Հիշել նախագիծը

ՀԱՅԱUՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 2-Ի N 1911-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱUԻՆ

 

ՆԱԽԱԳԻԾ

 

ՀԱՅԱUՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

------     2024 թվականի   N      -Ն

 

 

ՀԱՅԱUՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 2-Ի N 1911-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱUԻՆ

 

   

    Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածներով, «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» օրենքի 9-րդ հոդվածով, «Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» օրենքի        9-րդ և 24-րդ հոդվածներով, Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքով՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը ո ր ո շ ու մ է.

  1. Հայաuտանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի նոյեմբերի 2-ի «Հայաuտանի Հանրապետության մարզերի առողջապահության համակարգերի oպտիմալացման ծրագրերը հաuտատելու մաuին» N 1911-Ն որոշման (այսուհետ` որոշում) մեջ կատարել հետևյալ լրացումը և փոփոխությունները.

    1) Որոշման N 4 հավելվածի` Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի առողջապահության համակարգի օպտիմալացման ծրագրի՝

    ա) «I. Գավառի տարածաշրջան» բաժինը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր 8-րդ կետով.

    «8․ «Միաձուլման ձևով վերակազմակերպել

    1) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Սարուխանի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 70.210.861202) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Գանձակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 70.210.852067)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 1 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Սարուխանի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:

    2) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լճափի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 70.210.852195), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Նորատուսի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 70.210.873482) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Կարմիրգյուղի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 70.210.872431)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 2 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Նորատուսի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:»:

    բ) «II. Մարտունու տարածաշրջան» բաժինը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր 13-րդ կետով.

    «13․ «Միաձուլման ձևով վերակազմակերպել

    1) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Երանոսի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.865451), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վարդաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.862198), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ձորագյուղի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.855173), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծակքարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.864451) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովասարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.870460)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 3 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծակքարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:

    2) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լիճքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.863930), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ներքին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.866558)  և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վերին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.872824)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 4 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն,  կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ներքին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:

    3) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Արծվանիստի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.873506), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովինարի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.872176) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վարդենիկի առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.867743)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 5 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովինարի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:

    4) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Գեղհովիտի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.864643), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Զոլաքարի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.865085), «Աստղաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.865381) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վաղաշենի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 76.210.863366)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 6 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Աստղաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:»:

    գ) «III. Վարդենիսի տարածաշրջան» բաժինը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր 8-րդ կետով.

    «8․ «Միաձուլման ձևով վերակազմակերպել

    1) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Կարճաղբյուրի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 58.210.853725),  Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լուսակունքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 58.210.872831) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 58.210.872128)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 7 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:

    2) Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Մեծ Մասրիկի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 58.210.854740), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Գեղամասարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 58.210.860422) և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ակունքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 58.210.854636)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 8 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Մեծ Մասրիկի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:»։

    դ) «IV. Սևանի տարածաշրջան» բաժինը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր    11-րդ կետով.

    «11․ «Միաձուլման ձևով վերակազմակերպել

Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լճաշենի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 87.210.873614), Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Դդմաշենի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 87.210.869232)  և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովագյուղի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 87.210.872161)՝ ստեղծելով «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 9 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, կենտրոնը՝ նախկին Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովագյուղի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն:»:

    ե) «V. Ճամբարակի տարածաշրջան» բաժինը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր 8-րդ կետով.

    «8․ «Միաձուլման ձևով վերակազմակերպել

    «Ճամբարակի առողջության կենտրոն» փակ բաժնետիրական ընկերությունը և «Դպրաբակի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը (պետական գրանցման համարը՝ 74.210.855388)՝ կենտրոնը «Ճամբարակի առողջության կենտրոն» փակ բաժնետիրական ընկերություն։»:

  1. Սահմանել, որ՝

    1) Վերակազմակերպման արդյունքում ստեղծված «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 1 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 2 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 3 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի  N 4 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 5 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 6 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 7 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 8 առողջության կենտրոն», «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 9 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների ստեղծման նպատակը՝ բնակչության առողջության պահպանում, բարելավում, առողջ ապրելակերպի քարոզչություն, հիվանդությունների կանխարգելում, պետության կողմից երաշխավորված անվճար բժշկական օգնության և սպասարկման շրջանակներում բնակչությանը ցուցաբերվող արտահիվանդանոցային բուժօգնության տրամադրումն է

    2) վերակազմակերպված իրավաբանական անձանց իրավահաջորդը վերակազմակերպման արդյունքում ստեղծված իրավաբանական անձինք են և      վերջիններիս են անցնում վերակազմակերպման արդյունքոմ ստեղծված իրավաբանական անձանց իրավունքներն ու պարտականությունները` փոխանցման ակտերին համապատասխան՝

     ա. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 1 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Սարուխանի բժշկական ամբուլատորիա» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Գանձակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    բ. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 2 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լճափի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Նորատուսի բժշկական ամբուլատորիա» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Կարմիրգյուղի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    գ. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 3 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Երանոսի բժշկական ամբուլատորիա», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վարդաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ձորագյուղի բժշկական ամբուլատորիա», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծակքարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովասարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    դ. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 4 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լիճքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ներքին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վերին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    ե. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 5 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Արծվանիստի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովինարի բժշկական ամբուլատորիա» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վարդենիկի առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    զ. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 6 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Գեղհովիտի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Զոլաքարի բժշկական ամբուլատորիա», «Աստղաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Վաղաշենի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    է. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 7 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Կարճաղբյուրի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն»,  Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լուսակունքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    ը. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 8 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Մեծ Մասրիկի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Գեղամասարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ակունքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    թ. «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 9 առողջության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Լճաշենի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Դդմաշենի բժշկական ամբուլատորիա»  և Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի «Ծովագյուղի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների իրավահաջորդն է

    ժ. «Ճամբարակի առողջության կենտրոն» փակ բաժնետիրական ընկերությունը «Դպրաբակի բժշկական ամբուլատորիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության  իրավահաջորդն է

    3) վերակազմակերպման հետ կապված ծախսերը կատարվելու են վերակազմակերպման արդյունքոմ ստեղծված իրավաբանական անձանց միջոցների հաշվին:

  1. Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզպետին՝

    1) սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո վեցամսյա ժամկետում ապահովել՝ վերակազմակերպման արդյունքում ստեղծված իրավաբանական անձանց հանձնվող գույքի հանձնման-ընդունման աշխատանքների կատարումը՝ փոխանցման ակտերի հաստատումը,  ինչպես նաև կանոնադրությունների հաստատումը և պետական գրանցումը

     2) սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո 8-րդ ամսում Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի աշխատակազմ  ներկայացնել հաշվետվություններ սույն որոշմամբ նախատեսված աշխատանքների իրականացման մասին:

  1. Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության պետական գույքի կառավարման կոմիտեի նախագահին՝ սույն որոշման 3-րդ կետում նշված գործընթացների ավարտից հետո եռամսյա ժամկետում սույն որոշման 1-ին կետում նշված իրավաբանական անձանց անշարժ գույքի անհատույց և անժամկետ տրամադրման մասին որոշումներում (պայմանագրերում) կատարել համապատասխան փոփոխություններ։
  2. 5. Որոշմամբ հաստատված4-րդ հավելվածի «Սարուխանի բժշկական ամբուլատորիա» և «Գանձակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 1 առողջության կենտրոն», «Լճափի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Նորատուսի բժշկական ամբուլատորիա» և «Կարմիրգյուղի բժշկական ամբուլատորիա» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 2 առողջության կենտրոն», «Երանոսի բժշկական ամբուլատորիա», «Վարդաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Ձորագյուղի բժշկական ամբուլատորիա», «Ծակքարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և «Ծովասարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 3 առողջության կենտրոն», «Լիճքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Ներքին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» և «Վերին Գետաշենի բժշկական ամբուլատորիա» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 4 առողջության կենտրոն», «Արծվանիստի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Ծովինարի բժշկական ամբուլատորիա» և «Վարդենիկի առողջության կենտրոն» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 5 Առողջության կենտրոն», «Գեղհովիտի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Զոլաքարի բժշկական ամբուլատորիա», «Աստղաձորի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և «Վաղաշենի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» բառերը փոխարինել  «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 6 առողջության կենտրոն», «Կարճաղբյուրի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն»,  «Լուսակունքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և «Ծովակի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» բառերը փոխարինել  «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 7 առողջության կենտրոն», «Մեծ Մասրիկի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Գեղամասարի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» և «Ակունքի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» բառերը փոխարինել  «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 8 առողջության կենտրոն», «Լճաշենի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն», «Դդմաշենի բժշկական ամբուլատորիա» և «Ծովագյուղի առողջության առաջնային պահպանման կենտրոն» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզի N 9 առողջության կենտրոն» բառերով, իսկ ««Դպրաբակի բժշկական ամբուլատորիա» փակ բաժնետիրական ընկերություն» բառերը հանել:
  3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Հայաստանի Հանրապետության                                                Ն. Փաշինյան

