Լրամշակման փուլում է
ԱԶԳԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՎ ՎԱՐՄԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՎ ՄԵՏԱՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ԵՎ ՄՇԱԿՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 13-Ի N 136-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
-
2 - Կողմ
-
7 - Դեմ
ՆԱԽԱԳԻԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
ԱԶԳԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՎ ՎԱՐՄԱՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՎ ՄԵՏԱՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ԵՎ ՄՇԱԿՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 13-Ի N 136-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Տարածական տվյալների մասին» օրենքի 21-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետի և 24-րդ հոդվածի 1-ին մասի պահանջներով՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
Վարչապետ
Երևան
202 թ.
Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության 202 թվականի
ի -ի N որոշման
ԿԱՐԳ
ԱԶԳԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՎ ՎԱՐՄԱՆ
- հանրապետական,
- մարզային,
- համայնքային,
- բնակավայրային:
- հանրապետական մակարդակ` 1 : 100000, 1 : 200000, 1 : 500000,
- մարզային մակարդակ` 1 : 25000, 1 : 50000,
- համայնքային մակարդակ` 1 : 5000, 1 : 10000, 1 : 25000,
- բնակավայրերի (առանձին տարածքների) մակարդակ՝ 1 : 500, 1 : 1000, 1 : 2000:
1) փուլային գործողություններ,
2) ֆինասական միջոցներ,
3) ոլորտային աշխատանքային խմբի և տեխնիկական խորհրդատուի գործառնական ձեռնարկները:
ա) աշխատանքի ծավալը և առկա ռեսուրսները,
բ) աշխատանքի յուրաքանչյուր փուլում հստակ պատասխանատուների և իրականացվող աշխատանքների ցանկը,
գ) առկա վիճակը և պահանջարկը, տեխնոլոգիական սահմանափակումները:
ա) առաջատար կատարող,
բ) կատարող,
գ) խորհրդակցական մարմին,
դ) տեխնիկական խորհրդատու։
- ԱՏՏԵ-ի քարտեզագրական շերտերի տեսակները,
- տվյալների կանոնավոր թարմացման հիմնական սկզբունքները,
- տեղանքի ինդեքսավորման ուղեցույցը,
- ցանկացած առաջարկություն, որն անհրաժեշտ է համակարգի վերափոխմանը,
- տարածական ճշտության մակարդակները,
- թեմատիկ քարտեզագրական շերտերի առաջնահերթությունները,
- աշխատանքային ծրագիրը, տեխնիկական ձեռնարկները, որակի ստուգման ծրագիրը և ցանկացած այլ փաստաթուղթ,
- պարտադիր հատկանիշային տվյալները, որակի ստուգման մեթոդաբանությունը՝ նմուշի և լոթի քանակը:
ա) հայեցակարգային հաջորդականություն (հայեցակարգային սխեմայի կանոնների համապատասխանություն),
բ) տիրույթի հաջորդականություն (արժեքների համապատասխանություն արժեքային տիրույթներին),
գ) ձևաչափի հաջորդականություն (այն աստիճանը, որոում տվյալները պահպանվում են տվյալների բազայի ֆիզիկական կառուցվածքին համապատասխան),
դ) տոպոլոգիական հաջորդականություն (տվյալների բազայի հստակ ծածկագրված տոպոլոգիական բնութագրերի ճշգրտության աստիճանը)։
ա) բացարձակ ճշգրտություն (ստացված կոորդինատների համապատասխանումը ընդունված կամ հաստատված ճշգրիտ կոորդինատների արժեքներին),
բ) հարաբերական ճշգրտություն (օբյեկտների հարաբերական տեղադիրքերի համապատասխանումը իրենց համապատասխան այն հարաբերական տեղադիրքերին, որոնք ընդունված կամ հաստատված են որպես ճշգրիտ),
գ) ռաստրային տվյալների տեղադիրքի ճշգրտություն (ռաստրային տվյալների տեղադիրքի համապատասխանումը այն տեղադիրքերին, որոնք ընդունված կամ հաստատված են որպես ճշգրիտ):
