համայնքային նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողներին տրանսպորտային ծառայությունների դիմաց փոխհատուցման կարգը սահմանելու մասին» Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագիծ

93%7%

Նախագիծ

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ

ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

ՀՐԱՄԱՆ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

N o  __________________-Ն                                                     «_____» ______________________  2025թ.

 

 

 

ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԻՄԱՑ ՓՈԽՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

 

Հիմք ընդունելով «Նախադպրոցական կրթության մասին» օրենքի 24-րդ հոդվածի 1-ին մասի 24-րդ կետը՝

 

 

Հրամայում եմ

 

  1. Հաստատել համայնքային նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողներին տրանսպորտային ծառայությունների դիմաց փոխհատուցման կարգը` համաձայն Հավելվածի։
  2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում 2026 թվականի հունվարի 1-ից։

 

 

Ժ. ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Հավելված

 ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի
և սպորտի նախարարի 202
5 թվականի
-ի N -Ն հրամանի

 

ԿԱՐԳ

ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԻՄԱՑ ՓՈԽՀԱՏՈՒՑՄԱՆ 

 

  1. Սույն կարգով սահմանվում ենհամայնքային նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների (այսուհետև՝ հաստատություն) մանկավարժական աշխատողներին տրանսպորտային ծառայությունների դիմաց փոխհատուցման (այսուհետև՝ փոխհատուցում) պայմանները, ինչպես նաև չափի որոշման և տրամադրման հետ կապված հարաբերությունները:
  2. Փոխհատուցում տրվում է Հայաստանի Հանրապետության մարզերում տեղակայված հաստատությունների այն մանկավարժական աշխատողերին, որոնք հանդիսանում են իրենց փաստացի բնակության վայրից տարբերվող այլ բնակավայրում տեղակայված (որի հեռավորությունը իրենց բնակության վայրից ավելի է 5 կմ-ից) հաստատության մանկավարժական աշխատող 0.5 և ավելի հաստիքային դրույքով:
  3. Այն հաստատությունները, որոնք մանկավարժների ուղեփոխադրման նպատակով իրենց հաշվեկշռում ունեն տրանսպորտային միջոցներ և ՀՀ պետական բյուջեից ստանում են վառելիքի և (կամ) վարորդի աշխատավարձի և (կամ) այլ տրանսպորտային ծախսերի գծով փոխհատուցում, չեն հանդիսանում սույն կարգի 1-ին կետում նշված միջոցառման շահառու:
  4. Փոխհատուցման առավելագույն չափ է համարվում (հաշվարկված երկու ուղղությամբ` յուրաքանչյուր ներկա ստացած օրվա համար).

1) միայն միկրոավտոբուսային երթուղի լինելու դեպքում` միկրոավտոբուսային երթուղիների համար սահմանված սակագնի չափը,

2) միկրոավտոբուսային և ավտոբուսային երթուղիներ լինելու դեպքում` ավտոբուսային երթուղիների համար սահմանված սակագնի չափը,

3) միկրոավտոբուսային և ավտոբուսային երթուղիների բացակայության դեպքում՝ յուրաքանչյուր կմ-ի համար 25 ՀՀ դրամ, բայց ոչ պակաս քան 200 ՀՀ դրամը (հաշվարկված երկու ուղղությամբ) յուրաքանչյուր ներկա ստացած օրվա համար,

4) միկրոավտոբուսային և ավտոբուսային երթուղիների բացակայության դեպքում՝ տվյալ բնակավայրից տվյալ հաստատություն երթևեկող սույն կարգի 3-րդ կետում ընդգրկված մանկավարժական աշխատողների  թիվը առավելագույնը 4 լինելու դեպքում և դրանից պակաս լինելու դեպքում՝ 1000 ՀՀ դրամ (հաշվարկված երկու ուղղությամբ) յուրաքանչյուր ներկա ստացած օրվա համար՝ հավասար չափերով բաշխված այդ մանկավարժական աշխատողների և սովորողների միջև։