               վարչապետ

 

Երևան

 

 

 

 

 

  • Քննարկվել է

    21.11.2024 - 06.12.2024

  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Տարածքային կառավարման և զարգացման

  • Նախարարություն

    Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 1006

Տպել

Առաջարկներ`

Ա․Դ․Սախարովի անվան մարդու իրավունքների պաշտպանության հայկական կենտրոն ՀԿ

05.12.2024

Նախագծի հակիճ բնութագրում և հիմավորման մեջ նշվում է, որ առողջապահական կազմակերպությունները նախատեսվում է վերակազմակերպել միացման եղանակով, մինչդեռ բուն նախագծում վերակազմակերպումը նախատեսվում է իրականացնել միաձուլման եղանակով: Հարկ է նկատել, որ միացումը և միաձուլումը իրավաբանական անձանց վերակազմակերպման միանգամայն տարբեր եղանակներ են, և վերակազմակերպման գործընթացում ունեն տարբեր դրսևորումներ ու հետևանքներ (ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 63-րդ հոդված): Հետևաբար նորմատիվ իրավական ակտի նախագիծը չի կարող տարբերվել դրա ընդունումը հիմնավորող փաստաթղթի բովանդակությունից:

Ա․Դ․Սախարովի անվան մարդու իրավունքների պաշտպանության հայկական կենտրոն ՀԿ

05.12.2024

Դեռևս 02.11.2026թ. ՀՀ Կառավարության N1911-Ն որոշմամբ (այսուհետ՝ Որոշում) Հայաստանի Հանրապետության մարզերի առողջապահության համակարգերը ենթարկվեցին օպտիմալացման։ Որոշման 4-րդ հավելվածի համաձայն՝ Գեղարքունիքի մարզում գործող 15 գյուղական բժշկական ամբուլատորիաներն առանձնացան տարածքային պոլիկլինիկաների կազմից, որի նպատակը ծառայությունների արդյունավետության և որակի բարձրացումից բացի, անկախ ընտանեկան բժշկի գրասենյակներ ստեղծելու և համայնքի ներգարավման համար բարենպաստ պայմանների ստեղծումն էր։ Այս փոփոխության արդյունքում մարզի մի շարք բնակավայրերում տեղակայվեցին գյուղական բժշկական ամբուլատորիաներ, ինչը բժշկական օգնությունն ու սպասարկումը բնակիչների համար դարձան մատչելի, հասանելի և առավել որակյալ։ Վերակազմակերպման արդյունքում նոր ստեղեղծված ամբուլատորիաների արդյունավետ ղեկավարումն ապհովելու նպատակով, Որոշմամբ ՀՀ առողջապահության նախարարին հանձնարարվեց մարզպետների հետ համատեղ իրականացնել օպտիմալացման պլաններում ներառված բժշկական հաստատությունների կառավարման կառուցվածքների արդիականացում` կազմակերպելով ղեկավար անձնակազմի վերապատրաստում։ Ներկայումս, ՀՀ Կառավարության 02.11.2006թ. N1911-Ն որոշման մեջ լրացում և փոփոխություններ կատարելու մասին նախագծով (այսուհետ Նախագիծ) հանրության քննարկմանն է ներկայացվել ՀՀ Գեղարքունիքի մարզում գործող ԱԱՊ կազմակերպությունները վերակազմակերպման արդյունքում «փնջերի» վերածելու գաղափարը, առանց խոստովանելու, որ այդ կառույցները ստեղծման օրվանից հենց «փնջերի» տրամաբանությամբ էլ աշխատում են։ Բանն այն է, որ Գեղարքունիքի մարզպետի աշխատակազմի ենթակայությամբ գործող 30 առողջության առաջնային