ա) դասակարգման ճշգրտություն (օբյեկտների կամ դրանց հատկանիշներին վերագրված դասերի համեմատությունը իրական, կամ ռեֆերենց տվյալների հետ),
բ) ոչ քանակական հատկանիշի ճշգրտություն (ոչ քանակական հատկանիշի ճիշտ կամ սխալ լինելու չափում),
գ) քանակական հատկանիշի ճշգրտություն (քանակական հատկանիշի արժեքի համապատասխանումը այն արժեքներին, որոնք ընդունված կամ հայտնի են որպես ճշգրիտ)։
ա) ժամանակի չափման ճշգրտություն (ստացված ժամանակի չափումների համապատասխանումը այն արժեքներին, որոնք ընդունված են որպես ճշգրիտ կամ հայտնի են որպես այդպիսիք),
բ) ժամանակագրական հաջորդականություն (իրադարձությունների ճիշտ հերթականություն),
գ) ժամանակագրական հուսալիություն (ժամանակի հետ կապված տվյալների հուսալիություն)։
Աղյուսակ 1․ Նմուշառում
Դասակարգում |
Բարձրակարգ տվյալներ |
Միջին և ցածրակարգ տվյալներ |
Առավել շատ թերություններ |
անթույլատրելի |
անթույլատրելի |
Շատ թերություններ |
AQL1.0/1.5 |
AQL 2.5 |
Քիչ թերություններ |
AQL 2.5/4.0 |
AQL 4.0 |
Աղյուսակ 2. Նմուշի քանակի ծածկագրեր
Ծավալ (Լոտի քանակ) |
Ընդհանուր |
ստուգման մակարդակ |
Հատուկ ստուգման մակարդակ |
|||||
I |
II |
III |
S-1 |
S-2 |
S-3 |
S-4 |
||
2-ից 8 (ներառյալ) |
A |
A |
B |
A |
A |
A |
A |
|
9 >> |
15 |
A |
B |
C |
A |
A |
A |
A |
16 >> |
25 |
B |
C |
D |
A |
A |
B |
B |
26 >> |
50 |
C |
D |
E |
A |
B |
B |
C |
51 >> |
90 |
C |
E |
F |
B |
B |
C |
C |
91 >> |
150 |
D |
F |
G |
B |
B |
C |
D |
151 >> |
280 |
E |
G |
H |
B |
C |
D |
E |
281 >> |
500 |
F |
H |
J |
B |
C |
D |
E |
501 >> |
1200 |
G |
J |
K |
C |
C |
E |
F |
1201 >> |
3200 |
H |
K |
L |
C |
D |
E |
G |
3201 >> |
10 000 |
J |
L |
M |
C |
D |
F |
G |
10 001 >> |
35 000 |
K |
M |
N |
C |
D |
F |
H |
35 001 >> |
150 000 |
L |
N |
P |
D |
E |
G |
J |
150 001 >> |
500 000 |
M |
P |
Q |
D |
E |
G |
J |
500 001 |
և. ավելի |
N |
Q |
R |
D |
E |
H |
K |
Աղյուսակ 3. Տարածական տվյալների որակի ստուգման և ընդունման սանդղակը
Նմուշի քանակի ծածկագիր |
Նմուշի քանակը |
Որակի ընդունելի մակարդակը' AQL (չհամապատասխանող միավորների տոկոսը էւ անհամապատասխանությունների թիվը նյութի 100 միավորի համար) |
||||||||||||||||||||||||||
0.01 |
0.015 |
0.025 |
0.04 |
0.065 |
0.1 |
0.15 |
0.25 |
0.4 |
0.65 |
1 |
1.5 |
2.5 |
4 |
6.5 |
10 |
15 |
25 |
40 |
65 |
100 |
150 |
250 |
400 |
650 |
1 000 |
|||
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Ro |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Re |
Ac Rc |
Ac Rc |
|||
A |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
30 31 |
|
B |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
30 31 |
44 45 |
|
C |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
30 31 |
44 45 |
|
|
D |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
30 31 |
44 45 |
|
|
|
E |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
30 31 |
44 45 |
|
|
|
|
F |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
G |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
H |
50 |
|
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J |
80 |
|
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K |
125 |
|
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L |
200 |
|