  1. Սույն կարգի 4-րդ կետի 3-րդ և 4-րդ ենթակետերի համաձայն հաշվարկված սակագների միջև տարբերության առկայության դեպքում կիրառվում է մանկավարժական աշխատողների համար նախընտրելի տարբերակը:
  2. Ամսական փոխհատուցման առավելագույն չափը յուրաքանչյուր մանկավարժական աշխատողների համար չի կարող գերազանցել 20200 ՀՀ դրամը, իսկ երթևեկ օրերի թիվը՝ տարեկան 250-ը։
  3. 7. Ուսումնական հաստատությունը մինչև յուրաքանչյուր տարվա հունվար ամսվա երկրորդ շաբաթվա առաջին աշխատանքային օրվա ավարտը հիմնադրին (համապաասխան տեղական ինքնակառավարման մարմնին) է ներկայացնում տվյալ տարվա ընթացքում սույն կարգին համապատասխան փոխհատուցում ստացող անձանց մասին տեղեկատվություն՝ Ձև 1-ին համապատասխան, իսկ մինչև սեպտեմբեր ամսվա երկրորդ շաբաթվա առաջին աշխատանքային օրվա ավարտը՝ տվյալ տարվա ընթացքում սույն կարգին համապատասխան փոխհատուցում ստացող անձանց մասին ճշտված տեղեկատվություն՝ նույն ձևաչափով:
  4. էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում հաստատությունը սույն կարգի 7-րդ կետում նշված տեղեկությունը նշված ժամկետում մուտքագրում է Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ (այսուհետ՝ ԿԿՏՀ)։
  5. Տեղական ինքնակառավարման մարմինները սույն կարգի 7-րդ կետում նշված տեղեկատվությունը ստանալուց հետո դրանք ամփոփում և ամփոփված տեղեկատվությունը հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացնում են համապատասխան մարզպետի աշխատակազմ:
  6. Մարզպետի աշխատակազմը սույն կարգի 9-րդ կետում նշված տեղեկությունը ստանալուց հետո դրանք ամփոփում և ամփոփված տեղեկությունը հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացնում են Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն (այսուհետ՝ նախարարություն):
  7. Նախարարության տվյալ բյուջետային միջոցառման համար պատասխանատու ստորաբաժանումը մարզպետների աշխատակազմերից սույն կարգի 10-րդ կետում նշված տեղեկությունը ստանալուց հետո 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում ուսումնասիրում է փոխհատուցում ստացող անձանց մասին տեղեկությունում առկա ոչ ֆինանսական ցուցանիշները և նախարարության գլխավոր քարտուղարին է ներկայացնում նշված տեղեկատվության վերաբերյալ իր դիրքորոշումը և վերջնական ամփոփ ցուցակները, որը սահմանված կարգով մակագրվում է նախարարության ֆինանսաբյուջետային գործընթացն իրականացնող ստորաբաժանմանը:

12․ էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում մարզպետների աշխատակազմերի և նախարարության տվյալ բյուջետային միջոցառման համար պատասխանատու ստորաբաժանումները երեք աշխատանքային օրվա ընթացում ուսումնասիրում է սույն կարգի 8-րդ կետում նշված տեղեկությունում առկա ոչ ֆինանսական ցուցանիշները և դրանք արժանահավատ համարելու դեպքում հաստատում։ Հակառակ դեպքում հաստատությանը տեղեկացվում է ԿԿՏՀ մուտքագրված տվյալների անճշտության մասին, որը պարտավոր է մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում շտկել տվյալները։ Հաստատության կողմից նշված ժամկետում տվյալները չշտկելու դեպքում ֆինանսավորում չի տրամադրվում՝ այդ մասին էլեկտրոնային եղանակով տեղեկացնելով հաստատությանը:

  1. Նախարարության ֆինանսաբյուջետային վարչությունն ուսումնասիրում է սույն կարգի 11-րդ և (կամ) 12-րդ կետում նշված տեղեկությունում առկա ֆինանսական ցուցանիշները և․