պահպանման կազմակերպությունները սպասարկում են շուրջ 98 գյուղերի (գյուղերի հաշվարկն՝ ըստ Գեղարքունիքի մարզպետարանի կայքում ներկայացված տվյալների): Ամբուլատորիաներից յուրաքանչյուրը տեղակայված լինելով համայնքի մեկ բնակավայրում, բժշկական օգնություն և սպասարկում է տրամադրում հարակից մի քանի գյուղական բնակավայրերի բնակչությանը։ Այս հանգամանքով պայմանավորված՝ բնակիչներն ու բժիշկներն արդեն իսկ տարիներ շարունակ հաղթահարում են բազում դժվարություններ, անհրաժեշտ պահին իրենց տարածքը սպասարկող, սակայն մեկ այլ բնակավայրում տեղակայված աբուլատորիա հասնելու, կամ բժշկի դեպքում՝ բուժառուի տուն հասնելու և սպասարկում իրականացնելու համար։ Մարզում գյուղական բնակչության համար բժշկական սպասարկման վերը նշված դժվարահասության մասին փաստող ամենացայտուն վկայությունն արտացոլված է Գեղարքունիքի մարզպետի կողմից մարզի սոցիալ-տնտեսական վիճակի մասին ՀՀ Կառավարությանն ու ՏԿԵ նախարարությանը ներկայացվող ընթացիկ և տարեկան հաշվետվություններում։ Թեև Գեղարքունիքի մարզպետը մարզի սոցիալ-տնտեսական վիճակի տարեկան մոնիտորինգի հաշվետությունները յուրաքանչյուր տարի հրապարակելու («Տարածքային կառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 5-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 7-րդ կետով սահմանված) իր պարտականությունը վերջին անգամ կատարել է 2020 թվականին (իսկ կիսամյակային մոնիտորինգի հաշվետվությունը՝ 2022 թվականին), սակայն եղածն էլ բավարար է հասկանալու համար, որ դեռևս այդ տարեթվերին և մինչ օրս հեռավոր գյուղական համայնքներում առողջության առաջնային պահպանման ծառայությունների հասանելիության և մատչելիության ապահովումը մարզում արձանագրված առողջապահության ոլորտի կայուն խնդիրներից մեկն է: Իրավիճակի վերլուծությունը փաստում է, որ առկա պայմաններում ներդրվող «փնջերի» գաղափարի իրականացումը «փնջային» է դարձնելու առանց այն էլ գյուղական կյանքում բազմաթիվ դժվարություններ հաղթահարող բնակիչների խնդիրները՝ ստիպելով վերջիններիս ամբուլատորիա հասնելու համար յուրաքանչյուր անգամ տասնյակ կիլոմետրերի հասնող տարածություն հաղթահարել (հաճախ նաև մարզին բնորոշ եղանակային պայմաններում): Թերևս այս հանգամանքն անտեսելու միտոմով էլ Նախագծի հեղինակները դրա հիմնավորման մեջ չեն անդրադարձել «փնջերի» տեղակայման վայրերին և չեն հստակեցրել, թե նոր ստեղծված ամբուլատորիաներն ի՞նչ հեռավորություն են ունենալու իրենց սպասարկման տարածքում ընդգրկված յուրաքանչյուր բնակավայրից, և թե նախատեղվող «բարելավումներն» առարկայական ի՞նչ ազդեցություն են ունենալու մարզի բնակիչների համար: Նույն կերպ, Նախագծի հիմնավորման մեջ խոսվում է ԱԱՊ օղակի օպտիմալացման արդյունքում առողջապահական ցուցանիշների և բնակչության գոհունակության բարելավման մասին, սակայն առկա իրավճակի վերբերյալ որևէ ցուցանիշ կամ հետազոտության արդյունքում