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M |
315 |
|
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N |
500 |
|
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P |
800 |
|
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Q |
1250 |
0 1 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
R |
2000 |
1/3 |
1/2 |
1 2 |
2 3 |
3 4 |
5 6 |
7 8 |
10 11 |
14 15 |
21 22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
↓ = Օգտագործվում է սլաքի ներքևում նշված թիվը: Եթե նմուշի քանակը հավասար է կամ մեծ լոտի քանակից անհրաժեշտ է իրականացնել 100 % ստուգում
↑ = Օգտագործվում է սլաքի վերևում նշված թիվը
AC = Ընդունելի քանակ
RE = Ոչ ընդունելի քանակ
Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության 202 թվականի
ի -ի N որոշման
ԿԱՐԳ
ԱԶԳԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԵՎ ՄԵՏԱՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ԵՎ ՄՇԱԿՄԱՆ
11․ ԱՏՏԵ-ի բազային և թեմատիկ տարածական տվյալների լիազոր մարմիններն իրականացնում են տարածական և հատկանիշային տվյալների հավաքագրում՝ ըստ հաստատված աշխատանքային ծրագրի և տեխնիկական ձեռնարկների:
12․ Անալոգային՝ թղթային քարտեզագրական նյութերի առկայության պարագայում, համապատասխան լիազոր մարմինների ոլորտային աշխատանքային խմբերը իրականացնում են սկանավորում՝ TIFF, JPEG թվային ձևաչափերով, համաձայն իրենց տեխնիկական ձեռնարկի՝ ապահովելով բնօրինակ քարտեզի մասշտաբները և ընթեռնելիությունը:
13․ Օրթոֆոտոհատակագծերի և սկանավորված քարտեզագրական նյութերի հիման վրա ոլորտային աշխատանքային խմբերը թվայնացնում և ստեղծում են համապատասխան բազային և թեմատիկ քարտեզագրական շերտերը ․shp (շեյփ) և այլ աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգերին (ԱՏՀ) բնորոշ ձևաչափերով՝ համաձայն իրենց տեխնիկական ձեռնարկների:
14․ Օրթոֆոտոհատակագծերի և սկանավորված քարտեզագրական նյութերի վրա արտացոլված օբյեկտների արդյունավետ և օբյեկտիվ վերծանումը ու թվայնացումն իրականացվում է ակնադիտական մեթոդով՝ հիմնվելով առկա փաստացի տեղեկատվության վրա, ինչպես նաև հնարավորության դեպքում ավտոմատացված եղանակով՝ դասակարգում, սեգմենտավորում և այլն:
15․ ԱՏՏԵ-ի բազային և թեմատիկ քարտեզագրական շերտերի ստեղծման ժամանակ կիրառվում են երեք հիմնական տարածական մոդելներ՝ բազմանկյուններ (polygon), բազմագծեր (polyline) և կետեր (point)։ Բազմանկյունները հանդիսանում են օբյեկտների թվայնացման հիմնական մոդելը, սակայն բազմագծերը և կետերը նույնպես թույլատրվում են կիրառել, եթե դրանք ավելի ճիշտ ձևեր են՝ թվային քարտեզի առանձնահատկությունները ներկայացնելու համար։
16․ Տարածական տվյալների ստեղծման, մշակման և/կամ երկրաչափական ուղումների ընթացքում առաջացած շերտերի տոպոլոգիական սխալները՝ վերադրումները և բացերն, անհրաժեշտ է հասցնել նվազագույնի:
17․ ԱՏՏԵ-ի բազային և թեմատիկ քարտեզագրական շերտերի ստեղծման և մշակման ընթացքում բոլոր տարածական օբյեկտների նկատմամբ կիրառվում են կոմպոզիցիոն մեթոդները (հիմնված բացարձակ ֆիզիկական երկրաչափության վրա)։ Բացառություն են կազմում այն դեպքերը, որոնք համաձայնեցված են տեխնիկական խորհրդատուի խորհրդակցական մարմնի կողմից և հաստատված են լիազոր մարմինների կողմից: Այդպիսի դեպքերից կարող են լինել կորագիծ տարածական օբյեկտները, որոնց դեպքում կարող են կիրառվել որոշակի մակարդակի կոնֆիգուրացիոն մեթոդը (հիմնված վերացական տոպոլոգիայի վրա)՝ օբյեկտի տարածական բաղադրիչն արդյունավետ ներկայացնելու նպատակով:
18․ Վերծանման և թվայնացման աշխատանքներն ավարտելուց հետո, չնախատեսված սխալները բացահայտելու նպատակով, տարածական տվյալների որակի ստուգման խումբն իրականացնում է ավարտուն աշխատանքի ստուգում և ներկայացնում հաշվետվություն։
19․ Ստեղծված տարածական տվյալներն, անհրաժեշտության դեպքում, ենթարկվում են կոորդինատային փոխակերպման և/կամ երկրաչափական ճշգրտումների՝ համապատասխանացնելու նախապես սահմանված միասնական կոորդինատային համակարգին և վարչական սահմաններին և/կամ խորհրդակցական մարմնի կողմից ներկայացված ցանկացած այլ առաջարկին:
20․ Բազային և թեմատիկ քարտեզագրական շերտերի տարածական ճշգրտությունն առաջարկվում է ոլորտային տեխնիկական խորհրդատուի կողմից, քնարկվում է խորհրդակցական մարմնում և հաստատվում համապատասխան լիազոր մարմինների կողմից։
21․ Թեմատիկ քարտեզագրական շերտերի միջև առաջնահերթությունն առաջարկվում է ոլորտային տեխնիկական խորհրդատուի կողմից, քնարկվում է խորհրդակցական մարմնում և հաստատվում համապատասխան լիազոր մարմինների կողմից։
22․ Սահմանված թեմատիկ շերտերի միջև առաջնահերթությունն իրականացվում է հետևյալ սկզբունքներով՝
ա) Կոմիտեի կողմից տրամադրվող կադաստրային հողամասերի շերտին կտրվի ավելի բարձր առաջնահերթություն, քան ցանկացած այլ շերտ, եթե այլ բան նախատեսված չէ համապատասխան օրենքով, այլ իրավական ակտերով կամ լիազոր մարմինների կողմից,
բ) քաղաքային տարածքներին կտրվի ավելի բարձր առաջնահերթություն, ի տարբերություն գյուղական բնակավայրերի, եթե այլ բան նախատեսված չէ համապատասխան օրենքով, այլ իրավական ակտերով կամ լիազոր մարմինների կողմից,
գ) խոշորամասշտաբ քարտեզներում ընդգրկված շերտերին կտրվի ավելի բարձր առաջնահերթություն, քան ավելի փոքր մասշտաբի քարտեզներում ընդգրկված շերտերին, եթե այլ բան նախատեսված չէ համապատասխան օրենքով, այլ իրավական ակտերով կամ լիազոր մարմինների կողմից,
դ) համարժեք առաջնահերթության մեջ դասակարգված շերտերից առաջնահերթությունը տրվում է այն շերտերին, որոնք, ենթադրաբար, պարունակում են ավելի փոքր մուտքային սխալներ և/կամ այն շերտերը, որոնց վրա ավելի էական ազդեցություն կունենան երկրաչափական ճշգրտումները,
ե) անկախ վերը նշված ուղղությունից, առաջնահերթությունը կարող է փոխվել՝ քննարկելով նախապես խորհրդակցական մարմնում:
23․ Բազային և թեմատիկ քարտեզագրական շերտերի յուրաքանչյուր տարածական հատկանիշի համար մուտքագրվում են մետատվյալներ, ատրիբուտային տվյալներ և համապատասխան նույնականացման ծածկագրեր՝ համաձայն լիազոր մարմինների կողմից մշակված տեխնիկական ձեռնարկների, ՀՀ կառավարության N 1569-Ն որոշման, ինչպես նաև հաստատված տարածական տվյալների ազգային ստանդարտների:
25. ԱՏՏԵ-ի մետատվյալները ստեղծվում և հրապարակվում են ազգային գեոպորտալի մաս կազմող մետատվյալների շտեմարանում (կատալոգում)՝ ինչպես անմիջապես կատալոգում համապատասխան տեղեկատվության մուտքագրման, այնպես էլ XML ձևաչափով մետատվայլների ներբեռնման միջոցով։
26. ԱՏՏԵ-ի մետատվյալների շտեմարանը ստեղծվում է մետատվյալների կանոնակարգման, միօրինակեցման, օգտագործման, ինչպես նաև նշված մետատվյալների վերաբերյալ պաշտոնական տեղեկատվության ստեղծման և տրամադրման նպատակով։
-
Քննարկվել է
13.08.2024 - 30.08.2024
-
Տեսակ
Որոշում
-
Ոլորտ
Կադաստր
-
Նախարարություն
Կադաստրի կոմիտե
Հանրային քննարկում
28.08.2024 14:56
Երևան 0023, Արշակունյաց պողոտա 7, info@cadastre.am
Դիտումներ` 1127
Տպել