1) առարկություն չունենալու դեպքում առաջարկություն է ներկայացնում մարզպետների աշխատակազմերին՝ մարզում գործող համայնքային ենթակայության հաստատությունների հետ պայմանագրեր կնքելու և եռամսյակային ֆինանսավորում իրականացնելու վերաբերյալ, իսկ էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում՝ ԿԿՏՀ-ում իրականացնում է հաստատում։

2) առարկություններ ունենալու դեպքում վերադարձնում է դրանք լրամշակման, իսկ էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում՝ ԿԿՏՀ-ում իրականացնում է մերժում։

  1. Սույն կարգի 13-րդ կետի 2-րդ ենթակետում նշված դեպքում հաստատությունը պետք է երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում լրամշակի տեղեկությունը և ներկայացնի նախարարություն (էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում՝ մուտք անի ԿԿՏՀ):

15․ Սույն կարգի 14-րդ կետում նշված ժամկետները խախտվելու կամ անհրաժեշտ տեղեկությունը չշտկվելու դեպքում համապատասխան գրությամբ հաստատությանը տեղյակ է պահվում չշտկված տեղեկատվության մասով ֆինանսավորում չտրամադրվելու մասին:

16․ Հաստատությունների հետ կնքվող պայմանագրերում նախատեսվում են նաև դրույթներ ֆինանսավորումը եռամսյա պարբերականությամբ իրականացնելու, ինչպես նաև հաստատության կողմից ներկայացված (ԿԿՏՀ մուտքագրված) ոչ հավաստի տվյալների համար օրենքով սահմանված կարգով պատասխանատվություն կրելու մասին:

  1. Հաստատությունները, պայմանագրով սահմանված կարգով, յուրաքանչյուր եռամսյակ ներկայացնում են հաշվետվություն նախարարությանը կամ մարզպետի աշխատակազմին՝ նախորդ եռամսյակի փաստացի հաճախումների մասին՝ Ձև 2-ին համապատասխան, իսկ էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում՝ նախորդ եռամսյակի փաստացի հաճախումների մասին տեղեկությունը մուտք են անում ԿԿՏՀ։

18․ Սույն կարգի 17-րդ կետով ներկայացված տեղեկությունում առկա ոչ ֆինանսական ցուցանիշների վերաբերյալ տվյալ բյուջետային միջոցառման համար պատասխանատու ստորաբաժանման դրական եզրակացության առկայության (էլեկտրոնային ծրագրային ապահովման առկայության դեպքում՝ փաստման) դեպքում պետական լիազորված մարմնի ֆինանսական գործառույթներ իրականացնող ստորաբաժանումն ուսումնասիրում է ֆինանսական ցուցանիշները և դրանք հավաստի համարելու դեպքում իրականացնում է ֆինանսավորում։

  1. Սույն կարգի 2-րդ կետում նշված միջոցառման շահառուին փոխհատուցումը տրվում է փոխանցելու միջոցով:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ՁԵՎ 1

 

ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

ՏՎՅԱԼ ՏԱՐՎԱ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ԿԱՐԳԻՆ ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆ ՓՈԽՀԱՏՈՒՑՈՒՄ ՍՏԱՑՈՂ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Հ/Հ

Մանկավարժական աշխատողի անունը, ազգանունը

Դրույքը

Փաստացի բնակության վայրը

Հեռավորութ-յունը հաստատութ-յունից /կմ/

Կարգի 4-րդ և 6-րդ կետերով հաշվարկված գումարը (հաշվարկված երկու ուղղությամբ` յուրաքանչյուր ներկա ստացած օրվա համար)

Աշխատանքային օրերի թիվը

Փոխ-հատուց-ման ենթակա գումարը՝ հազ. դրամ

Այլ նշումներ

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ԸՆԴԱՄԵՆԸ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ՏՆՕՐԵՆ՝

 

 

_____________________________

Անուն, ազգանունը

 

_____________________________

ստորագրությունը

 

ԳԼԽԱՎՈՐ ՀԱՇՎԱՊԱՀ

 

 

_____________________________

Անուն, ազգանունը

 

_____________________________

ստորագրությունը

 

 

 

 

 

_______________20________թ․

 

Կ.Տ.

