Հիշել նախագիծը
«ՇԵՆՔԵՐԻ ԵՎ ՇԻՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ՀԵՏԱԶՆՆՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ
-
3 - Կողմ
-
2 - Դեմ
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Առաջարկության բովանդակությունը | Եզրակացություն | Կատարված փոփոխությունը |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1 | ,,Քաղաքաշինություն և տնտեսություն,, ՀԿ 28.11.2024 19:18:01 | Ներկայացված չէ որևէ հիմնավորում՝ գործող նորմատիվ իրավական ակտի դրույթները ավելի բարձր իրավական ակտում ներառելու նպատակահարմարության վերաբերյալ։ Առաջարկում ենք շրջանցելով ոլորտի ոչ լիազոր մարմնի կողմից ներկայացված ցանկությունը ներկայացնել նշված հիմնավորումը։ | ||
2 | ,,Քաղաքաշինություն և տնտեսություն,, ՀԿ 28.11.2024 19:18:01 | Նախագծով ներկայացված առաջարկություները գործող նախկին կարգավորումների համեմատ ավելի վատն են, քանի որ նախկին կարգավորումներով առնվազն տաս տարին մեկ անգամ շինության տեխնիկական վիճակի հետազնման դրույթը ունի խորհրդատվական բնույթ, իսկ Նախագծով առաջարկվում է այդ դրույթը դարձնել պարտադիր ինչը անիրատեսական է։Վերջինի մասով վաղուց ոչ ոք չի հակադարձում։ Ավելին, շինության տեխնիկական վիճակի հետազնության երկու ձևերից մեկի անվան մեջ ներառելով «Սկզբնական» և «Արագ» բառերը երկրորդվում է կատարվելիք աշխատանքի կարևորությունը։ | ||
3 | ,,Քաղաքաշինություն և տնտեսություն,, ՀԿ 28.11.2024 19:18:01 | ՀՀ կառավարության 2015 թվականի մարտի 3-ի N596-Ն որոշմամբ սահմանված կարգի բարձր (IV) և բարձրագույն (V) ռիսկայնության օբյեկտների դեպքում տեխնիկական վիճակի հետազնության դիտողագործիքային տեսակի կիրառման առաջարկող պարտադիր պայմանի դեպքում պետական միջոցների վատման հնարավորություն կառաջանան, քանի որ այն շենքերի և շինություների դեպքում, որոնք չեն ունենա վնասվածքներ՝ միևնույն է, պարտդիր կլինի գործքների միջոցով անիմաստ հետազոտություն իրականացնել։ |