իրականացված վիճակագրական տվյալ չի ներկայացվում, ինչով կապացուցվի, որ բնակչությունը դժգոհ է ամբուլատորիաների տրամադրած սպասարկման որակից միայն այն պատճառով, որ այդ կազմակերպություններում աշխատող ընտանեկան բժիշկները նաև տնօրեններ են: Նախագծի հիմնավորման մեջ խոսվում է նաև նախատեսվող փոփոխությունների արդյունքում առողջապահական համակարգի արդյունավետ կառավարման մասին, կրկին առանց ներկայցնելու, թե ներկայիս կառավարման անարդյունավետությունն ինչպե՞ս է չափվել, և ի՞նչ ցուցանիշներ են արձանագրվել այս հարցով իրականացված վիճակագրության արդյունքում: Փոխարենը հստակ նշված է, որ Նախագծի հիմնական նպատակը գործող ամբուլատորիաների վարչական անձնակզմի կրճատման հաշվին նոր ձևավորվող «փնջերի» վարչական անձնակազմի աշխատավարձի բարձրացումն է: Այս հանգամանքը վկայում է համայնքներում աշխատատեղերի կրճատման և գործող ամբուլատորիաների տնօրեններից միասնական եղանակով ազատվելու ակնկալիքի մասին, և որևէ դրական ազդեցություն չի կարող ունենալ այդ «փնջերում» բնակիչներին տրամադրվող ծառայությունների որակի վրա: Ինչ վերաբերում է առողջապահություն ոլորտում բնակիչների դժգոհություն իրական պատճառներին, ապա գաղտնիք չէ, որ դրանք ավելի խորը և տեղական մակարդակը շրջանցող արմատներ ունեն: Այդ «արմատների» մասին թերևս, խոսվում է «Հայաստանի Հանրապետությունում առողջապահության համապարփակ ապահովագրության ներդրաման հայեցակարգին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի 2.7-րդ (Բժշկական օգնություն որակը) բաժնում , որի համապատախան հատվածի մեջբերումը ներկայացված է ստորև. «Բժշկական կազմակերպությունների տեխնիկական հագեցվածության առկա իրավիճակը, տարածաշրջաններում սոցիալտնտեսական անբարենպաստ պայմանները, պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ոչ արդյունավետ աշխատանքը բժշկական կազմակերպությունների կառավարման՝ այդ թվում կադրերի կառավարման հարցում, ինչպես նաև ծառայությունների դիմաց վճարման գոյություն ունեցող մեխանիզմները բերել են ծառայությունների մատուցման կենտրոնացման Երևան քաղաքում, ինչն էլ դարձել է կադրերի լուրջ հոսունության և մարզերում դրանց պակասի հիմնական պատճառը»: Այսպիսով, ներկայումս գյուղական համայնքներին արդեն իսկ «փնջային» տարբերակով սպասարկող ամբուլատորիաների «վերափնջավորումը» որպես առողջապահության ոլորտի «բարելավում» ներկայացվել չի կարող, և էականորեն դժվարացնելու է առողջության առաջնային պահպանման ծառայությունները հասանելիության ու մատչելիության ապահովումը գյուղական համայնքների բնակիչների համար: Ելնելով վերոգրյալից՝ առաջարկում ենք ավելի չբարդացնել Գեղարքունիքի մարզի գյուղական համայնքների բնակիչների կյանքը, չզրկել նրանց իրենց առողջության պահպանման սահմանադրական իրավունքն իրականացնելու (առանց այն էլ սակավ) հնարավորությունից և սույ Նախագիծը հանել շրջանառությունից:

Տեսնել ավելին