 

                     

 

 

 

 

ՁԵՎ 2

 

ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՆԱԽՈՐԴ ԱՄՍՎԱ ՓԱՍՏԱՑԻ ՀԱՃԱԽՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

N/N

Մանկա-վարժա-կան աշխա-տողի անուն, ազգա-նուն

 Դրույք

Փաս-տացի բնա-կու-թյան վայրը

Հեռավո-րությունը հաստատությունից
/կմ/

Հաշվարկ-ված սակագինը (հաշվարկ-ված երկու ուղղու-թյամբ` յուրա-քանչյուր ներկա ստացած օրվա համար), դրամ

Փաստացի հաճախած օրերի թիվը՝

ըստ ամիսների

Փաս-տացի հաճա-խած օրերի թիվը 1-ին կիսա-մյակում

 1-ին կիսա-մյակի համար վճարման ենթակա գումար, հազար դրամ

Փաստացի հաճախած օրերի թիվը՝

ըստ ամիսների

Փաս-տացի հաճա-խած օրերի թիվը

2-րդ կիսա-մյակում

 2-րդ կիսա-մյակի համար վճարման ենթակա գումար, հազար դրամ

ԸՆԴԱ-ՄԵՆԸ ԳՈՒ-ՄԱՐ, ՀԱԶԱՐ ԴՐԱՄ

Այլ նշում-ներ

հուն-վար

փետր-վար

մարտ

ապ-րիլ

մա-յիս

սեպ-տեմ-բեր

հոկ-տեմ-բեր

նո-յեմ-բեր

դեկ-տեմ-բեր

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ՏՆՕՐԵՆ՝

 

 

_____________________________

Անուն, ազգանունը

 

_____________________________

ստորագրությունը

ԳԼԽԱՎՈՐ ՀԱՇՎԱՊԱՀ

 

 

_____________________________

Անուն, ազգանունը

 

_____________________________

ստորագրությունը

 

 

 

 

_______________20 __________թ․

 

Կ.Տ.

 

  • Քննարկվել է

    11.03.2025 - 26.03.2025

  • Տեսակ

    Հրաման

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 730

Տպել

Առաջարկներ`

Անուշ Շահումյան

23.03.2025

Որպես Հայաստանի մարզային դպրոցի ուսուցիչ՝ սույն նախագիծը գնահատում եմ որպես կարևոր քայլ մանկավարժական աշխատողների սոցիալական պաշտպանության ուղղությամբ, հատկապես գյուղական և հեռավոր համայնքներում, որտեղ տրանսպորտային հասանելիությունը սահմանափակ է։ Սակայն առկա են մի շարք խնդիրներ, որոնք կարող են նվազեցնել նախագծի արդյունավետությունը։ Առաջարկում եմ հետևյալ փոփոխությունները ու լրացումները. 1. Հեռավորության չափանիշի վերանայում Խնդիր. 5 կմ շեմը անբավարար է գյուղական տարածքների համար, որտեղ ուսուցիչները հաճախ ստիպված են ճանապարհորդել ավելի երկար հեռավորություններ՝ անգամ հարակից բնակավայրերից հասնելու համար։ Առաջարկ. Հեռավորության շեմը հասցնել 10 կմ-ի կամ հաշվի առնել տեղանքի բարդությունը (օրինակ՝ լեռնային ճանապարհներ)։ 2. Փոխհատուցման չափերի ճշգրտում Խնդիր. - 25 դրամ/կմ դրույքաչափը (հատկապես երկկողմանի երթևեկության դեպքում) չի համապատասխանում տրանսպորտային իրական ծախսերին։ - 1000 դրամի բաշխումը 4 կամ ավելի մանկավարժների և սովորողների միջև անարդար է, քանի որ սովորողները նախագծի շրջանակներում չեն հիշատակվում որպես շահառու։ Առաջարկ. - Բարձրացնել կիլոմետրային դրույքաչափը՝ հիմնվելով վառելիքի և տրանսպորտի միջին գնի վրա (օրինակ՝ 50 դրամ/կմ)։ - Չեղարկել սովորողների հետ փոխհատուցման բաշխումը՝ 1000 դրամն ամբողջությամբ հատկացնելով մանկավարժական աշխատողներին։ 3. Ամսական և տարեկան սահմանաչափերի ճկունություն Խնդիր. 20,200 դրամ ամսական և 250 օր տարեկան սահմանաչափերը կարող են բավարար չլինել, հատկապես երբ ուսումնական տարին տևում է 270-280 աշխատանքային օր։ Առաջարկ. - Տարեկան օրերի սահմանաչափը հավասարեցնել ուսումնական տարվա իրական օրացույցին (օրինակ՝ 280 օր)։ - Ամսական սահմանաչափը կապել ՀՀ միջին աշխատավարձի դինամիկայի հետ՝ ապահովելով գնաճի հաշվարկ։ 4. Տրանսպորտի առկայության պայմանների պարզաբանում Խնդիր. Հաստատությունները, որոնք ունեն պետական ֆինանսավորվող տրանսպորտ, ավտոմատ կերպով բացառվում են նախագծից։ Սակայն հաճախ այդ տրանսպորտը չի ծածկում բոլոր աշխատողների երթուղիները։ Առաջարկ. Թույլ տալ փոխհատուցում ստանալ նաև այն դեպքերում, երբ հաստատության տրանսպորտը չի բավարարում բոլոր աշխատողների պահանջները (օրինակ՝ երթուղիների սահմանափակություն)։ 5. Հաշվետվական բեռի նվազեցում Խնդիր. Տարեկան երկու անգամ ձևակերպումներ ներկայացնելը լրացուցիչ բյուրոկրատական բեռ է ստեղծում ուսումնական հաստատությունների համար։ Առաջարկ. Ավտոմատացնել գործընթացը՝ տվյալները ինտեգրելով Երևանի քաղաքապետարանի կամ մարզպետարանների էլեկտրոնային հարթակներում։ 6. Հասարակության հետ հաղորդակցություն -Առաջարկ. Կազմակերպել տեղեկատվական արշավներ՝ բացատրելու փոխհատուցման հաշվարկման մեխանիզմները, որպեսզի մանկավարժները կարողանան ճիշտ գնահատել իրենց իրավունքները։ Եզրակացություն Նախագիծը կարող է դառնալ մարզային ուսուցիչների կենսամակարդակի բարձրացման գործիք, սակայն դրա իրականացումը պահանջում է առավել ռեալիստական մոտեցում՝ հաշվի առնելով գյուղական համայնքների առանձնահատկությունները։ Անհրաժեշտ է հստակեցնել սահմանումները, բարձրացնել փոխհատուցման չափերը և ապահովել գործընթացի թափանցիկություն։

Արփինե Հովհաննիսյան

22.03.2025

Առաջարկում եմ ՝ տրանսպորտային ծառայությունների դիմաց փոխհատուցում ստանա նաև դպրոցի վարչական աշխատողը։ 0,5 դրույքով այդ պատասխանատու գործը կատարողը ստանում է ուսուցչի ստացած աշխատավարձի կեսը։ Խոսքը գյուղական միավորվող դպրոցներին է վերաբերում։ Նման դպրոցներում անգամ ֆինանսավորման նոր ձևից չկարողացան օգտվել։ Շնորհակալություն։

Նաիրա Թադևոսյան

13.03.2025

Ողջունելի նախագիծ է․ Առաջարկություն-Հիմնվելով պետական դպրոցների և նախադպրոցական մանկավարժական աշխատողների հետ կնքված աշխատանքային պայմանագրերով,կարելի է հստակեցնել փոխհատուցման չափը՝ ֆիքսված գումար կամ տրանսպորտային տոմսերի փոխհատուցում՝մեկ ամսվա համար,ապահովելով թափանցիկություն և վերահսկողության մեխանիզմներ, եթե ոչ ամբողջությամբ,ապա գոնե մասնակիորեն / 50 տոկոս/ ,նախատեսելով պետական կամ համայնքային բյուջեի միջոցներից ։Շնորհակալություն կրթության ոլորտում բարեփոխումների համար։

Տեսնել ավելին